Aké červené bodky mám na nohách?

Zodpovedané
21. máj 2022

Dobrý deň,

týždeň pred operáciou som mala užívať Ascorutin a presne vtedy sa mi vyhodili na nohách tieto červené fľaky. Už ho neužívam.

Začalo to najprv jedným fľakom, ktorý sa zväčšil. Potom pribudol ďalší a všímam si, že na druhej nohe sa zase také malé začínajú objavovať. Sú to ako keby také malé červené bodky. Sú však rozšírené. Občas to vyzerá ako modrina, ale je to červené.

O aký problém môže ísť?

Za odpoveď ďakujem

Dobrý deň,

Ascorutin by Vám nemal spôsobovať vznik modrín. Pri zvýšenej tvorbe modrín je Ascorutin indikovaný.

Ak sa stále tvoria nadmerne modriny, tak by ste mali navštíviť Vášho lekára, ktorý urobí zakladané vyšetrenie a krvné testy a rozhodne o ďalšom diagnostickom postupe.


Pekný zvyšok dňa želám.
MUDr. Milada Madleňáková


Union zdravotná poisťovňa prináša svojim poistenkám a poistencom množstvo benefitov. Získajte výhody v podobe príspevkov na zuby, oči či operáciu kŕčových žíl.
www.union.sk/zmena-zdravotnej-poistovne