Používame cookies. Viac informácií tu. OK
Zodpovedané

Escapelle a meškajúca menštruácia

24. nov 2018

Dobrý deň,

prosím o pomoc pri riešení môjho problému. Po styku som užila Escapelle do 12 hodín. Asi na 5. deň som mala slabulinké špinenie a menštruáciu som nedostala. Bola som u gynekologičky. Tá mi urobila sono s výsledkom, že nepraskol pravý folikul, a preto neprišiel menzes. Pichla mi Agolutin. Dnes je 5. deň po injekcii a menzes nikde. Testy sú negatívne. Dnes je 23. deň od styku. Môžem byť tehotná?

Ďakujem za radu

Dobrý deň,

myslím, že nie ste tehotná. Ak vaša gynekologička podľa ultrazvuku zhodnotila, že nedošlo k prasknutiu folikulu, tak to znamená, že sa vám neuvoľnilo vajíčko, teda k oplodneniu nemohlo dôjsť. Folikul je obal, v ktorom sa nachádza vajíčko. Keď vajíčko dozrie, tak sa z neho vyplaví a nastane ovulácia.
Po užití tabletky Escapelle je veľmi časté rozkolísanie cyklu. Totiž užijete naraz dávku hormónov, ktoré vám môžu cyklus narušiť aj na niekoľko mesiacov po sebe.
Ak po podaní Agolutinu nedostanete menštruáciu do dvoch týždňov, tak opäť navštívte svoju gynekologičku.


Pekný zvyšok dňa prajem.
PharmDr. Kristína Kobezdová