Začali ste šoférovať, keď ste mali malé deti?

janapeterjana
8. jan 2023

Ahojte maminy. Už dlhšie premýšľam nad jednou vecou: Ako sa konečne dokopať k šoférovaniu. Vodičák mám, robila som si ho ako študentka pred asi 15 rokmi, no odvtedy som si za volant nesadla. Nemala som auto, príležitosť... A postupne prišiel strach. Teraz mám 33 rokov a 2 malé deti. Bolo by fajn jazdiť a uĺahčiť si život. Ale hlava mi zase hovorí - načo chceš jazdiť, veď aj tak by si sa nikde neodvážila ísť s deťmi, lebo by si sa bála, že ich prizabiješ. Začali ste niekto jazdiť, keď ste mali malé deti? Nebáli ste sa ich potom naložiť s vami do auta? Neviem si predstaviť, ako by som to s nimi zvládla, ako by som prekonala ten strach. Momentálne som na tom tak, že si zo šoférovania ani z teórie nepamätám skoro nič.

majusikk
8. jan 2023

@janapeterjana áno začala som keď mal malý 2.5 musela som

danka56
8. jan 2023

Začala som keď som bola tehotná druhý krát. To by bolo už neúnosné s dvomi deťmi bez schopnosti jazdiť. Chod do toho!

dzulli1980
8. jan 2023

Pokiaľ máš zo šoférovania strach, nechoď do toho, nemá to zmysel ... je kopa takých "lebo musím", a potom to tak vyzerá.

mikadooo
8. jan 2023

@janapeterjana áno. Aktívne som začala šoférovať, keď som bola na prvej materskej s dcérkou. Trvalo mi asi rok, kým som z jazdy prestala byť celá zostresovaná a v kŕči. Potom sme si už chodili po výletoch a je to super vedieť šoférovať a odviezť sa kam chcem 😉.

lucia147852
8. jan 2023

Áno,robila som si vodičák keď mala dcéra 2 roky. To je 1000 a 1 s autom a bez. Zaplať si najskôr kondičné jazdy v autoškole, aby si to celé oprášila a trošku si začala veriť

radostka
8. jan 2023

@janapeterjana ano, auto sme kupili az ked som bola tehotna, dovtedy nam nechybalo.. ale moja podmienka bola, ze s automatickou prevodovkou a to mi velmi pomohlo

mikadooo
8. jan 2023