Dá sa nájsť slušná práca v Žiline po vysokej škole?
Ahojte.
Myslite že sa dá nájsť normálna slusna práca v Žiline pre ženu po vs má dva tituly a má 30 rokov. Malo prác. Skusenosti. Angličtina je plynulá. Ostatné jazyky základy.
Vyštudovaný cestovný ruch a multikulturalizmus v zahraničí. Ďakujem
Žilina je jedno z najväčších miest na Slovensku. Takze šanca je vždy
@anonym_autor v Žiline je to popravde bieda s prácou ale asi stále lepšie ako vo zvyšku Žilinského kraja. Máš aspoň odhad čomu by si sa chcela venovať? Asi s takým vzdelaním nechceš ísť do Kie za pás
Co je idealne zamestnanie pre niekoho kto hentaky skvost vystudoval? Zilina nezilina. O toho sa odraz
som myslela že máš techniku vyštudovanú, alebo ekonomiu - to by sa ešte miesto našlo pre teba, ale multikulturizmus? To čo je za blbosť, ale vzhľadom k veku možno niečo nájdeš.
rod. známa vek 55, obch. ak. vyštudovaná, plynule nemecky, dostala z práce výpoveď - ani len Lidl ju nechcel. Jedine Jednota ju zobrala.
Ale ty si mladšia, šance máš iné.
Sanca je vzdy, prekvapipo zije tam vela vysokoskolsky vzdelanych ludi a maju pracu. Ide o to, co dokazes ponuknut buducemu zamestnavatelovi s danym vzdelanim.
@anonym_autor v Žiline je to popravde bieda s prácou ale asi stále lepšie ako vo zvyšku Žilinského kraja. Máš aspoň odhad čomu by si sa chcela venovať? Asi s takým vzdelaním nechceš ísť do Kie za pás
@anonym_4ebd83
@martinmmartin
@anonym_d94598
ja som praveze pocula, ze v za je problem najst si dobru pracu, moznosti je malo a ak ano, tak su to technicke smery kia a lekari, lenze ja som studovala nieco celkom ine