icon

Moja sesternica je ku mne drzá

27. jún 2023

Aby som nepísala nejak dlho, tak napíšem len také jej pripomienky čo mi hovorí. Ona má 25, má dve detičky. Bola som aj s manželom na návšteve u nej a poznamenala, že ona by nechcela mať deti vo vyššom veku. Narážala na mňa. Mám 32, deti zatiaľ nemám.
Boli sme na krstinách jej malej a ja som si obula topánky na podpätku, meriam 176 cm a ona poznamenala, že ľutuje vysoké ženy, že vyzerajú ako mrochty už tak a keď si ešte dajú podpätky, tak hrôza. Opäť narážala na mňa.
Ona pracuje na Mestskom úrade niekde v kancelárii, ja pracujem ako sociálny pracovník v azylovom dome, musela som si kvôli práci urobiť školu sociálnu (nežijem na Slovensku) a tiež poznamenala, že keď rozum chýba, tak ideme na sociálnu.
A tak stále takéto narážky.
A nie, neberiem si to osobne, jednoducho má neustále keď sa vidíme nejaké takéto komentáre.

Moja otázka je, povedali by ste jej niečo alebo kašľať na to, veď je to rodina? Lebo úprimne už ju mám plné zuby 😬

Strana
z2
penelope11
27. jún 2023

No ja by som sa asi neudrzala a pred vsetkymi by som sa jej opytala, ci je zo sebou tak moc nespokojna, ked sa do teba potrebuje neustale navazat

olimuc
27. jún 2023

Asi by som sa nezdrzala a bez problemov poslala do prdele aj s jej komentarmi. Ona bude asi prilis jednoducha na to, aby pochopila sarkazmus … takze nie je o com. Moment prekvapeniea (asi neocakava, ze by ju niekto niekam poslal) by som vyuzila na rypnutie … branit sa, take blbe stvorenia iba provokuje … treba ich uzemnit priamo

autor
27. jún 2023

@olimuc Ako ju poznám, tak by teatrálne vstala a odišla alebo by začala slovná prestrelka.

h2
27. jún 2023

Ahá, čiže ona to nehovorí priamo tebe, ale všetkým ostatným, pričom je jasné, že je to o tebe? A to jej na to ešte nikto nič nepovedal? Jej rodičia, napríklad?! Tak keď nechceš ísť do konfliktu, tak sa tvár, že o tebe to nie je, ber to tak, že sú to len všeobecné žvasty, ktoré sa teba vôbec nijako netýkajú.

autor
27. jún 2023