icon

Poraďte flexibilnú a spoľahlivú prácu z domu

ruzovagumicka
10. jan 2026

Ahojte, mam 18 rokov študujem na hotelke v Piešťanoch a chcela by som si nájsť nejaku pracu z domu, ktorá nebude nejaká pyramída, online prieskumy či jednoducho predávanie somarín. Skúsenosti nemám v podstate žiadne iba som par krát strážila psov či deti (čo by mi nevadilo ani teraz) a piekla som cheesecaky na objednavky, skúšala som aj tartaletky rozbehnúť, poháriky proste dosť vecí no nič mi nevyšlo a nikto sa neozýval :(. Na ozajstné brigády čas nemám lebo už aj tak mám dosť vyťažený rozvrh. Bola by som Vám veľmi vďačná za akúkoľvek ponuku a prosím blbe poznamky si nechajte pre seba. Ďakujem 🙂!

a0
10. jan 2026

@ruzovagumicka je tu za tento rok asi 10x tato téma. Začni tým, že si urobíš ich rešerš.

anonym_31afca
10. jan 2026

Vieš účtovať? Prekladať? Programovať? Alebo písať projekty?
To sú veci o ktoré je záujem.

anonym_e2e916
10. jan 2026

Mozes sit schrunchie gumicky do vlasov zo satenu. Ale to musis aj predavat.
Uctovnictvo a prekladatelstvo asi nie, ani doucko zrejme, ja by som teda studentku na doucko nechcela.
No a kedy to chces robit, ked mas dost nabity rozvrh?

iwesska
10. jan 2026

Pokracuj dalej vo venceni. Nic momentalne nevies na to,aby si robila z domum

anonym_482530
10. jan 2026

Pri každej takejto otázke sa objaví účtovníctvo , ten kto to navrhol vie vôbec čím to chodí?

petamich
10. jan 2026

Nechapem na realne brigady nemas cas ale na pracu z domu cas mas? A ako si tu pracu z domu predstavujes? Akoze 2x tuknem do pocitaca, nech som zelena na MS Teams? 🤷‍♀️

abbey1
10. jan 2026

Nikto sa ti v Pn neozval na stráženie detí či venčenie psa? Vidíš, ja i kamarátka máme problém zohnať niekoho spoľahlivého k psíkovi, ked sme na dovolenke. Každý rok to riešime.

anonym_70ca48
10. jan 2026

Aj moj syn chodi jedneho psika vencik a to byvame na dedine takze dvor,a brava ho a chodia spolu na prechadzky.Suseda je rada,ze ho maly vyvencii.

luccys
10. jan 2026
@anonym_482530