Zákaznicky servis v obchode Brendon

mojbazarik
8. okt 2011

Asi ako kazda mamicka, aj ja som bola nadsena z velkeho obchodu Brendon v Bratislave. Maju skvely vyber a vyborne akcie.
Takze pri vybere vajicka pre prve babatko, som si ako spravna mamicka spravila najprv prieskum trhu. V Babymarkete mi skvele poradili a nakoniec som sa rozhodla pre vajicko znacky Romer Babysafe plus SHR II. Presvedcili ma bezpecnostne vysledky testov a pozitivne vyjadrenia predavaca na sluzby v pripade reklamacie (poskytnutie nahradneho vajicka a vybavenie reklamacie firmou Romer do 2 tyzdnov). Avsak v obchode Brendon mali tento model vajicka o 30 eur lacnejsie (vypred minulorocnej kolekcie) a tak som ho samozrejme radsej kupila tam.

Ale co cert nechcel, po 2 mesiachoch prilezitostneho pouzivania sa zacali rozchadzat plasty na rucke (kryt sa sklada z 2 casti) az sa jedneho dna nedala rucka zafixovat v jednej polohe a vajicko aj s krpcom sa nekontrolovatelne prevracalo. Tak som sa vybrala do predajne reklamovat.
Pani veduca navrhla nech ho donesiem az za tyzden, lebo az vtedy budu posielat veci do servisu a ze nahradne vajicka neposkytuju, tak nech ho zatial pouzivam. V dobrej viere som suhlasila (samozrejme nie s pouzivanim, ale s tym ze som im ho doniesla az o tyzden). Sladko mi prislubila, ze vajicko by mohlo byt opravene do tyzdna-dvoch a ze sa mi ozvu. Ked sa neozvali ani do 2 tyzdnov, marne som hladala na ich stranke telefonne cislo, napisala som napisla email cez ich stranku. Samozrejme bez odozvy… Presne o 30 dni mi zavolali, ze si mozem vajicko vyzdvihnut. Vsak preco by sa oni ponahlali, ked uz ja som im ho priniesla az v den ked mali posielat veci do servisu? Vsak mesiac sa bez vajicka hravo zaobidete, ze?
Esteze sa mi podarilo celkom rychlo zohnat nahradne vajicko…
V servise mi vymenili na vajicku rucku za novu, avsak po par tyzdnoch pouzivania sa rucka opat zacala rozchadzat. Tak som si opat zhanala nahradne vajicko a vybrala som sa opat do Brendonu reklamovat.
Opat mi milo navrhli aby som vajicko doniesla az o tyzden, ked budu posielat veci do servisu, ale tentokrat ma uz dobra viera nadobro presla. Navyse tento krat bola reklamacia zamietnuta s odovodnenim, ze zavada bola sposobena vonkajsim vplyvom. So zamietnutim reklamacie som nesuhlasila, kedze vajicko je ako nove az na par malinkych skrabancov, ktore mi predavacka ukazovala a ja som sa jej snazila vysvetlit, ze vajicko bolo pouzivane a ze takyto skrabancek nemoze sposobit, ze sa rozpadne rucka. Navyse rucka nebola v servise ani len rozobrata, kedze na spojoch sa nachadzaju na kazdej strane nalepky – na jednej strane sa nalepka roztrhla, ked sa kryt rozisiel a druha bola stale neporusena. Tak som nesuhlasila a predavacka opat vyplnila reklamacny formular s tym, ze vajicko opat poslu do servisu v Madarsku, ale dodala, ze s najvacsou pravdepodobnostou to opat zamietnu. Snazila som sa im ukazat ako sa kryty rozchadzaju a aby si to skusili scvaknut a dat tam dieta a par krat ho vlozit a vybrat zo stanicky v aute, ale ona aj veduca predajne stale len opakovali ako to nevedia ovplyvnit a vsetko zavisi len od servisu – ktorym je mimochodom Brendon v Madarsku, tak som poziadala, aby ten test teda spravil servis.

Ako sa dalo ocakavat reklamaciu opat zamietli s nasledovnym odovodnenim "Na rucke je uvolnena vrchna cast krytky, ktora nema vplyv na funcknost autosedacky, ani na jej bezpecnost. Na uvolnenu vrchnu cast krytky sa zaruka nevztahuje, nejde o vyrobnu chybu materialu, ale o mechanicke poskodenie v dosledku vonkajsieho vplyvu" A opat sa nesnazili rozobrat ani rucku, ani vykonat nejaky test.
Absurdne, no nie? Tak kryty na rucke sa same rozchadzaju, ale nejde o vyrobnu chybu, ale mechanicke poskodenie a navyse to nema vplyv na funkcnost sedacky ani bezpecnost! Este teraz mam pred ocami ako sa mi sedacka nekontrolovatelne pretacala aj s krpcom, ked sa mi krytky rozisli prvy krat.....

Tak som sice usetrila 30 eur, ale nakoniec som 120 eur vyhodila von oknom… Na Slovensku neexistuje autorizovany servis Romer a Brendon Madarsko, ktory sa tvari ako servis, sa na sedacku ani poriadne nepozrel. Krpec ma 6,5 mesiaca, vajicko bolo vyse 2 mesiacov v servise a momentalne sa ho bojim pouzivat, aby sa opat rucka nerozpadla tak, ze sa mi prevrati aj s vajickom ☹
Takze moznosti, ktore teraz mam:
a) dat si vypracovat svoj posudok - znalcom, autorizovanou skusobnou a dat celu vec na sud.
b) vykaslat sa na to...co ocakava urcite aj predajca
c) kontaktovat este vyrobcu a aspon si ulavit 😎

Na Slovensku je to totiz tak … zakaznik vzdy taha za kratsi koniec a predajci sa veselo nabaluju…

Pre buducnosti uz ale viem:
1) Do obchodu Brendon uz nevkrocim
2) Vsetkym odporucam nakupovat tam iba veci pri ktorych neocakavate, ze by ste ich potrebovali niekedy reklamovat

gabuci
10. okt 2011

@mojbazarik Nočo si tu písala o Brendone dych mi to vyrazilo,Ja síce som nakupovala roky dozadu v Brendone v GYöri,ale nikdy nejaký problém sa nevyskytol,mala som odtiaľ oblečenie pre bábätko,chodítko,ohrádku,fusak,dokonca aj 2 autosedačky/značka Brevy/jednu od0-18kg,jednu od 18-36,do dneska funkčné,poťahy veľakrát vypraté.Neviem ako by riešili keby som mala reklamáciu,naštastie s tým nemám skúsenosť,ale ako s tovarom som bola max spokojná./V tej dobe pozri sa 10-13 rokov dozadu veľa som u nich nechala,sedačky vyšli spolu do 7000sk,ohrádka do 2500.chodítko tiež bola pekná suma,ale absolutna spokojnosť.Dokonca ked sme tam boli pamätám si,že kupovali sme sedačku a ohrádku som len pozerala.Ako sme došli domov,tak za pár dní sme tam volali,že by sme cheli ohrádku,typ,značka,farba-či by sa dalo odložiť ked dostanú ..vyhoveli nám,takže pekne sme išli a mali sme čo sme chceli.Možno že teraz je to iné,časy sa menia,aj ľudia predavačky...

mojbazarik
autor
10. okt 2011

Ja som tam bola doteraz tiez spokojna. Obrovsky vyber, dobre ceny, chodila som tam dost casto... Pri vajicku mi sice moc neporadili, ale rozumy som ziskala uz inde, takze mi to nevadilo a bola som rada, ze usetrim.
Pech som mala v tom, ze vajicko znamej znacky s vybornymi bezpecnostnymi testami sa mi predsa len pokazilo...ale aj to sa stava. V Babymarkete mi vraveli, ze maju vyborne skusenosti s Romer servisom a ze aj ked sa nieco pokazi, tak do 2 tyzdnov to byva opravene. Ma ani len nenapadlo, ze Brendon to nebude posielat do Romeru ale do Brendonu v Madarsku, ktory sa tvari ako autorizovany servis....

A zas musim povedat, ze predavacka aj veduca boli mile, len mi pripadali ako nesvojpravne, lebo v kuse len opakovali, ze oni ma rozumeju, ale servis (CIZE ICH PREDAJNA) reklamaciu zamietol a nemozu s tym nic spravit....
Ale to je asi bezna kultura tu na Slovensku (a asi aj v Madarsku...), zakaznik vzdy taha za kratsi koniec a ked sa mu to nepaci, tak moze o svoje prava bojovat sudnou cestou...ktora aj nieco stoji, je nekonecna a unavna a s tym obchodnici rataju. Tak nabuduce skusim svoje stastie s nakupmi niekde inde a budem hladat serioznejsi obchod.

mirka_nagy
16. okt 2011

@mojbazarik dobre vedieť, ja sa práve chystam kupovať pre drobca sedačky romer 9-18 za 330 EUR a tiež som ju bola omrknut v brendone. No teraz ju asi radšej kúpim inde. Je to dosť veľká suma, aby ma niekto takto rozculoval s riešením (metódami) reklamácie☹

mojbazarik
autor
16. okt 2011

Skuste Babymarket ;)
Moja story ma totiz pokracovanie:
Napisala som priamo do Romeru v Nemecku na zakaznicky servis a ti sa mi ospravedlnili za neprijemnosti A POSIELAJU MI NOVE VAJICKO k ich distributorovi a tym je Babymarket (aj napriek tomu ze som im napisala, ze som ho kupila v Brendone).
Kazdopadne ked ho budete kupovat aj inde, spytajte sa kam posielaju reklamacie, lebo ak ich posielaju len dalsiemu distributorovi niekde na Slovensku, tak je velka pravdepodobnost, ze to bude na dlhe lakte.
Vela stastia pri vybere ;)

fuzinko
5. nov 2015

@mojbazarik dakujem sedacku kupim v babymarkete.moc si mi pomohla 🙂 🙂

verofala
6. jún 2017

Moja skusenost s Brendonom pri kupe (velanasobne) vyborna, predajca bol velmi ochotny a mily. Buhuzial kocik mal par vad hned po tyzdni (vrzagal aj po namazani kolesa) a jedna rucka sa dost kyvala.. Pri reklamacii som bola maximalne sklamana :( Neochota, argumenty typu na vsetkych sa to kyve, vrzganie je zanedbana starostlivost su neakceptovalne pri kociku za 300 Eur alebo pri ziadnom novom produkte. Naliehala som na reklamovani. Tri tyzdne sme boli bez kocika s nahradnym kocikom kategorie ze sa nedal ani dat do polohy lezmo.. A riesenie- neboli zistene ziadne zavady. Fantasticke po troch tyzdnoch. Zo strany obchodu ani slovo o tom, ze ich nieco mrzi, skor pocit, ze ich clovek velmi otravoval. Takze neodporucam! 👎👎

rodoslav
7. júl 2017

u mna tiez zla skusenost v brendone nechal som tam za vysoke nakupy pred narodenim babatka cez 800euro a pri reklamaciach boli maximalne neseriozny! a poradim ak vam zamietnu reklamaciu tak vacsina pravnikov si pyta na hodinu 50euro a napisu vam take odvolanie pri zamietnutej reklamacii ze vam to expresne vyreklamuju... zial nieje to nic prijemne ale ked je to neseriozna banda tak inak sa neda