Má zmysel počkať?

28. jan 2024

Ahojte. Pokúsim sa vysvetliť svoju situáciu. S partnerom sme spolu vyše roka, bývame od seba nejakých 40 minút cesty a teraz nadviažem...chcela by som s nim začať pomaly žiť aby sme nemuseli za sebou stále takto dochádzať a aj tak sa chcem už usadiť, ale...z jeho strany tam ten nejako záujem nevidím. Tohto roku končím VŠ, študujem externe popritom pracujem a na VŠ som išla preto aby som robila v obore ktorý by ma bavil. On má 31 rokov, stabilnú prácu a býva stále s rodičmi. Minule som túto tému nadhodila že si po skončení VŠ začnem hľadať prácu vo svojom obore žeby bolo fajn sa asi rozhýbať a začať riešiť spoločné bývanie (on chce ostať v okolí svojho mesta keďže tam má stabilnú prácu, to samozrejme chápem a nemám s tým problém ísť tam za nim) . Tak som začala riešiť tému spoločne bývanie, chcela som vedieť kedy to asi tak začneme riešiť, aby som vedela kde si vlastne hľadať novú prácu a jeho odpoveď znela: Čakaj. Hm, čakaj načo? Na prácu? Spoločné byvanie? Potom mi povedal že to má ešte čas, že si mám hľadať prácu vo svojom okolí a v budúcnosti uvidíme čo a ako. V budúcnosti, široký pojem. Nevie mi ani povedať asi v akej budúcnosti, blízkej alebo ďalekej? Jeho odpoveď zase: Čakaj, neviem, netuším. Je to normálne alebo len ja zveličujem?

sheila121
28. jan 2024

Po takej odpovedi by som mu povedala nech on čaká ale na ďalšiu ženu.

vevebono
28. jan 2024

fuuuha. tak čakaj predsa 😁
skús napísať trošku viac, ako často ste spolu, či aj v iných situáciách sa správa čudesne.
lebo z toho, čo píšeš neviem celkom vyjsť, aký vzťah máte medzi sebou.

cafelatte
28. jan 2024

Chod si za svojim a nájdi si prácu vo svojom meste, nepočíta s tebou..keby áno, trval by na tom aby si mala prácu v jeho meste, ved to je základ pre spoločné žitie.

juliacenc
28. jan 2024