Používame cookies. Viac informácií tu. OK
Zodpovedané

Je krvácanie počas užívania antikoncepcie v poriadku?

20. máj 2019

Dobrý deň,

mám 27 rokov a už skoro 8 rokov užívam antikoncepciu Novynette. Počas posledných pár mesiacov vždy, keď užijem približne siedmu tabletku, tak začnem slabo krvácať. Farba je skôr tak do hneda.

Doteraz som žila dlhodobo v zahraničí, takže som si len vygooglila, že by to mohla byť ovulácia. Vraj niektoré ženy ju majú aj počas užívania antikoncepcie. Čakala som kým sa vrátim na SK, aby som sa na to mohla opýtať svojho doktora. Minulý mesiac som bola na preventívke, ale v zhone som sa ho na to zabudla opýtať.

Výsledky z preventívky mám všetky v poriadku. O pár mesiacov by som chcela vysadiť antikoncepciu a začať sa snažiť o dieťatko.

Je takéto každomesačné krvácanie aj počas užívania antikoncepcie v poriadku a nič mi nehrozí?

Ďakujem

Dobrý deň,

malo by to byť v poriadku.

Vhodná je zmena antikoncepcie na iné dávkovanie, aby sa Vám neobjavovalo špinenie v priebehu cyklu.

Na neskoršie otehotnenie to nemá vplyv.


Prajem Vám pekný deň,
MUDr. Peter Krajkovič