Ako sa pripraviť na pohovor na špecialistu zákazníckej linky?
Ahojte ako sa pripraviť na pohovor v cestovke? Pozícia ue Špecialista zákazníckej linky - v bodoch bolo vypísané komunikácia s klientmi, predaj zájazdov, spracovanie rezervácii, poradenských ohľadom zájazdov a nejaká tá administratíva. V pozvánke na pohovor bolo napísané, že budeme mať krátku modelovú situáciu obchodného rozhovoru a že majú neformálny dress code, ideálne smart casual.
Je to moja prvá praca, doteraz som popri vš ( cestovný ruch ) brigádovala len v hoteli. Poteší ma každá rada a odporúčanie
@anonym_autor
Pozri aj ich recenzie co robia dobre a co zle, skontroluj aj ich konkurenciu.Nikdy nevies ako sa moze pohovor zvrtnut.
@anonym_autor Jesus, toto by bola moja práca snov 🙂
V tom modelovom rozhovore sa potenciálneho zákazníka opýtaj napríklad na preferencie pláže - piesková alebo kamienková, stravu - vlastná, raňajky, polpenzia, plná penzia, all inclusive, aký dlhý let by chceli, spýtaj sa na vek detí, ak majú a že podľa tohto všetkého im poradíš najvhodnejšiu destináciu.
@anonym_autor dobre bude pozrieť si hodnotenie zákazníkov a priprav sa na modelovú situáciu aj typu že hosť nedostal izbu akú chcel,lietadlo mešká...a tak...🙂

Pozrieť si ich destinácie, ktoré ponúkajú nech máš prehľad a pripraviť si rozhovor argumentáciu vhodné zvolené slová odporučila by som vám atď...na linke musíš byť stručná a rozhodná je to oveľa iné ako priamy predaj