icon

...ked teraz zijeme v Turecku, tak mi je az zle, ked si predstavim, ze takto by to malo vyzerat u nas... Najviac ma zaraza, ako ukazuju prstom ked idem okolo nich,...ked sa vobec zjavim v nedelu na ulici (kedze tam chodia do kaviarne len muzi)... Stredobodom pozornosti kamkolvek pridem, skaredo zazeraju a ked mam kratke gate, ani nehovorim......cele zle. Chcela by som vidiet, kde v ktorom krestanskom state sa takto chovame my k nim...

..ja som tiez sucitila s utecencami, ako niektori... a bolo mi ich luto a neraz som sa aj zamyslela, ako im musi byt strasne, ze musia opustit svoju krajinu a ist do neznama za nikym, bez nicoho... Ale som tu este len mesiac a uz som nazor zmenila, pocnuc tym, ze na prechadzke s Brankom do mna drgla zenska a ked som na nu dvihla zrak, potiahla ma za tricko smerom ku kolenam, ze akoze ho mam kratke, lebo som mala 1cm holy medzi teplakmi a trikom...no comment... Ked sme si minule otvorili na balkone pivo vecer, tak k nam dosiel sused a povedal nam, ze tu sa nesmie pit (ze oni nas nesmu vidiet pit)...takze teraz ked si davame pivko tak pekne do salky (fuj 😂) ...tak krasne mi tu svieti slniecko poobede na balkon, myslite, ze mam odvahu si dat plavky a chytit trosku bronzu ?? Aaach.... No nie je to o tom ze chudak my, musime to tu trpiet, nie. Prisli sme sem momentalne zit, hrat, klub v tomto state nas plati, zivi. Tak musime (aspon ciastocne ) prijat ich pravidla a nespravat sa extremne provokativne. Napriklad sa nevycapim na ten balkon, inak by ma pri najblizsej stretavke tety ukamenovali.....alebo aspon opluli...
Bolo mi ich luto, ale uz nie je, kedze v nasej krajine sa my k nim spravame normalne aj napriek tomu, ze sa spravaju tak, ako im je prirodzene a ja mam v ich krajine strach sama vyjst na ulicu...

avatar

uprimne....do moslimskej krajiny by ma nikto nedostal ani na dovolenku, nieto este zit....☹ ak uz si musela ist tak drzim palce aby si to prezila v zdravi, psychickom! 🙂

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

No to musi byť brutal.to len my Slovaci s!e taki hlupaci že ked dojde k nám cudzinec my sa hned prisposobime jemu a jeho zvykom ale ked my odeme niekam za hranice zas sa len my prispospbujeme ale na druhej strane tvoju situaciu chapem....ani ja by som ich nechcela " provokovať" ked su maximalne nekompromisni a nevyspitatelni👎👎😬😕

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

oni by chceli aby ludia inej kultury dodrziavali ich pravidla v ich zemi , ale oni ked doju do nasej nechcu dodrziavat nase a este su aj taki drzi ze by tu chceli zavadzat svoje!!!

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

Držím palce tebe tam a nam tu ...

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

Tak snaď sa pomaly otvárajú oči všetkým Európanom a zastaví konečne niekto tuto skazu...dúfam, ze uz aj tí, ktorí tvrdili, že akí su to chudáci a ako im treba pomôct, mali dost času sa spamätať...inak zbohom krásna Európa...

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

hlavne si davaj na seba pozor. bola som tam na dovolenke a ke tp presne take ako pises. kazdy ten pohlad.ja som sa ich velmi bala.drzimpalce

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

Ale toto je predsa vsade... A teraz si to uplne vychytala a treba sa zamysliet aki su Slovaci!!
Ved u nas je toto iste!!
Skus si obliect satku a ist tak na SR do mesta!!
Chapes !
Alebo cernoch na Slovensku; ved oni zazivaju na Slovensku takyto isty teror!
Kamoska ma muza moslima tak konvertovala a kazdy rok sa boji ist domov lebo na nu po meste ukazuju prstom.. Aspon teraz vies ako sa cudzinci citia na Slovensku..
Iny kraj iny mrav.. Netreba sudid pretoze Slovensky narod je presne takto uzatvoreny vocim inym kukturam ako su tak ki Tebe...

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

Ivi ja som sa aj trosku zdivila ked som sa dozvedela ze Maros ide do Tureckeho klubu. Na okamih som sa iba zamyslela ze ci tie peniaze a skusenosti stoja zato zivotne obmedzovanie. Samozrejme mi ani vo sne nenapadlo, ze to bude take ako si napisala. Este som si povedala oh ako fajne, idete do tepla 🙂 Nam sa tu maju zajtra nasackovat do budovy utecenci ,17 kusov. Nemci su pre mna jedna chamrad, cakaju od teba nadstandartne vykony a sam nemec nedokaze urobit ani len stipku toho co caka od teba. Takze nam nikto nic nepovedal, nikto sa nas neopytal proste ich tu daju. Sama som zvedava, lebo netusim ci to su matky s detmi ci tu pridu aj nejaky magori...
@kattrin5 to v Hornel Dolnej sa tak utlacane citi cudzinec? Skinheadi su vsade, tomu nezabranis. Vzdy sa najde nejaky odusevnely hitlerko, ale toto co si ty napisala mi nejak nesedi. My neukazujeme na nikoho nenavistne prstom, maximalne si ho slovak obzrie ak je prilis exoticky a viac neriesi. Ivka tu pise o nevrazivosti ,o totalno disrespekte. Ty by si to mala vediet, zijes v mekke kultur z roznych kutov sveta. Vzdy si vyber tie velke mesta, cim blizsie k okraju krajiny, tym vacsia konzerva 🙂

Odpovedz
28. okt 2015
avatar

@vishka ale prave ide o nevrazivost. Skus sa spytat bab co konvertovli a chodia domov na Slovensko.

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@angelous1991 presne ako pises ! Najviac sa toho obavam teraz, ze sa u nas udomacnia a o 5 rokov budu cez mestsky rozhlas vysielat denne 5x tu ich motlitbu....
@veronika713 pokial sa nespamatame my, obycajni ludia a budeme si volit politikov, akych si volime, nic nezmenime... 😢
@kattrin5 prepac, ale absolutne nesuhlasim ! Mozno to beriem subjektivne ale v zivote som sa nespravala k normalnym slusnym ludom, ci uz cernochovi alebo moslimom....vzdy som ich brala radovo ako kus cloveka...a aj stale budem, myslim si, ze sa zo mna po tomto v ziadnom pripade nestane rasista..ja nie som typ cloveka, ktory sa potrebuje pomstit... Nechcem sa urcite hadat ale na SR som v zivote nezazila, ze by sa takto ludia chovali k sebe....samozrejme mimo pentagonu 😂

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@vishka Peti, drzim palce, nech su to aspon normalni a nie nejaki extremisti.... Na druhej strane vacsina z nich su bohati ludia, takze by mali byt normalni...chudoba ostava stale v Sirii, lebo ti nemaju ani na prevod...
Ale plne s tebou suhlasim v druhej casti clanku !! Max si ho obzrieme..- keby si videla tie pohlady kdekolvek ! Minule sme boli shoppingovat v Samsune- velke nakupne centrum, milion ludi, samozrejme, ze 90% z nich ani satky na hlavach, nic, normalne zeny, ale tie stare bosorky co Brankovi furt vopchali hlavu do kociara a nieco si somrali !!! Och 😨 chytam zachvaty vtedy 😢

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 ak by moslimka konvertovala na krestanstvo do jej rodnej zeme by si uz ani nepachla lebo by ju tam zlikvidovali
verejne na namesti... takze to ze niekto zazera na dievca v burke je uplna pohoda... uprimne???ja teda nikdy nepochopim
ako moze niekto zradit vieru .. krestanstvo je cast nasej kultury
a kto si ju necti nemoze sa divit ze si nectia jeho...je to tak vsade na svete ak sa bavime o tradicnych statoch akym slovensko je.... mna sa napriklad bezne stavalo ze mi v usa ludia hovorili "you look so European" a to bezne v obchpde v metre....ludia maju oci a sudia vsetkych a vsetko okolo...som rada ze som doma a zelam si aby slovensko ostalo take ako je....😉

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@jovanka81
@ivkapavuk ano baby ale to je nas pohlad.. Mne Staci citat komenty pod clwnkami o utecencov..alebo pod clankom co bol o Mirke v novom case.. Same komenty aka bola k...a ze si to zasluzila lebo sa vydala za Albanca..
Az do placu mi bolo.. A toto zaziva kazdy kto je iny.. Kamoska takto utielka do Anglicka lebo jej Muz je to z tmavy a dieta tiez a na Slovensku hroza ked je clovek iny

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 mozno mas v niecom pravdu, no myslim si, ze aj komenty dava vela ludi len doma za PC a na ulici by taki kruti zas neboli 😊

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@ivkapavuk jasne ale vies proste nemam rada ked clovek sudi inu kulturu.. Ja pracujem s moslimkami a su to uzasne zeny.. Taktiez tu mam dve kamosky Slovenky vydate za moslimov a su stastne a vobec nechodia zahalene..
Medzi vsetkymi sa najdu ludia dobri aj zli...
A toto je to iste ako ked moslimka pride v ich plavkach na kupko.. Minule tu baby polemizovali ake je to hnusne a ako musia smrdiet a podobne...
Tuna tiez tak chodia na plaz a nikto sa nad tym ani nepozastavi. Nikto na nich neukazuje prstom.
A ano tiez mi ludia vravia ze vypadam europsky ale kazdy mi naopak vravi ako dobre vypadam a ze europanky su krasne zeny a pod.. Nikdy som nemala zlu skusenost..
Nechapem ako moze Slovenka prist do moslimskej krajiny a cakat ze tam jej kuktura bude vitana.. nie! Tito ludia niecomu veria a idu za tym..
A ked sa uz bavime aj o krestanoch.. Tak Biblia tiez kaze aby sa zeny zahalovali...zena sa nema oblikat vyzivavo; nemali by jej byt vidiet ramena ani kolena a pod...

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 no asi si trosku nepochopila o com som pisala... Ja nikoho neodsudzujem ani od nikoho necakam, ze budem vitana.... Poukazujem len a jedine na to, ze tito ludia hufne mieria do europy a budu si tam chciet presadzovat svoje.... A ked uz sme pri tom, som sice krstena ale iba preto, ze si to moja babka zelala...do kostola nechodim a vymyvaniu mozgov nabozenskeho typu neverim. Keby nejaky boh existoval, nedialo by sa to, co sa deje....

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 a nechcem sa hadat ani natahovat...len aby si chapala ze na nikoho neutocim ani neodcudzujem. Kazdy sme nejaky...

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@ivkapavuk ono ja sa nehadam ja debatujem. Ono ja som nazoru nechat zit.. Ja si nemyslim ze Tito ludia budu chciet zit na Slovensku.. Ved vlastni tam zit vacsninou nechcu..

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 na to jedine sa spolieham ze nasa krasna krajina ich nebude zaujimat. Ale pravdu povediac nedavny vylet do drazdan vo mne vyvolal xenofobiu na zaklade videneho. Moslimovia v davoch su extremne hlucni agresivni a neprijemni.ide z nich strach ....aspon ja som sa pristihlanpri tom ze sa im vyhybam...nikdy nezabudnem na rozprVanie jednej mladej moslimky (pribuzna mojej kamosky ktora s nami stravila jedno leto ked sme mali 15rokov)....to co oni robia zenam,to z co ich maju a ako sa im zena musi podriadit ma velmi daleko od vzajomneho respektu a lasky. Nutit zenu kupat sa v burke je prinajmensom tyranie. Aj ked ony budu tvrdit ze to robia z lasky lebo to hovorit musia ved muzovi sa neprotireci....nuz...pre mna cele zle ☹ je mi ich velmi luto....

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@jovanka81 ano ale to je to z Len zlomok a je ine trebars Turecko; Egypt a Saudska Arabia.. Tam je to prave taketo prisne.. Ale krajiny ako Egypt tam je to zasa trosku ine.. A tiez nieje moslim ako moslim.. Vela z nich nasleduju Mohameda ktoreho ucenie je tiez vo vela bodoch v rozpore z koranom.. Ono celkovo kultury su vsade ine. A nazory sa lisia

Odpovedz
29. okt 2015
avatar

@kattrin5 To, ze ludia ukazuju prstom je jedna vec. Ludia stale ohovarali a ohovarat budu. Ale mas pocit, ze by obycajna babka na Slovensku stahovala dole satku moslimke s dietatom? Lebo autorka pise, ze ked bola kocikovat tusim, nejaka pani do nej drgla a stahovala jej tricko, ze ho ma kratke.
Kde su podla teba hranice toho, ze zi a nechaj zit? V europskom meste Brusel, kde nesmie byt na vianoce na namesti vianocny stromcek, lebo to moze urazat nekrestanske kultury? A to hovorim ja, ako ateistka, nie, ze by som bola nejaka bigotna krestanka.

Odpovedz
4. nov 2015
avatar

@kattrin5 Katka velky suhlas tebou! Zijem s moslimom a tie nazory na nich su tu neskuticne a to je akoze SK krestanska krajina! Prd! ... s prepacenim...moj muz nie je silno veriaci a zijeme normalne ako kazdy, ale tam ked uz niekto povie, ze je moslim, tak tym aj zije narozdiel od slovakov, ktori vsetko a vsetkych odsudzuju a su naozaj vo vacsine rasisticky...az mi to je luto ale je to tak. Vdaka nemu som spoznala pravu tvar SK. .ale nepotesilo ma to zistenie. Sama som a presvedcila, ze kto chce kde zit musi prijat a hlvne pochopit kulturu a sposob zivota ludi domorodej krajiny, aj odllhliadnuc od nabozenstva, kultura je kultura a tu treba respektovat....inak na SK - este kedysi v CS, bolo toho tiez pred revoluciou vela veci tabu a zakazanych...ci obliekanie ci spravanie zien...treba sa starych mam popytat...len nasa kuktura sa ponala inym (nespravnym)smerom ked uz ako narod svoje hodnoty stracame.

Odpovedz
19. nov 2015
avatar

@janulla999 ale urcite; proste na SR odsudzuju vsetkych a vsetko co nieje take ako by ludia chceli.. Ja som sa naucila respektovat rada vsetky kultury; je mi jedno ci je niekto moslim.. Aj toto vrazdenie to je o ludoch a nie o viere

Odpovedz
19. nov 2015
avatar

@kattrin5 presne ! 👍

Odpovedz
19. nov 2015
avatar

Ja neviem . Moj muz pochadza z dediny kde byva cela rodina co maju za muzov cernochov teda aj deti kopu a vsetky cierne brckave. Dalsia mamina slobodna s malym cernoskom a v zivote nikto na nich krivo nekukol. Ale su to slusny pracovity ludia. Nikdy som nepostrehla ze by sa bali ist po ulici .. to ktym "inym" .. a k tomu konvertovabiu , ja by som kazdej co konvertuje dala po papuli . Ked chce zit ako moslimka nech ide zit knim . A burky by som dala zo zakona zakazat. Moj nazor myslite si co chcete. Potom budu vyplakavat v spravach jal im deti pokradli a podobne ..

Odpovedz
3. dec 2015
avatar

@lenushka_th ja som podobneho nazoru... Ale nech si kazdy nosi co chce, len nech sa nemontuje do toho, co nosia iny... Ja by som si nikdy v zivote nedovolila stiahnut niekomu burku z hlavy, napriklad ako mne tahala tricko ta sibnuta babizna...

Odpovedz
3. dec 2015
avatar

@ivkapavuk no ved toto . Len sa budi ohradzovat aki su diskriminovani ale tu by som si nedovolila nikomu zatahat za burku . A to ich tu uz naozaj pobehuje dost . Minule som bola vo voderadoch v outlete a dovalilo sa tam asi osem zien s detmi od hlavy po paty v ciernom uvrieskane smradlave tvarili sa akoby im to patrilo , vsetko za sebou nechali rozhadzane chudery predavacky . By som ich po papuli vyplieskala .. a moja mala na cely obchod ze mama bubáciiiii pomoč bojim bojim 😀 predavacke skoro cvrklo

Odpovedz
3. dec 2015
avatar

@lenushka_th no aj mne teraz 😂😂 ale ja uz som si na nich zvykla tu, ved aj musim...chvalabohu nezijeme uplne na vychode, tam je to cisty horor.. U nas chodia iba so satkami na hlavach a normalne oblecene moderne, sem tam nejaka v burke mozno jedna z 50tich takze tu je celkom klud...
A ano ! Maju nevychovane decka, mame susedov, ktorym sa uz ani nezdravim, lebo im kvalitne j-be a hlavne ich drbnute fracky vrestia a behaju po byte nad nami do 1 v noci, ale nonstop v jednom kuse od rana do rana hucia tie detiska, nemam klud ani v noci, co moj Brani vstava o 6 rano... O tom ako vrieska ich drbnuty foter po nich no comment ozaj... A v obchodoch oni sa takto chovaju ako zvery naozaj vsade vsetko rozmetaju jak debilni... Ja si hladam velkost tricka tak ponadvihujem boky kde je velkost a tak hladam a vyveriem, co mi treba, vedla mna drblinka domaca pride rozmeta biele cez cervene, vsetko rozhadze a aj tak si nic nekupi.... To je natura prosim pekne 😂

Odpovedz
3. dec 2015
avatar

@kattrin5, nevysvetlíš. Resp. kto nechce, nepochopí...Lebo taký "inokožec" na Slovensku je všade vítaný, vôbec ho nepovažujú za smrada a chamraď. (Výrazy z diskusie,nie moje)

Odpovedz
4. dec 2015
avatar

@ivkapavuk natrafila som na tvoj članok a dnes utok v Istanbule☹ čo sa tam deje?

Odpovedz
12. jan 2016
avatar

@simivaneska vobec netusim 😔 isli sme cez Istanbul dnes v noci a klasika rusny zivot 😉 az doma som si pozrela news a videla som...

Odpovedz
12. jan 2016
avatar

@ivkapavuk mhm - a zmenilo sa u vas po tomto utoku niečo? Chystame sa tam v lete na dovolenku( Side) a mame obavy☹ nakolko v správach hovorili, že Turecko očákáva dalšie taketo utoky☹ bože

Odpovedz
14. jan 2016
avatar

@simivaneska absolutne. V noci ked sa to stalo, tak sme akurat prechadzali Istanbulom a vsetko je ako bolo....utoky sa daju ocakavat kdekolvek vo svete bohuzial...ja si osobne myslim, ze sa to bude diat aj v europskych destinaciach, je to len otazka casu...

Odpovedz
14. jan 2016
avatar

@ivkapavuk dakujem za info.....až mi mráz behá po chrbte z toho☹ a bývate daleko od Istanbulu?

Odpovedz
14. jan 2016
avatar

@simivaneska juuuj velmi daleko....730km...

Odpovedz
14. jan 2016
avatar

@kattrin5 ale väčšinou sa to tými pohľadmi z našej strany aj končí. Nikto k pani nepriskoci a netaha jej šatku z vlasov ako v prípade autorky statusu. Včera som videla fotku, ako moslimovia prislapli krk malému chlapcovi, nemal ani rok, len preto, že bol kresťan. Nehovor mi, že my kresťania, Slováci, by sme dokázali takto zabiť moslimské dieťa. Oni majú tú nenávisť voči nám priam vrodenú, oni sa nechcú prispôsobiť. Nehadzem samozrejme všetkých do jedného vreca, ale je to tak... Oni aj na dovolenke od nás čakajú rešpektovanie ich zvykov a oni prídu žiť fo Európy a diktuju nám, ako sa musíme správať, aby sme ich náhodou neurazili. Mbe nevadia multikulturne krajiny, rodiny, páči sa mi to, ale musí tam byť vzájomný rešpekt, nie diktatúra

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@limoncino nieje to celkom tak ale nechce sa mi to uprimne ani rozoberat. Ja mam svoj nazor na vec a vzdy budem mat. Niesu to Len moslimovia. Pozri krestania robia este horsie Len sa o tom nepise. Precitaj si nieco o krajinach ako Venezuela; Brazilia; Peru.. Napriklad take Rio De Janeiro kde zomrie rocne 50 tisic ludi nasilnou smrtou.. A to je Len mesto.. Brazilia krajina vysoko krestanska.. To iste Argentina.. A nepise sa o tom. Toro vsetko Len zamer medii a urcitych ludi voci moslimskym krajinam. Zacal to Busch pretoze v tychto krajinach su najvacsie ropne vrty a podobne. Pozri si kolko ludia percentualne rocne umrie rukou moslima... Len to stale na bode pod 10%..treba sa pozerat a informovat o tom co sa deje v celom svete nie Len v moslimskych krajinach.
Pozri si Jamaica; Haiti tam sa mozes zdrziwvat iba vo vacation resorts akonahle vytiahnes paty z hotela nesmies mat pri sebe ani Len iPhone alebo 5$ pretoze Ti koly tomu domaci ustrelia hlavu.. A este tak k tomu aj znasilnia.. To iste Mexico..

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@limoncino inak Brazilia uz dlhe roky taka prve miesto ako najnebezpecnejsia krajina sveta a hned za nou Venezuela.

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@kattrin5 ale ja o tomto samozrejme viem, lenže násilnosti v krajinách, ktoré si spomenula, nie sú náboženského charakteru. Je to spôsobené veľkou chudobou a priepastnymi rozdielmi medzi vrstvami obyvateľstva. Venezuela je mekou narkobaronov, aj preto vysoké percento vráž.

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@limoncino presne tak a si zober ze o tom sa nikde nepise.. Tam sa denno denne vrazdia "krestania" a nieje to nikde v novinach..

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@kattrin5 no limoncino tym chcela asi povedat, ze to, ze Brazilia a pod.maju obrovsku kriminalotu ale nema to nic spolocne s tym, co pisem v prispevku... Nic v zlom 😉

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@ivkapavuk ale ma pretoze toto nieje o viere ale o ludoch.. Prestahuj sa do Juznej Ameriky a tam zazijes mkzno este horsie spravanie od katolikov ako v Turecku od moslimov.. Ja neznasam ked niekto poburuje inych ku rasovej ci nabozenskej neznasanlivosti a pritom nema vobec prehlad o svete.. Vies..

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@kattrin5 áno, nikde sa o tom nehovorí, ale kto má aspoň minimálny prehľad o dianí vo svete to vie. Nikto tu nikoho voči nikomu nestve,.autorka nám iba priblížila svet, v ktorom momentálne žije a že sa nám to nepáči, je prirodzené. Tak isto, ako sa mi nepáči krvavá minulosť kresťanov a ako sa mi nepáčia unosy a vraždy v latinskej Amerike a ako sa mi nepáči hladovanie detí v Afrike.

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@kattrin5 prepac, ale nikoho nepoburujem voci nicomu. Pekny den !

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@ivkapavuk to nebolo mierene na Teba ale napriklad media; noviny.. To su ich zamery.. Aby sa cely svet obratil proti Moslimom. Aby sa vsetky krajinany pridali do vojnoveho konfliktu.. Pritom tam kde treba pomoct tam sa nepomaha..

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@kattrin5 to je jasne ! Media maju na tom najvacsiu vinu. Ja by som v ziadnom pripade nepoburovala nikoho. Na druhej strane som si tu uz prave ze zvykla a spoznala aj milsiu cast obyvatelstva, takze uz to neberiem tak tragicky ako som to brala v oktobri. V kazdom meste, krajine, spolocnosti sa najdu individua ako zeny, co po mne hadzali kamene, lebo som mala odhalene ramena - dnes uz jedna z nich chodi ku mne na gelove nechty 😂🙊 a uz jej nevadi, ze chodim odhalena...asi aj ona pochopila, ze som clovek a nie monstrum...

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

@ivkapavuk yup presne tak ako sa pozerame my na nich sa oni pozeraju na nas a nechapu nasu kulturu.. To vsak neznamena ze nemozeme zit v mieri 😉

Odpovedz
1. feb 2016
avatar

To, ze su slovaci rasisticki voci ciganom- neda sa tvrdit, ze neopodstatnene. Drviva vacsina su prizivnici a neprisposobivi. Vynimky za seba hovoria same a nemusia sa obhajovat. Vyrastala som a s ciganmi a viem, co hovorim. Nikdy som sa nestretla s tym, zeby PRIEMERNY slovak odsudzoval cudzinca- nemylte si to so zvedavostou. Nasa susedka sa vratila domov s mulatkom, jej mamka bola taka neista, ked sme sa bavili, predo mnou, nac som ju uistila, ze je to jedno z najkrajsich babatiek, ake som kedy videla. Uprimne, bola som zvedava, je to stale v presove rarita, ale v dobrom. A to sa nepovazujem za svetacku, multikulti ani nejaku slovensku inteligenciu.

Odpovedz
2. feb 2016
avatar

a to sa chcu dostat turci do EU. dufam, ze to nikdy neprejde

Odpovedz
29. mar 2016
avatar

@maca_p veru... A teraz chcu bezvizovy styk 🙈

Odpovedz
29. mar 2016
avatar

na Slovensku pomaly sami ryžojed a utečenec,kde sa človek pozrie....ako keby ani nebol na Sk 😲...ešte budú po Tebe "gániť" ako keby ty si bola nejaká zrúda ...a tí ryžojedi,čím väčšie postavenie a úroveň,tým väčší humusák

Odpovedz
22. jan 2017
avatar

@miskakyska aaale uz som si celkom zvykla a tam to tiez je zmiesane 😂

Odpovedz
22. jan 2017
avatar

@ivkapavuk 😀 ja ani neviem ,ako som došla k Tvojmu príspevku 😀 sa pozerám ,ved to už je staršieho dáta...som ostala v pomykove😀 😲
...tak nech sa darí a dobre žije v tych dalekych krajinách🙂

Odpovedz
22. jan 2017
avatar

@miskakyska nevadiiii, dakujeme kraaasne 😘😘 uz iba tri mesiace snaaad 😂🙈

Odpovedz
23. jan 2017