icon
1 / 1
avatar

Teraz pred chvíľou ďalší z Prešova

Odpovedz
21. sep 2020
avatar
henaja
autor

Jj predchvilou som to pridavala toho pana. A dalsie umrtia 3 v Kezmarku na onkologii s pozitivnym kovidom

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

tak povedzme si uprimne, od isteho veku ma kazdy nejake zdravotne problemy 🤷

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

To je jedno ci ma alebo nema dalsie pridruzene choroby..aj to je clovek a mohol este zit,keby to korona nezaklincovala..Preto vsetci co tomu neveria a myslia si ze nenosenim rusok a odporom im patri svet,tak su na velkom omyle..Vdaka nezodpovednym sa nakaza siri a doplacaju na to vsetci..bez ohladu na pridruzene choroby..

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Ja nosim rusko aj vonku stale, idem do obchodu, pripadne mhd nebudem si to ako de..bil davat hore dolu, no uvedomme si onko pacienti, to je samo o sebe tazke a strasne, imunita a chemo atd..ci starsi ludia, ci s problemami...mohli zit vsetci, no bohuzial corona ich dorazi, lebo tam je vela toho ba organizmus a uz si s tym tak neporadi...

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 🤦‍♀️

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Počula som veľa názorov, že teraz len na Covid sa zomiera atd...ale naozaj, keď sa človek zamyslí, tak nebyť toho vírusu tak by možno žili dalej..alebo by im uskodilo nieco ine...kazdopadne je to smutne...😕

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Ked ma clovek ine ochorenia moze ho zabit aj chripka.. A aj to sa stava. Len to sa nepise.. A tiez kolko ludi zomrelo kvôli zrusenym operaciam kvôli covidu, to sa tiez nepise.. Uz je to cele len velka fraska

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@robin30 presne to si hovorim aj ja..dvojnasobne 🤦‍♀️🤦‍♀️

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@klarissa25 ano moze..ale neznamena ze je menej cenny a ze ludia nemusia byt ohladuplni..tak ako pri chripke,tak aj pri kovide nebudem schvalne zo seba robit geroja a prskat to na vsetky strany,len aby som si dokazala ze som borec co sa vzoprie systemu a medzi tym niekto moze umriet,kto tu este mohol byt..aj taky clovek ma rodinu a blizkych a nesu to tazko..

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@klarissa25 Lenze aj umrtia starych ludi na chripku su vo vela pripadoch nasledok magorov, co si nachcipani behaju po svete, lebo to je len chripocka a oni ju nepotrebuju vylezat. Staci prist pocas jesene do akehokolvek podniku a minimalne jedneho takeho tam zarucene najdes.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@klarissa25 ja s tebou plne suhlasim moj otec s rakovinou mal odlozene vysetrenie pre tento cirkus skurveny ludom *ebe uz z celej korony ovela horsie ochorenia tu mame a ludia na ne umieraju denne ro nikoho netrapi

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Ja aj moja rodina dodržiavame opatrenia ... nosíme rúška, vyhýbame sa hromadným akciám atď. ... ale toto mi už fakt príde cez čiaru ... denne zomrie na Slovensku cca 38 ľudí na rakovinu a kopa ďalších ľudí na iné závažné ochorenia ... aj preto, že posledného polroka sa nerieši nič iné, len COVID-19 ... včera som tu videla fotku človeka s COVID-19 a sestru resp. lekára v tom skafandri vedľa nej ... to ako fakt? ... mám tu prilepiť fotku človeka, ktorý umiera na rakovinu, ako leží na paliatívnom oddelení, s prepáčením počúraný, dokadený, dozvracaný, s preležaninami na celom tele ... a sám? A prečo? ... lebo korona.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@dzulli1980 lebo korona sa siri komunitne,co je vzasade ten najvacsi problem? Prepac ale rakovina nakazliva nie je..a neohrozuje momentalne vacsinu obyvatelstva nasej zeme..aj ked je samozrejme smutne ze si tym ludia prechadzaju..niekedy by nebolo od veci,aj sa zamysliet nad nejakymi faktami..nie len šplechnut nieco

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 ani korona neohrozuje vacsinu obyvateľstva...

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@klarissa25 lebo to tvrdis ty?

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Síce majú pridružené iné dg, no úmrtie spôsobil práve tento vírus. Preto každého hneď nedávajú do počtu, alé až po pitve a tam sú jednoznačne pľúca.
Napr to 15 r dievča síce malo koronu, ale úmrtie jej spôsobilo srdce.
Takze nebyť korony v mnohých prípadoch by ľudia ešte žili.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 Napíšem Ti to takto: môjho brata vozila denno-denne do práce kočka pozitívna na COVID-19 ... uzavretý priestor, kašľala atď. ... môj brat bol COVID-19 negatívny ... ja osobne som musela ísť na COVID-19 test, lebo som mala pozitívneho kolegu ... test som mala negatívny, dala som si zobrať krv na protilátky, dozvedela som sa, že už protilátky proti COVID-19 mám ... neviem síce kde a kedy, no už som mala tú česť sa s týmto zabijákom stretnúť ... nič som tu "nešplechla", toto je moja osobná skúsenosť.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@dzulli1980 aj ja som ho uz mala..ani som o tom nevedela..dala som si presetrit krv na covid ktoru mi brali davnejsie z labaku kvoli inym vysetreniam..No napriek tomu som ohladuplna voci ostatnym,ktori mozno nemusia dopadnut bez priznakov ako ja..ale mozu umriet a budu tiez chybat nejakej rodine..A beriem to rovnako ohladuplne aj vtedy ked mam chripku,tak sa trtnem na dovolenku,alebo pnku..aby som nenakazila kolegov,alebo ludi co po ceste stretnem..Preto to, ze je maly pocet umrti u nas a ze mali vacsinou aj ine pridruzene choroby,mi nedava pravo aby som ja rozhodovala o tom,ci kvoli mne niekto moze zit,alebo nie..Bolo uz viac pripadov ze sa covid vratil uz vyliecenym pacientom ,takze stale si davame pozor ako na seba,kedze mame v rodine aj chorych aj starych ludi..tak aj na okolie,ktore nemusi mat take stastie ako my..

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 ty mi chces tvrdiť, že predtým si tiež nosila rusko a chovala sa zodpovedne, aby si nikoho nenakazila, keď si ochorela? ..že si v živote dieťa so soplom či kašľom neposlala do školy či škôlky? Že si okamžite pri chorobe šla na PN, aby si náhodou nenakazila kolegov?
Pokiaľ viem, Slováci pomaly ani nevedeli, čo je to rusko, veselo kaslali a kychali kade chodili a absolútne ich netrápilo, že niekoho nakazili.
Zrazu ste aké zodpovedné 😁😁😁
na smiech je to celé....
Kukni si štatistiky, koľko ľudí bolo min.rok chorých na chrípku a koľko ich zomrelo a pokiaľ viem, rúška som nikde nevidela...teraz sa z toho idete pototo, pomaly aj spat v nich chcete, čo ste také zmagorene. Akoby nikto iný na noc nezomrel...
Mimochodom, dnes zomrel človek po zrážke s vlakom, ale tak podľa tejto koronalogiky - čo tam po ňom, koronu nemal

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@blondiee83 🙏🙏 veru zmagorene

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@blondiee83 no divila by si sa..ale este ziju na tomto svete aj zodpovedni ludia..rusko som pocas chripky nenosila..ale ano..ked som bola chora ostala som doma..tiez aj moja dcera..nikdy som ju nedala do skolky ,skoly ani len so soplom,pokial sa nejednalo o alergiu ktoru ma,aby nenakazila ostatne deti,ktorych rodicia si napriklad nemohli dovolit ostat doma..a presne zeny tohto typu ako si ty,co drbu na okolie lebo jaaaaaaaa....tak ani nejdem s tebou o tom diskutovat..kludne si zi s tym svedomim ake mas..a nezabudni to posunut aj generacii dalej taketo chovanie..aby dnesne deti co su k zodpovednosti vedene, mali medzi sebou aj taketo co na to budu srat...zbytocne a darmo sa nehovori ze nase ludstvo sa vyhubi same..lebo sa nevieme ovladat a myslime len na seba..dnes je zmagorene len to,ze ludia su sebci..a nie to ze niekto chce chranit seba a ostatnych..

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 Vážne? ... a si ohľaduplná a postavíš sa v MHD starému človeku, ktorý ledva stojí? ... pomôžeš matke, ktorá sa potrebuje niekde dostať s kočiarom a jednoducho jej to nejde? ... pomôžeš v potravinách babke, ktorá si zabudla doma okuliare, vybrať napr. korenie, ktoré potrebuje? ... máš trpezlivosť, keď stojíš v obchode pri pokladni a pred Tebou jej 20 "spomalených" dôchodcov? ... dnes každý len rozpráva, ako musíme byť ohľaduplní voči starým ľuďom ... ruku na srdce, koľkí z týchto "bijúcich sa do pŕs" skutočne sú?

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

O pár príspevkov nižšie tiež píšu o mladej babe, 18rocnej, ktorú zrazilo auto...to vám je asi tiež úplne ukradnuté, však koronu nemala...mali by okamžite zakázať auta, aby ľudia nezomierali na cestách 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
Bože ženy, čo vlastne chcete? Aké opatrenia vám ešte chýbajú? Zakaz vychádzok? Len do práce a domov? Alebo chcete byť ďalšie dva roky na pandemickej OCR? Alebo čo také chcete?
Lebo ani jedno opatrenie, čo bolo doteraz, nezabralo. Treba sa zmieriť s tým, že je tu ďalšia choroba (ako priblizne stotisíc iných), ktorá nás postihla a musíme si zvyknúť. Bodka.
Ako sme si zvykli na rakovinu, ktorá tu kosi jedna radosť, rýchle autá, ktoré zabíjajú oveľa viac ľudí ako v minulosti, lietadla, ktorych padá viac, keďže ich aj viac lieta atd.
Alebo sa zavrite doma vo svojich bytoch na rok, dva, aj tri (absolútne nikto vám to nezakazuje, tak neviem, prečo to neurobíte) a prečkajte, kým to "zmizne".
Ale nás ostatných nechajte žiť. Možno pre vás rok-dva života nič neznamená, ale my, ktorym chyba náš "stary život", týmto dosť trpime...

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@dzulli1980 ty kokos..😀😀😀😀..tak ja som asi z marsu..lebo presne vsetko robim.. to mi hovoria kolegyne v robote,ze to prehanam s mojou dobrotou,ze mne by takto nikto nepomohol keby som ja potrebovala,ze som moc dobra..hmm🤔..no asi sa pojdem hanbit do kuta veru..ze som taka krava co pomaha okoliu 🤦‍♀️..ale vies co? Som hrda na to ze ma rodicia tak vychovali..😉

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 no na medailu 😊😊😊

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@kikina84 Cim si zodpovedná? Že to všetko vypisuješ na net? Net zvládne všetko 😁😁
Mimochodom, tiež nosím rusko -lebo musím... čiže som rovnako zodpovedná ako ty, či sa ti to páči alebo nie.
Akurát rozdiel je, že s tým nesúhlasím a bola by som rada, keby rôzne nezmyselne zákazy zrušili.

Hlavne, že ty si tak dobrá, že ma hneď nazves: ženy tohto typu, čo drbu na okolie..ako si dovoľujes, ty chodiaca dokonalosť, toto vyhlásiť o niekom, koho absolútne nepoznáš? Nedrbem na okolie, len nesúhlasím s nariadeniami a to je sakra rozdiel!!

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@blondiee83 totalny suhlas!

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@blondiee83 ani to ze odvadzas dane sa ti nepaci a robis to..alebo nerobis? Horsie veci respektujeme v tomto systeme a nepriecime sa..tiez je to obmedzujuce...a ruska su problem? Zaujimava teoria

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Ani som sa nechcela zapojiť ale..
@dzulli1980 nič proti ale toto je o tom ako ťa doma vychovali....a áno postavím sa v MHD tehotnej aj starému človeku a učím tak aj moju dcéru,aj pomôžem keď treba....dokonca aj nákup susede odnesiem....s týmto korona vôbec nemá nič spoločné... A nie,neboj neprehanam to s tou koronou a ani nezľahčujem... rúško nosím tam,kde musím.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

Zaujímavé názory, ak by nedostali covid možno by žili. A možno aj nie. Korona je totiž vírus, a napríklad presne ako chripkovy vírus, napadne telo a telo sa začne brániť, preto pri korone alebo pri chrípke nastáva to ze človek dostane teplotu, keďže imunitný systém sa bráni. Ak to imunita nezvládne, potom môžu prísť na rad bakteriálne infekcie spôsobujúce rôzne zápaly, napr. Zápal pľúc. Ja som ešte nikde nečítala o zdravom človeku že by dôsledkom smrti bol covid. Ak je niekto onko pacient a ma rozbitu imunitu z onko liečby, kardiak, cukrovkar a bohvie co sa ešte myslí pod pridruzenymi diagnózamy, no tak sa nedivim že to ľudia nezvládnu, presne takto by nemuseli zvládnuť ani tu "obyčajnú" chrípku, ktorú ja som napríklad mala 3 roky dozadu ako mladý 25 ročný relatívne zdravý človek a dávala som sa z nej dokopy 2 mesiace, len ta nemá taký marketing. Také články typu zomrel 14 ročný chlapec a mal "iba psoriazu" ma akurát tak vytacaju, lebo mat "iba" psoriazu zrovna nie je sranda. Každoročne je tu chrípková epidémia na ktorú ročne umrie niekoľko stoviek ľudí, alebo teda na jej následky. A koho to trápi? Kedy sa cez chripkovou epidémiu nosili rúška alebo sa zastavil život pomaly na celom svete? Kedy kvôli chrípke prichádzali ľudia o roboty alebo boli dva mesiace doma a čakali co bude, vykupovali supermarkety a robili si zásoby jak pred vojnou? Tak majme teda rovnaký meter na koronu aj na chrípku. Ak chcete mať decká zmagorene tým ideme do školy nejdeme do školy také nariadenie hentake, tak prosím, podporujte do ďalej. To už nehovorím o tom, vraj ten test (info berte s rezervou neviem ci je pravdivá) nedokáže rozlíšiť vírus chrípky a korony, takže ak to tak je, bohvie koľko pozitívnych malo reálne len tu obyčajnú chrípku.

Odpovedz
21. sep 2020
avatar

@klarissa25 Čakám na ten deň.. ale to tí čo stále vertlikujú že nebyť korony mohli ešte roky žiť sa aj tak budú s chrípkou trepať do obchodu a choré deti dávať do škôlok. Veď do obchodu si idú len čaj kupit ale to, ze tam nakazia dochodcov je jedno.

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

@kikina84 tak mi povedz prosím, keď si už koronu mala a ani si nevedela o tom, bola si celý čas zatvorená doma? Či si chodila na nákupy a tym pádom šírila koronu ďalej aj keď si netušila, že ju máš?

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

40 úmrtí za 7 mesiacov na celom Slovensku... Viete koľko za tých 7 mesiacov zomrelo na Slovensku ľudí ná iné choroby? Je to teda oveľa oveľa vyššie číslo. Čo oni boli nejakí menejcennejší? Ok na začiatku chápem, nikto nevedel čo to je ale neviem prečo sa z toho robí teraz toto čo sa robí. Drvivá väčšina ani nevie že nejakú koronu mala, prekonala. Veľmi by ma zaujímalo o čo tu v skutočnosti ide. Mám pocit že všade začínajú ľudia otvárať oči, či už v reálnom svete, či na iných sieťach, len na MK sú stále nejaké hysterky. Čo sa týka fotky čo tu bola, pani v nemocnici, áno pani mi je ľúto, nekomentovala som to z úcty k nej ale (už to tu bolo spomínané, úplne sas tým stotožňujem) videli ste foto zo spomínanej onkológie či kľudne i z iného oddelenia? Ja si myslím že už tohto šialenstva okolo korony stačilo. Áno je tu, musíme sa s tým naučiť žiť tak isto ako s inými prenosnými či neprenosnymi chorobami. A inak ozaj si myslíte že nejaká handra na tvári nás tu všetkých záchrani?

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

Umierajú ľudia denne aj na iné choroby..nebyť korony, ľudia čo ju dostali a zomreli by ešte pekných pár rôčkov požili...😢myslím že už je úplne zbytočné sa tu o tom dohadovať a urážať jeden druhého...každý vie, ako sa má správať..voči sebe, aj voči ostatným...jedno však viem...korona nieje výmysel..zabíja....a čo mi je veľmi ľúto je fakt, že tí ľudia umierajú úplne sami 😢ja osobne im venujem tichú spomienku...

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

@ikuska27 ako vieš že by požili ešte? ved takíto chronicky chorí - od diabetikov, kardiakov, s plucnymi obštrukciami, onko pacienti atd- ved všetci si musia uvedomit, že sú každý den " jednou nohou v hrobe"..hlavne tí starší..ano, je to tak..ich ohrozuje hocičo, hocijaký iný virus, bakteria, lieky ktoré im podávajú atd..väčšina si uvedomuje, že ich to može ohrozit - ale čo preto robia , aby sa tomu vyhli a sami sa ochránili? chodia do spoločnosti, do obchodov,stretávajú sa hromadných akciach atd..ved každý sa najprv musí sám chránit - prečo všetci obvinujú tých ostatných, ked príde k takejto situacii a oni ochorejú a nedajbože zomrú..mám rodičov a j svokrovcov 70-80r. s chronickými ochoreniami, ale rozumejú - ako sa majú chránit sami../ a nemyslím tým , že majú mať rúško 24 hod na ústach a zakopat sa doma /..stačí úplne normálne žit a fungovat, len s určitou opatrnostou .. ale takto každý den ich života - či je korona, alebo nie je..

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

@luba41 so všetkým súhlasím..máš pravdu...

Odpovedz
22. sep 2020
avatar

@kikina84 neexistuje neplatit dane a odvody - toto je dost blby priklad. Tie ma neobmedzuju v zivote - vdaka nim mozem ist k lekarovi ci na pohotovst kedykolvek potrebujem a nemusim mat v penazenke trebars tisic €, vdaka nim mozu moje deti chodit do statnej skolky a nemusim platit mesacne 350€ za sukromnu. Vdaka daniam mozem sadnut do auta a ist po ceste (okej, nie sice po najlepsej, ale po ceste) a milion dalsich prikladov.

Problem nie je dat si rusko na 10min, kym som v obchode alebo na urade - problem je cela tato panika, ktoru nam tu vlada a media vytvorili a vsetky tie nariadenia, ktore akurat tak znicia ekonomiku SR.
Problem je, ze tak stupa nezamestnanost v niektorych okresoch, ze ti ludia zrejme budu mat koncom roka existencne problemy - a najst si novu robotu nehrozi... spomen si na mna niekedy v januari alebo na jar buduceho roka, ked sa tieto fantasticke opatrenia, na ktore tak strasne apelujete, prejavia na ekonomike (mozno aj u teba - potom som zvedava, ci budes hovorit rovnako-ale bars by som nemala pravdu a na nikom sa to neodzrkadlilo)...
Kolko ludi zamestnavas? Za kolko rodin si zodpovedna?
Snad chapes, co chcem povedat.

Odpovedz
22. sep 2020