Je to normálne vo vzťahu?

9. sep 2023

S partnerom sme spolu pol roka a je to môj prvý vážnejší vzťah (preto sa pýtam na názor iných žien). Študujeme na výške a zatiaľ sme len vo fáze "chodenia", nebývame spolu a pod.
Známa je vo vzťahu rok a pol, už je snúbenica a tento rok začali stavať spoločne dom.
Ja a partner sme navštívili kamarátku, ktorá akurát rozprávala o tom ako sa pohádali so snúbencom.
Kamarátka sa v noci pozrela do telefónu svojho partnera a uvidela, že začal sledovať 2 ženy na instagrame. Pozná tie ženy, no kamarátka si ráno dala dole prsteň a povedala, že teraz už môže sledovať koho chce.
Môj partner sa hneď vyjadril keď nám to rozprávala, že uňho by si prsteň nemusela ani dávať dole, on by to s ňou ukončil skôr. Samozrejme kamarátka hneď, že si mám dávať pozor lebo určite aj on skrýva niečo.
Je toto okej vo vzťahu?
Toto je môj prvý vážny vzťah takže neviem posúdiť zo skúseností ale za ten pol rok by mi nenapadlo pozrieť sa mu v noci do telefónu.
Viem jeho kód, nikdy mi telefón neschováva a zvykla som byť na jeho telefóne ale tak, že niečo robím (púšťam hudbu cez jeho telefón alebo ak šoféruje a chce rýchlo odpísať, tak píšem ja). Zároveň nemám šajnu koho sleduje, nesleduje, či niekoho začal za ten pol rok a nenapadlo by mi to riešiť. No kamarátka mi nasadila chrobáka do hlavy.. Spýtala sa, prečo by sa chcel za to rozísť ak nemá čo skrývať?

zenulkaaa
9. sep 2023

😄😄😄😄 prepac musim sa zasmiat. Taketo doslova chu*joviny mozu riesit len pubertaci. Davat si dole prsten kvoli tomu ze zacal niekoho sledovat na instagrame??? A ona nikoho nesleduje???
Blbost totalna, kamoska to prehana, musi byt asi zaujimava.

denkabemommy
9. sep 2023

Keď vo vašom vzťahu všetko funguje, tak sa skôr naskytuje otázka, prečo ti chce kamoška silou mocou ublížiť?

sheila121
9. sep 2023

Kamarátka si na tebe vylieva svoju frustráciu. Ser na ňu. A už vobec nechápem toto kontrolovanie mobilu že kto koho sleduje. MOBIL JE KAŽDÉHO SUKROMIE TAK TAM NETREBA LIEZT.

julia2002