Dôvera zdravotná poisťovňa
Dôvera zdravotná poisťovňa je najväčšia súkromná zdravotná poisťovňa na Slovensku, ktorá poskytuje komplexnú zdravotnú starostlivosť pre viac než 1,6 milióna poistencov. Ponúka širokú sieť zmluvných lekárov, moderné online služby, rýchle vybavenie žiadostí a prehľadnú aplikáciu, v ktorej majú poistenci všetky údaje vždy po ruke.
Dôvera poskytuje aj benefity navyše – príspevky na dentálnu hygienu, očkovania, pomôcky pre deti, podporu tehotných žien či programy na zlepšenie zdravia. Zameriava sa na prevenciu, elektronické zdravotníctvo a jednoduchú komunikáciu s klientmi. Vďaka dlhoročnej stabilite a inovatívnym riešeniam patrí medzi najdôveryhodnejšie poisťovne na trhu.
Najnovšie články
Hodnotenia a skúsenosti s Dôverou zdravotnou poisťovňou
Máš skúsenosť s Dôverou zdravotnou poisťovňou?
Podeľ sa o ňu a pomôž tak ostatným mamičkám.
Napíš svoju skúsenosťŠiakovanie dochodcov a odmietanie cezhraničnej liečby
Milí Slováci a Slovenky, takmer 30 rokov pracujem v českom zdravotníctve a nemala som skúsenosti so slovenským. Som veľmi sklamaná prístupom zamestnancov a celým fungovaním poisťovne Dovera.
Na Slovensku žije moja rodina a moji rodičia. Mama potrebovala reoperáciu bedrového kĺbu po 25 rokoch pre rozpoadnutý bedrový kĺb ,na Slovensku jej to žiadne pracovisko nechcelo urobiť, nemohla chodiť, krívala a mala preťaženú zdravú nohu, chrbticu, bola uvaznená.
Jej ortopéd, už pán dochodca, jej píchal len hormonálne injekcie, ktoré jej na chvílku pomohli od bolestí, ale vyvoval jej tak cukrovku 2. typu a na reoperáciu ju neposlal.
Po roku vybavovačiek a papcierovačiek sme dosiahli toho, že sme našli veľmi dobré pracovisko v Novom Jičíne, kde ju pán primár odoperoval. Samozrejme sme potrebovali súhlas s operáciou od jej zdravotnej poisťovne Dovery. Nemali sme skúsenosti. Súhlas mama dostala na 5 tisíc Euro. Nevedeli sme, že budeme musieť uhrádzať z vlastných úspor tento zákrok, na poisťovni nám neporadili, že existuje tzv Formulár S2, ktorým sa dohodne česká a slovenská poisťovňa na fakturácii za poskytnutú liečbu. Opakovane som vypisovala nespočet emailov, kde som dokladala žiadosti a správy, aby sme uvedený formulár dostali, dodnes ho nemáme. Potom som vypisovala žiadosť o kúpeľnú liečbu. Dokument vypísaný primárom z českej nemocnice pracovníčke Ťapúšikovej v Dovere nebol dostačujúci, musela som poprosiť maminu praktickú lekárku, ktorá bola taká zlatá, že to obratom vypísala, priložila interné vyšetřenie najaktuálnejšie z obdobia pred operáciou. Ale ani to nestačilo. Žiadosť bola zamietnutá. A to ešte komunikujete cez kontaktné formuláre, nikdy sa vám nepodpíše živá osoba s menom a kontaktom, majú tam roboty alebo zamestancov, ktorý nemajú prehľad a ani žiadne medicínske vzdelanie. Proste martýrium nekonečné.
Najviac ma však zaráža tá neodbornosť a nemožem sa zbaviť pocitu, že pacient je v poisťovni Dovera len "otravný hmyz".
Systém v Česku funguje úplne inak. Poisťovne sú tam pre pacientov a nie naopak. Zvažujeme zmenu poisťovne hneď, ako to bude možné.
Štastná matka
Na Slovensku žije moja rodina a moji rodičia. Mama potrebovala reoperáciu bedrového kĺbu po 25 rokoch pre rozpoadnutý bedrový kĺb ,na Slovensku jej to žiadne pracovisko nechcelo urobiť, nemohla chodiť, krívala a mala preťaženú zdravú nohu, chrbticu, bola uvaznená.
Jej ortopéd, už pán dochodca, jej píchal len hormonálne injekcie, ktoré jej na chvílku pomohli od bolestí, ale vyvoval jej tak cukrovku 2. typu a na reoperáciu ju neposlal.
Po roku vybavovačiek a papcierovačiek sme dosiahli toho, že sme našli veľmi dobré pracovisko v Novom Jičíne, kde ju pán primár odoperoval. Samozrejme sme potrebovali súhlas s operáciou od jej zdravotnej poisťovne Dovery. Nemali sme skúsenosti. Súhlas mama dostala na 5 tisíc Euro. Nevedeli sme, že budeme musieť uhrádzať z vlastných úspor tento zákrok, na poisťovni nám neporadili, že existuje tzv Formulár S2, ktorým sa dohodne česká a slovenská poisťovňa na fakturácii za poskytnutú liečbu. Opakovane som vypisovala nespočet emailov, kde som dokladala žiadosti a správy, aby sme uvedený formulár dostali, dodnes ho nemáme. Potom som vypisovala žiadosť o kúpeľnú liečbu. Dokument vypísaný primárom z českej nemocnice pracovníčke Ťapúšikovej v Dovere nebol dostačujúci, musela som poprosiť maminu praktickú lekárku, ktorá bola taká zlatá, že to obratom vypísala, priložila interné vyšetřenie najaktuálnejšie z obdobia pred operáciou. Ale ani to nestačilo. Žiadosť bola zamietnutá. A to ešte komunikujete cez kontaktné formuláre, nikdy sa vám nepodpíše živá osoba s menom a kontaktom, majú tam roboty alebo zamestancov, ktorý nemajú prehľad a ani žiadne medicínske vzdelanie. Proste martýrium nekonečné.
Najviac ma však zaráža tá neodbornosť a nemožem sa zbaviť pocitu, že pacient je v poisťovni Dovera len "otravný hmyz".
Systém v Česku funguje úplne inak. Poisťovne sú tam pre pacientov a nie naopak. Zvažujeme zmenu poisťovne hneď, ako to bude možné.
Štastná matka