Ako si privyrobiť popri štúdiu?

emaoro
23. júl 2019

Ahojte. Som študentka na strednej škole... Rada by som si našla nejakú brigádu alebo spôsob ako si trošku privyrobiť. Pozerala som všelijaké portály ako Brigáda.sk alebo Profesia.sk, no nič ma veľmi neoslovilo, alebo bolo ohraničené vekom. Takisto by som nemala záujem o predaj ako Avon, Oriflame a pod. Neviete mi nejak poradiť? Za každú správu ďakujem 😁

adriana2680
23. júl 2019

@emaoro neskusala si sa spytat v tescu, kauflande lidli? Tam bravaju studentov

lucin_kaa
23. júl 2019

Proste hľadaj a ber čo príde keď si chceš privyrobiť. Môžeš ísť robiť aj napr do tesca alebo Kauflandu. Viem že hľadajú aj čašníčky na brigádu buď v lete alebo aj cez školský rok. Ak si veľmi mladá tak chod na zber nejakej úrody, pre mna za mna aj zemiaky 😃 možnosti je veľa, len netreba byt prieberčivy 😃
Pamätám si keď som ja chodila na strednu tak som robila fakt hocičo 😊 moja kamoska roznasala letáky

emaoro
autor
23. júl 2019

@adriana2680 @lucin_kaa Ďakujeem😊. A do týchto supermarketov berú aj pod 18r?

amelia000
23. júl 2019

@emaoro na pracu s pokladnou musis mat tusim viac ako 18 ale vacsinou beru aj dokladacov tovaru.

adriana2680
23. júl 2019

@emaoro urcite ano 😊

jaja1979
23. júl 2019

@emaoro popozeraj bazos, aj tam býva dosť ponuk

ibrunova
23. júl 2019

@emaoro Musíš mať ukončenú 10 ročnú povinnú dochádzku a potom môžeš dokladať tovar v supermarketoch, moja dcéra chodí do textilu, nenapíšem značku, ale berú viaceré na odkladanie oblečenia spred kabínok a vraj celkom slušne sa dá zarobiť v McDonalds. To všetko do 18 rokov, nerobíš s peniazmi.

emaoro
autor
23. júl 2019

Ďakujem pekne za tipy... Niečo popozerám😄. Ak by vám ešte niečo napadlo, sem s tým 😂...

abbey1
23. júl 2019

Teraz už môžeš robiť s peniazmi aj pod 18 rokov.

zuzanka.zuzu
24. júl 2019