Práca z domu - 20 hodín týždenne

majko579
22. feb 2023

Ahojte, viem že už tu bolo viac tém s rovnakým názvom, ale skúsim aj ja, ale trochu obšírnejšie.

Pracujem ako IT technik, čo znamená, že s počítačom pracujem dennodenne, Word a Excel ovládam na fajn úrovni. Mám znalosti aj z programovania, konkrétne html, css, php a js.
Vytvoril som pár stránok na wordpresse, ale viem, že to robí veľa ľudí, ktorí sú omnoho lepší odo mňa. Pre nejaké eshopy som aj pridával produkty na eshop, hlavne ten wordpress a woocommerce. Mám rád vo veciach poriadok, viem celkom dobre vyhľadávať dáta a robiť rôzne výstupy. Mám aj nejaké základné grafické zručnosti a cítenie. Pracujem hlavne v Canve.
Angličtina je pre mňa trochu problém slovne komunikovať, ale čítať a písať viem.

Čo hľadám je nejaká práca, ktorú by som mohol vykonávať z domu. Jednalo by sa hlavne o prácu po večeroch + víkendy. Povedzme nejakých 20 hodín týždenne. Vykonávať môžem takmer čokoľvek, čo je spojené s počítačmi. Čo nebudem vedieť, doučím sa veľmi rád.

Ak by ste niekto o niečom vedeli, alebo by ste takúto pomoc potrebovali, prosím ozvite sa mi.
Ďakujem

buberova
22. feb 2023

Milé dámy, takto má vyzerať príspevok "poraďte prácu na doma"

buberova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
buberova
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
melanta
22. feb 2023

Hoci sa na to nepýtaš, dám ti radu. Ak hľadám pre klienta človeka v oblasti IT, vždy je požiadavka na to, aby danú konkrétnu problematiku ovládal dobre a pokiaľ je to práca homeoffice, tak je nutnosť, aby bol od prvého dňa samostatný a vedel všetko na 100%. Nie že doučí sa. Ty máš široký záber, ale každé ovládaš polovičato. Anglicky písať a čítať áno, hovoriť nie. Stránky áno, ale iní sú omnoho lepší. Nejaké základné zručnosti a cítenie. Odporúčala by som ti zamerať sa na 1-2 oblasti a v nich byť naozaj macher.

melanta
22. feb 2023