Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Strieška Joolz modrej farby po lete veľmi vybledla - je to na reklamáciu? Čo s tým?

Zodpovedané
29. okt 2020

Ahoj,

kúpila som si na jar Joolz Hub modrej farby, strieška po lete neskutočne vybledla. A to som ho vždy po prechádzke odparkovala dovnútra. Myslíš, že by sa to dalo zreklamovať, či ako postupovať - alebo sa s tým musím zmieriť..?

Ľudka

Ahoj!

Kočíku Joolz Hub tie tmavšie striešky akosi, bohužiaľ, blednú. Dobrá správa ale je, že Joolz reklamácie v tomto prípade už viac ráz uznal. Skús, záleží asi aj dosť od obchodu, kde si kupovala (akí sú ochotní), ako aj od obdobia a nálady, ale teda ja by som to normálne dala na reklamáciu a popísala presne takto. Že ste odparkovávali vždy dovnútra a slnku sa v rámci možností vyhýbali, a strieška pri bežnom používaní veľmi vybledla. Za pokus to asi stojí.

V najhoršom prípade keď tak aspoň, ak by to neprešlo, požiadaj o objednanie (za poplatok) novej ako náhradného dielu, ak ti to teda za to stojí a vyblednutú striešku nechceš.


Prajem to najpohodlnejšie kočíkovanie,

Eli z Modrého Koníka

Viac o mne na Youtube: kočíkujem / spievam (kuk aj Spotify), či Instagrame.