icon

Priateľ nechce používať prezervatív

kaja118
3. apr 2021

Ahojte, potrebovala by som poradiť, resp. vidieť názory iných žien na túto problematiku. Mám 20r, som ešte panna, študujem na VŠ, mám priateľa, ktorý má 25r.. Aby som to príliš neobkecávala, prišlo na tému prvého sexu. Ja som zásadne za použitie prezervatívu, nakoľko antikoncepciu užívať nemôžem. Priateľ má však voči prezervatívu výhrady, vraj s ním to nie je ono, atď... a nemám sa báť, dá si pozor (je skúsenejší, partnerku už mal..). Ja nechcem nič riskovať, keďže ešte študujem, školu si dokončiť chcem a ak by sa náhodou niečo stalo, tak by som na školu mohla zabudnúť a celkovo, ešte mám čas.. Keď sme sa už konečne dopracovali k tomu, ze by na prezervatív pristúpil, spraví to pre mňa, nebol z toho nadšený (a mala som pocit, že by to nevedel praktizovať dlhodobo, časom by ma začal prehovárať)... Z čoho zasa nie som rada ja, nechcem ho obmedzovať, ale bez ochrany len s jeho ubezpečením, že si dá pozor, mi to pride ako risk, nezodpovednosť..
Ako to vnímate vy, aký postoj by ste zaujali? Dá sa mužom v tomto veriť alebo radšej vsadiť na ochranu?
Ďakujem všetkým za odpovede k veci.🙂

Strana
z5
nika23t
3. apr 2021

@kaja118 určite s ochranou. Bez debaty. V tomto smere asi nenájdeš muža, ktorý Ti hneď prikyvne na kondóm. A spoliehať sa na to, že ho stihne vytiahnuť je nezodpovedné a hlúpe. Každopádne Ta to nechráni len pred nechceným tehotenstvom, ale aj pred pohlavnými chorobami.

lara8888
3. apr 2021

Odporúčam pharmatex v kombinácii s prerušovaným...

katulienkax
3. apr 2021

Nuž na modrom koni je veľa žien čo verili mužom a nakoniec skončili v dome so svokrou aj s bábätkom a potom o 2 roky budeš písať tému nemáme kde bývať bývame so svokrou 😅

nina255
3. apr 2021