Plat asistenta učiteľa
Dobrý deň chcem sa spýtať. Momentálne študujem prvý rok Bc sociálnu pedag. a vychovávateľstvo. Prax nemám, mám ukončenú strednú školu s maturitou ale odbor časníčka. Viete mi povedať aký by som mala plat v čistom a do akej platovej triedy by som bola zaradená? Ďakujem 🙂
Ideš vstúpiť k nám, čo máme najviac? Učiteľom? 😜😜😜budeš rada ak ti pípne 700 v čistom
Ideš vstúpiť k nám, čo máme najviac? Učiteľom? 😜😜😜budeš rada ak ti pípne 700 v čistom
@mooonika1975 Popravde je mi jedno koľko mi pípne. O peniaze nemáme núdzu, len nechcem byť doma, prišla mi takáto ponuka a myslím že popri dieťati je ok mať takú prácu 😜
To je tvoja jediná motivácia - nebyť doma a upratať sa niekde popri dieťati?
Asi sa skôr pýtaj, čo je náplňou asistenta učiteľa, keď rozmýšľaš o takejto práci a nejde Ti o plat.
Asi sa skôr pýtaj, čo je náplňou asistenta učiteľa, keď rozmýšľaš o takejto práci a nejde Ti o plat.
@katulkagajdos To ju očividne nezaujíma 🤦 Potrebuje sa len niekde upratať.
@katulkagajdos Ja veľmi dobre viem čo je náplňou asistenta preto ma zaujíma len plat 😀
Niektoré ženy ste fakt zakomplexované, to že mi nejde o plat tak neviem čo je to práca alebo čo? 🤣
Niektoré ženy ste fakt zakomplexované, to že mi nejde o plat tak neviem čo je to práca alebo čo? 🤣
@autorka Tá práca môže na rôznych školách inak vyzerať- mala som kamarátku mala ukončenú vysokú školu 3. stupňa (prírodne vedy) z osobných dôvodov odišla na strednú robiť asistentku- mala predstavu, že pomôže deťom so špeciálnymi potrebami, miesto toho si z nej urobili administratívnu pracovníčku, kopírovala papiere a chodila s deťmi na súťaže, keď učiteľ nemal čas- po dvoch rokoch ju to prestalo baviť. Náplň prace, ktorú budeš mat v zmluve a čo budeš reálne robiť sa môže fakt líšiť. Ale ok, ked ťa zaujima len plat tak tých 650€ v cistom zarobíš.
Prečo sa teda pýtaš na plat? Ak by som mala veeeela, posledné by bolo pýtať sa na plat 😳