Strieška Joolz modrej farby po lete veľmi vybledla - je to na reklamáciu? Čo s tým?
Zodpovedané
29. okt 2020
Ahoj,
kúpila som si na jar Joolz Hub modrej farby, strieška po lete neskutočne vybledla. A to som ho vždy po prechádzke odparkovala dovnútra. Myslíš, že by sa to dalo zreklamovať, či ako postupovať - alebo sa s tým musím zmieriť..?
kočíku Joolz Hub tie tmavšie striešky akosi bohužiaľ, blednú. Dobrá správa ale je, že Joolz reklamácie v tomto prípade už viac ráz uznal. Skús, záleží asi aj dosť od obchodu, kde si kupovala (akí sú ochotní), ako aj od obdobia a nálady. Ja by som to normálne dala na reklamáciu a popísala presne takto. Že ste odparkovávali vždy dovnútra a slnku sa v rámci možností vyhýbali a strieška pri bežnom používaní veľmi vybledla. Za pokus to asi stojí.
V najhoršom prípade keď tak aspoň, ak by to neprešlo, požiadaj o objednanie (za poplatok) novej ako náhradného dielu. Ak ti to teda za to stojí a vyblednutú striešku nechceš.
Ahoj,
kočíku Joolz Hub tie tmavšie striešky akosi bohužiaľ, blednú. Dobrá správa ale je, že Joolz reklamácie v tomto prípade už viac ráz uznal. Skús, záleží asi aj dosť od obchodu, kde si kupovala (akí sú ochotní), ako aj od obdobia a nálady. Ja by som to normálne dala na reklamáciu a popísala presne takto. Že ste odparkovávali vždy dovnútra a slnku sa v rámci možností vyhýbali a strieška pri bežnom používaní veľmi vybledla. Za pokus to asi stojí.
V najhoršom prípade keď tak aspoň, ak by to neprešlo, požiadaj o objednanie (za poplatok) novej ako náhradného dielu. Ak ti to teda za to stojí a vyblednutú striešku nechceš.
Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,
Eli