icon

Ako riešiť zubné problémy bez financií?

rad_vin254
19. aug 2026

ahojte
potrebovala by som poradiť
mám strašne vela zubnych kazov (7zubov) a 2-3 na vytrhnutie
bohužial nemám financie na ani jeden
bolesť je horšia a horšia
rodičov bohužial nemám ani nejakych znamych
a som studentka , bez prace , kedze mam socialne stipendium (240€) a nemohla by som pracovat ..
je tu nejaka moznost pozicky bez rucitela ?
dakujem

Strana
z2
anonym_6eb4d8
19. aug 2026

Môžeš sa na to popýtať...Študenti zubného lekárstva (napr. v Bratislave, Košiciach či Martine) ošetrujú pacientov pod dohľadom profesorov. Toto ošetrenie býva pre ľudí v núdzi alebo študentov zadarmo alebo za zlomok bežnej ceny (platí sa len za materiál). Pôžičku ti nikto nedá. Podľa slovenskej legislatívy o zodpovednom úverovaní žiadna banka ani licencovaná nebanková spoločnosť nesmie poskytnúť pôžičku človeku, ktorého jediným príjmom je sociálne štipendium vo výške 240 €. Nespĺňaš podmienku minimálneho akceptovateľného príjmu a schopnosti splácať.

anonym_993030
19. aug 2026
@anonym_6eb4d8

Môžeš sa na to popýtať...Študenti zubného lekárstva (napr. v Bratislave, Košiciach či Martine) ošetrujú pacientov pod dohľadom profesorov. Toto ošetrenie býva pre ľudí v núdzi alebo študentov zadarmo alebo za zlomok bežnej ceny (platí sa len za materiál). Pôžičku ti nikto nedá. Podľa slovenskej legislatívy o zodpovednom úverovaní žiadna banka ani licencovaná nebanková spoločnosť nesmie poskytnúť pôžičku človeku, ktorého jediným príjmom je sociálne štipendium vo výške 240 €. Nespĺňaš podmienku minimálneho akceptovateľného príjmu a schopnosti splácať.

@anonym_6eb4d8 zadarmo? To som ešte nepočula

anonym_6eb4d8
19. aug 2026
@anonym_993030

@anonym_6eb4d8 zadarmo? To som ešte nepočula

@anonym_993030 Áno, býva zdarma, alebo za zlomok ceny. Je to pre ľudí v núdzi.

domkakvet
19. aug 2026

@rad_vin254 brigadovat mozes a mozes dostudovat aj externe a ist do prace ak si na tom tak zle.

anonym_993030
19. aug 2026
@anonym_6eb4d8