Počkať s bábätkom či nie, ak ešte študujem ?

5. mar 2020

Ahojte, chcela by som vedieť názor aj ostatných ľudí nakoľko mi/nám môže pomôcť pri rozhodovaní sa. Som študentkou 1 ročníka na VS-ing štúdium, sú predo mnou ešte dalšie dva ročníky kedže študujem externe. Svadbu sme mali pol roka dozadu. Manžel by chcel, aby sme sa o babo začali pokušať po svadobnej ceste, teda niekedy v Júl/august. Kvoli tomu, aby porod vyšiel na február/marec (kvoli škole). Je tu nejaká mamička ktorá mesiac pred porodom chodila na skúšky ? ako ste to zvládli ? Alebo by ste počkali až do skončenia školy ? ´dakuem

h2
5. mar 2020

Tak, čo by chcel manžel už vieme, teraz by ma zaujímalo, čo chceš Ty.
Mala som zopár spolužiačok, ktoré študovali s dieťaťom, ak máš pomoc v rodine, tak zvládnuť sa to dá. Ale za mňa: radšej by som počkala až po škole.

deti95060810
5. mar 2020

radšej voľ tú druhú možnosť...môže sa ti tehotenstvo skomplikovať a polovicu odležíš v nemocnici...ako sa to stalo mojej kamarátke...😉🙄

veronikaszabova
5. mar 2020

V piatok rocniku som otehotnela (neuslo nam,.planovane 🙂 ), statnicovala som v 5mesiaci.
Neviem, ci by som chcela dieta eate pocas skoly...

Inak tvoj muz je strasne zlaty, ze si to takto "naplanoval". Otehotnenie nie je lusknutim prutika... a porod tiez nemusi byt presne 40tt.

autor
5. mar 2020

no ja som babätko veľmi chcela, školu nemám až tak náročnú nakoľko sa tie predmety rozdelili medzi jednotlivé ročníky. Ja si neviem predstaviť s bruškom v osmom mesiaci chodiť do školy, ostatok by som už potom zvládla, tým som si istá

ledgerka
5. mar 2020

pockala by som. Predpokladam ze aj pracujes kedze studujes externe. Nevies ake bude tehotenstvo a bude to aj cele kludnejsie ked dostudujes. Mozes sa zamestnat, potom bude aj materska. Naco sa ponahlat. My sme cakalali 2 roky kedze situacia nebola priazniva a som velmi stastna ze sme cakali. Teraz je to uplne bez starosti a mozeme si to uzivat 🙂

ledgerka
5. mar 2020