icon

Ach no... Nechcela som sa vyjadrovať, ale nedá mi to už. Aspoň to dostanem zo seba, keď už nič iné. 🙄
Celé dni všade čítam nadávky na Matovica. No áno, ani ja som ho nevolila. Nie je mi sympatický. Ale ocitol sa v zložitej situácii. Očividne veľa ľudí si teraz myslí, že by túto situáciu zvládlo lepšie, ako on. Ja sa len pýtam.. Ako? Najnovšie príspevky sú o tom, že radšej, ako testovanie, mal dat tvrdý lockdown. Mne už rozum zástava. Véd ešte nedávno všetci na lockdown nadávali. Ľudia by sa mali v ťažkých časoch zomknut. Co sme to my za národ? Ja sa napríklad veľmi bojím o ocina, ktorý má choré srdce, ak dostane koronu a nemocnice budú plne takýchto múdrych ľudí, ktorí koronu popierajú, pripadne nadávajú na všetky opatrenia, tak nechajú môjho otca zomrieť doma? Co by sme vlastne chceli? Všetko je zle. Keby Matovic nerobil nič, aj to by bolo zle. Proste to treba povedať priamo. Ak neodporúčajú nikam chodiť a ja aj tak idem, tak dôsledky môjho konania hodím na vládu? Nerozumiem tomu už. Ale urobím ako jednotlivec všetko pre to, aby sa to skončilo. Kvôli blízkym, nie kvôli sebe. Možno keď Matovic nariadi, že za nenosenié ruská ide človek do väzenia, tak budeme radi. Ako v neviem ktorej krajine. My hrdí Slováci..🤦‍♀️

avatar

Moja rec.. Až teraz sa kazdy ukazal, aky je.. 🙄

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Mne je z toho normálne smutno, všetci len útočia, bojujú proti všetkému co sa vymysli, lock down je zlý, testy sú zlé, opatrenia su zle.. Stavím sa, že keby sa nerobilo nič, zas by bolo zle, lebo sa nič nerobí, normálne posledné dni venujem internetu 10minut a vypínam, lebo sa mi zastavuje rozum z tých názorov..
Matovic, aj keby sa na hlavu postavil, zdy by bolo zle.. Navyše neviem, či sa ľudia nazdávajú, že keď Matovic odíde, odíde s nim aj korona?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

V časoch keď sa má spoločnosť spojiť tak sa polarizuje. Preto lebo sme slabý a sebecký.
Väčšina to robí lebo stráca komfort a nedokáže pochopiť že nie je stredom vesmíru.
A Slováci nie sme ani hrdý národ.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
jaja23
autor

@luciferkax presne aj ja už nad tým rozmýšľam, ze to prestanem čítať, lebo mi je len smutno z toho. Do teraz som čítala, aby som mala aj nejaké informácie, ale asi to obmedzí už len na pozeranie tlacoviek, aby som vedela co a ako.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Ja som matovica volila, fandim mu, ma to tazke 1, kvoli tomu, ze prebral vladu po Ficovi 2, kvoli pandemii.

No na druhej strane, bola by som stastnejsia, ak by rozumne volil slova, ak by sa dohodli predtym, ako nieco vypustia do eteru. Ja som totiz flexibilna a chapem tu situaciu, ale mnoho ludi z toho salie.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Keby bol vo premier Pele tak by nadavali na neho, keby bol Fico atd...na kadeho by vzdy niekto nadaval...Matovic mal smolu ze sa dostal do vedenie v najnepriaznivejsom case..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

ani ja som ho nevolila, ale keby sa najskôr v zákulisí poriadne dohodli, premysleli si kroky a potom dali von informácie, nebolo by to lepšie? toto je dosť aj o jeho povahe a to by nemalo byť

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Ja si myslím,že ak by v Nemecku alebo Rakúsku umožnili dobrovoľne celoplošne nesankciovane pretestovanie obyvateľstva,tak by isli skoro všetci.U nás zlyhala dôvera voči vládnucemu systému a nedôvera plus neorganizovanost..smeráci by podnikanie doviedli úplne do riti,pre nich bolo slovo živnostník,vždy len podradne..u nás je najtragickejšie,že čakáme ako na prezidentkin status na fb zareaguje matovic na svojom fb..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kiristinka1 do bodky pravda 👏👏👏

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Rovnaký názor aj u mňa. Ani jeden politik neprišiel s nejakým rozumným riešením na to, nie len u nás, ani v oklitých štátoch. Ja som M.nevolila ale má fest ťažkú situáciu aneustál by ju nikto. Jeho smola je aj ten spôsob vyjadrovania, rýchla huba a prsty.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
jaja23
autor

áno, je zmatocny a riadne. Ale každý sme nejaký. Myslím, že to, aký je, by malo ísť teraz bokom. Mali by sme byť skromnejši a trochu sebakritickejsi. A hlavne myslieť na to, o čo by malo teraz každému ísť..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kiristinka1 ja by som im obom zrušila Facebook a bola vy som spokojná 😀😀😀🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️😂😂😂😂😂Je to jediná vec, ktorá mi na vlade a prezidentke prekáža

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

740 nakazených po celoplošnom testovaní v žilinskom kraji, ľudia sa len boja je to logické, testovanie je pritom aj tak jediná možnosť boja proti coronavirusu ale prečo s tým prišli tak neskoro, celé leto mohli pripravovať plány zatvoriť hranice.... matovic je dobrý manažér ale komunikovať s ľudmi nevie, tvrdohlavo nerespektuje nikoho ani profesionálne kapacity. Ja na testovanie pôjdem len sa bojím toho že čísla nakazených pôjdu aj tak hore a aby nešli ešte rýchlejšie nechcem nikomu protirečiť len strach a nátlak je to jedine čo ja pociťujem a noaco na politikov sa nadávalo a nadávať aj bude, ale v takejto situácii má premiér vystupovať presvedčivo a nie používať termíny ako Majka z Gurunu bastardi a že je niekto trapnucky, to nech si nechá pre seba a FB a sociálne siete by politici mali mat iba na formálne vyhlasenia

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luciferkax ja som to akurat hovorila dneska mojej mame,že sa jej momentalne ľahšie žije,keď nemá facebook..Sak kurna dneska za tou prezidentkou mal stat premiér a povedat,čo sa dohodli po spolocnom rokovani..nie jak malé deti na piesocku..prezidentka ho tým úplne potopila a zas len nikto nevie,čo bude..že on da 5minut pred jej vyhlásením úplne iný status,to je bomba..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@lalinkapalinka každý kto prišiel v lete zo zahraničia mal ísť hneď do 2 týždňovej štátnej karantény!

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Ja si myslim, ze urobil vela vela chyb...jednou z nich je, ze sa neradi s odbornikmi, lekarmi, pravnikmi a pod...hlavne, ze si presadi svoje...dalsia chyba bola vyhrazanie sa, vydieranie, nutenie...si spomente, hocikedy, ked s niekym, kto vas chce na nieco nalakat, vzdy s vami rozprava pozitivne, chvali vas, ukazuje vam vyhody a toto zo psycholigickeho hladiska funguje...presne toto mal urobit aj on...ziapanie, ponizovanie, zosmiesnovanie, vyhrazanie, nutenie, vydieranie nikdy nikam nevedie, len k strachu a tomu, ze sa ludia stavaju na zadne a uz len z principu neurobia to, co chce...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
jaja23
autor

@lalinkapalinka áno boja sa, ale lepšie je nerobiť nič? A ako inak, ako nátlakom, nás k niečomu dokope? Véd odporúčania na ľudí nezaberajú, aj tak si robia po svojom. Ako v lete. Odporúčal necestovat. A ako to bolo? Proste si ani nezaslúži e demokratický štát. Ľudia by chceli robiť všetko a pritom byť nepotrestani. A nedaj bože nejaký nátlak. To už sa obmedzujú ľudské práva.. No tak tu všetci radšej zomrime 🤷‍♀️

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Súhlasím, myslím, že Matovič už dávno oľutoval, že šiel do politiky a stal sa z neho premiér. A to mám na neho nie moc pozitívny názor, nevolila som ho (najmä preto, že najskôr hovorí a až potom premýšľa 🙈 absolútne sa na tento post nehodí), ale bola som rada, že padol Smer a dúfala som, že aspoň trošku tejto krajine nová vláda pomôže. Mrzí ma velmi, že od kedy sú pri moci, musia riešiť len tú koronu. A asi už šancu nebudú mať, lebo zrejme padnú a na piedestál sa dostane Pellegrini, takže SVK sa nikam neposunie 🧐

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 najviac to sem dovliekli Ukrajinci a Srbi.tých jeden čas nesledoval absolútne nikto a boli najnedisciplinovanejsi.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kiristinka1 podľa mňa, prezidentka sa svojin statusom prepadla na jeho úroveň, bolo to blbé od oboch.. 🤔 Ináč IX mam rada 🤔😀😂😂

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@emasss111 myslím, že nečakal, že bude premiérom

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kiristinka1 to je jedno kto to doniesol podstatné že to je tu a treba to riešit. Ak by obmedzil pohyb v lete čo by musel aby sa srm nikto nedostal tak by každý nadával na to aký je režim na hraniciach q karantena by musela platiť aj pre dovolenkarov nie len pre Srbov
Ak by nedal testovanie už by sme mali týždeň lockdown. Takže každé iné riešenie by dopadlo rovnako bolo by ofrflane.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Čo si tu budeme klamať dievčatá,matovic je premiérom,len aby nebol smer..ja som ho volila tiež preto,lebo som čakala že sa budú riesit len kauzy korupcie a trosku sa to uprace..Ani on to necakal..a teda páči sa mi vyjadrenie jedného psychologa,že prečo nerobili nic v lete..ani mne to nešlo do hlavy..ale je to pravda,že ak by nechali štátnu karantenu pri 3 nakazenych ľudia by ich naháňali s vydlami..lebo aj keď mame 3tisic nakazených a obmedzia nám cokolvek aj tak ho chcú naháňať s vydlami.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Tu sa nedodržiava ani to čo je povinné a prikázané, čo už potom dobrovoľné. Je zákaz vychádzania a pozriem z okna a kopa ľudí vonku. Povinnosť nosiť rúško, polovica ľudí ho nemá. Áno, mohol to povedať ináč, slušne a normálne, ale tak sa dá rozprávať len s normálnymi ľuďmi. Dúfam, že keď prejde to najhoršie, vráti sa sem na dlhé roky vláda Smeru, lebo tento národ si nič iné nezaslúži. Potom nám bude Pelle slušne a s úsmevom rozprávať ako nás zase okradli. A všetci budeme šťastní

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luciferkax on ním byť ani nechcel... tuším aj sa vyjadril pred voľbami, že ak jeho strana voľby vyhrá, na post premiéra bude navrhovať niekoho iného... že on ním byť nechce...ale potom ho asi prehovorili....

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

MILA AUTORKA, SLOVENSKO JE CELE ROKY ROZK-RA-DA-NE. ANO AJ VIEM AJ FICOVA VLADA KRADLA AJ KAZDY KTO BOL PRI KORYTE. TEN KTO NEKRADNE POCAS POLITIKY, TEN NAKRADOL SKOR.

TAKTO- SLOVENSKO NEMA NA TO KAPACITY
CELE TOTO JE FRASKA
KEBYZE MAME LUDI - ano ok poviem dobre.

ale ved my na toto cele nemame :(

to ze Matelko ma zle tazke postavenie co nema v historii obdobu, beriem.
ano nam je lahko pri kave tu analyzovat a mudrovat

ale zial mi ako stat na taketo celoplosne za 2 vikendy nemame, pardon vlastne za 1 a potom ma byt druhe kolo.

cele zle.

zamer dobry ale to by sme nemohli byt slovensko.

a do akej miery su testy specificke, by som tiez chcela vediet.

znama bola PCR plus, a potom kontrola, a zrazu, ze ziadne protilatky v krvi ani nema! to znamena ze mala falosnu pozitivitu.

idem aj ja test aj ja dodrzujem regule, ale co pocuvam..toto cele..je .no ehm divadlo?

a ano Matelko to ma tazke, ja viem! urcite by to mal tazke kazdy kto by bol na jeho mieste.
ale prosim nebudte slepi uz
ja nehajim predosle vlady'
ja chcem dnes aby nasa vlada sa vedela logicky rozhodovat a dat nam vieru

punktum
svetu mier

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Nezapajam sa moc do diskusii a uz vobec nie o politike lebo ma to vycerpava a hneva. Ale chcela som napisat, ze som rada dievcata ze toto citam. Ze mnohe vidite problem v nas nie len vo vlade... ja zijem v mestkej bubline ale ked obcas vidim komenty inych ludi k politike je mi zle.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@obleckozaecko a nevolila som Matovica, lebo dlhodobo viem ze je to egocentricky Mad Mat - takze ja nie som ani velmi prekvapena jeho spravanim. Ale problem aj tak nie je len v nom s mnohymi komentarmi suhlasim a som rada, ze to nevidim tak sama...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Ako mne neskutočne dvíhajú tlak mamičky, ktoré vyplakavaju, ako nemôžu ísť na prechádzku, nemôžu na kávičku atd a keď majú možnosť ísť na testy, ktoré sú zadarmo, a poskytnú im slobodu, tak to znesú pod čiernu zem, som zvedavá, ako budú vyplakavat keď príde tvrdý lockdown a do Vianoc nevystrcime nosy z domovov,
Všetky iba hundru, ale normálne riešenie nemá nikto.
PS matovica som nevolila, som kotlebovec a vôbec nesúhlasím s cestou po ktorej sa momentálne vybrali

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@jaja23 mne je smutno z ludi co nevidia pravdu ze na to nemame. a nejdem za to vinit matovica. toto sa uz deje od 1993 a vlastne skor, pretoze uz Cesi nas dostali riadne do kolien.....ale to uz je ina tema, prajem kazdemu zdravie

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 myslim ze vela mamiciek je dost mimo...zial. nuz ale to je mentalita nasa

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 no samozrejme za toto môže 30 rokov rozkrádania a je vidieť každé euro čo si nahrabali a nešlo tam kam malo..my nemáme na nic a dlh ktorý si ponesú naše deti..škoda reči..a že je matovic egocentrik a sociopat,nikto v politike,iny profil mat nebude..v podstate sme v riti..len si to nechceme priznať..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@obleckozaecko ano problem nie je vo vlade ten problem je tu uz skoro 30 rokov a vlasten aj dlhsie ale ziadam a dufam ze konecne prave vlada by nas mala v tomto podrzat a dat nam vieru. ja viem ze to maju narocne. ale nech myslia logicky. nic ine neziadam

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kiristinka1 ano sme v riti, ale napisala by som este horsi vyraz. a lutujem nase deti :(

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@erikavesela suhlasim. toto je vec co bola na velmi dlhu diskusiu a nie to ze 2 tyzdne o tom tajili pred verejnostou..

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 suhlasim, ale uprimne ja neviem ci by bola toho schopna aj bez tejto krizovej situacie. A je to mi to luto...lebo mnohi cakali/ju zmenu. K lepsiemu.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 dalo by sa zvládnuť aj celoplošné testovanie, keby sme ako národ boli jednotní, zdravotníkov je dosť aj miesta je dosť, akurát problém je, že všetci idú proti všetkému

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@emasss111 a mal sa vzdat, nezvlada to. je dost emocionalne polozeni a velmi preziva, clovek co nekontroluje svoje emocie nemoze viest vladu. ( a viem ze to ma tazke)

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 ale ved my na to nemame prave ten personal. to chcem napisat. ved to sa snazim napisat. my na to jednoducho nemame. kebyze to riesia nejak inac. ale nie naraz. a este za dva dni

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@barla5 znami robia v nemocnici znami rovbia vo VW zatial vsetci negativni. a ano , boli u nich ludia co nosili rusko pod nosom,a srali na odstup. potom sa pytam do akejj miery ma toto cele vyznam. a ano maju to tazke a idem na test aj ja

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
Odpovedz
30. okt 2020
avatar
jaja23
autor

Neviem, ja hlavne vidím, že robí všetko pre to, aby to vyšlo. Možno spadne na hubu. Ale aspoň niečo robí. Každý môže prispieť k tomu, aby sa to zmiernilo.Treba začať od seba.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 ojojoj. nuz chcem vidiet to cislo. ja osobne som doma trcala ....

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 slovensko sa nikdy nespoji. to je demagogia.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 3 mesiace co robili?????/ ved ludia behali hore dole grill party svadby ihriska kupaliska diskoteky...preco zrazu vsetko do 1.9? pytam sa co robil cely svet 3 mesiace.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 poznáš tú legendu: Mojmír vymenil moc za bieleho koňa😁

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 a ty sa tomu cudujes?..ludia neveria plitikom, policajtom, sudcom, lekari cakaju vsimne...pozri len na ich diplomovky (matovic, kollar...)...pozri, sulik si beha po meste bez ruska, matovic na svadbe v interieri bez ruska, kollar so svojim escortom v case zakazu vychadzania...ved toto je cele zle...alebo sa zase deli spolocnost na vyvolenych a plebs?...kocnerovi sa nic nestalo, fico, kalinak, pociatek at.si dalek uzivaku nakradnute prachy...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

veľmi som zvedavá čo budete písať budúci týždeň, ked budete hodiny v chlade stáť v rade a nakoniec vás nestihnú otestovať...prečo Matovič nepočúva vedcov a najprv nevypočul ich názory? na všetko má odpoved, na všetko...prečo teda v lete otvoril hranice a povedal, že vy ste si to narobili? dnes v teleráne priznal, že si myslel že tieto testy sú 30% a ony sú podľa pražských odborníkov až 67%, no my ostatní sme si povedali, že len 67%-tné, ked niekto chce povedať niečo k tomuto, akurát ho iba urazí, nemá vystupovanie, neskoro rozhodol túto situáciu alebo skoro ju začal, neviem ako sa mám vyjadriť, krátky čas..koľké tam ochorejú, ani pomyslieť nechcem...nemalo sa toto stať..teraz sme doma a potom dá ešte ako čerešničku na torte lockdown a budeme mať po paráde, keby ho dal radšej hned a už by plynul čas...nechcela som sa zapájať, na testy nemusím, ale mám deti a vnúčatá a už teraz nemôžu chodiť do práce, na jar sa dostali do takejto situácie, ledva sa cez leto vyhrabali a zase to isté...takže ja sa Matoviča nebudem zastávať, ani ho ľutovať...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 a ja ti garantujem, že zdravotníkov je dosť, akurát to nie je dobre zorganizované, stovky srstriciek sa zaregistrovalo a nedostalo odpoveď

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@jaja23 to je pravda, zacat treba od seba. ale to by narod musel pochopit :( ..ale suhlasim.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 mam znamych v lekarstve,. lekarov sestricky...a tvrdia opak. tak uz naozaj neviem komu verit

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 a ano chyba tomu organizacia. je to zmatocne chaoticke. myslienka mozno nie zla ale..je to na prt organizovane. preto pisem ze na to nemame.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@magda1953 lockdown bude ci chceme ci nie,

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@erikavesela nie nečudujem, ľudia už nedôverujú nikomu a ničomu

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 a predstav si že by niečo v lete zakázali, veď by ich ľudia pod čiernu zem zniesli s opozičnými politikmi v čele.
Veď v Česku najprv uvolnili rúška v škole, lebo vox populi a potom bola kauza prečo sa to zrušilo😁

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@magda1953 3 mesiace nic nerobili :(

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 ja viem ale...mohli napr organzovat nieco take co sa zajtra ma diat. ved oni mali mat pripravene scenare
ved vedeli ze pride 2 vlna
ako boli pripraveni

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 Ty tvrdis,ze nic nerobili ok. A vsimla si si ludi, ktori vykrikovali po uvolnovani v maji?? Neskutocny tlak bol po uvolnovani kvoli ekonomike. Zozrali by ich ludia keby nic neurobia- ale tak ci tak nevyhovies, vsetci su teraz mudrejsi a robili by opatrenia 🙈

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@obleckozaecko nemali na to cas? 🙂

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 bez spolupráce obyvateľstva nemohli urobiť vôbec nič.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 keby to malo byt dokonale zorganizovane, tak sa testujeme buduci rok v maji... Proste situacia sa meni zo dna na den, vsetky rozhodnutia zial tomu zodpovedaju, nie je kedy ist do detailov, treba rychlo konat.
A ze nic nerobili? Ja neviem, ale v ktorej krajine v Europe chodili ludia cele leto v ruskach? vsade sa vsetko uvolnilo pocas leta, ale nam aspon tie ruska nechali

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 to ano, ale stale sa kladie otazka ako sa na toto cele pripravili. toto nie je debata na dva tyzdne. toto je akcia co nema v historii SVK obdoby.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@katka2015 pisem ze cely svet zabudol 3 mesiace na opatrenia. nie len slovensko. ale cely svet.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 o cas nejde ... cas by bol ale tu ludia stale vykrikuju, ze ide o chripku a nechcu sa davat obmedzovat. Dalsim krachuje biznis... povedz mi aka by bola odozva pri pocte nakazenych v desiatkach?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@katka2015 ale suhlasim, s tymi ruskami, ..cesi na to kaslali a kde su.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
jaja23
autor

Oni nerobili nič 3 mesiace? A co sme robili my? Sedeli sme doma? Véd sme sa správali, akoby žiadna korona nebola. Mali nám to zakázať? Už by boli ukamenovani. MY ako uvedomeli ľudia sme mali aj v lete sedieť doma. MY sme nemali organizovať veľké svadby, lebo sme toto mohli očakávať, ved to všetci hovorili. MY sme mali byť zodpovední.
Tie svadby sú len príklad, ale aj keď len obmedzil počet ludi, tak to bol koniec sveta. Stále si myslím, že len MY sme zodpovední za seba. Lebo vláda môže zakázať všetko, aj tak si nájdeme cestíčku. Jedine, ze by navodil diktatúru. Potom by bol na vine on.
Ale radšej už nepíšem. Dúfam, že sa tu nebude veľa hádať. Pekný dník ešte.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@obleckozaecko tazko sa veri ked sme mali za 3 mesiace 28 umrti. ale potom je to o tom ze mali s tym pocitat ze ludia budu an to kaslat. a ano ja som nosila rusku myla ruky a dodrziavala opatrenia. zial chapem ze je nas mnoho a je tazko donutit ludi aby vsewtci posluchali

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 lepšie vyskúšať takúto akciu ako bezmocne čakať co bude.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@jaja23 nuz ale o tom to je. a stym mala vlada pocitat. najviac svadieb grillovaciek a kupalisk je prave cez leto. najviac ludia cestuju cez leto. a ano ludia su plemeno nepoucitelne. ja som nariadenia dodrziavala ale nehovorim ze som nesla na kupko napr. len sa pytam a je zaujimave preco tie cisla nerastli uz cez leto ked sa ludia masovo stretavali ( jedno z vysvetleni je ze vsetko bolo vonku) ale aj tak. preco vsetko zacalo od 1.9

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@anita1978 verim ze aspon na daco to bude. nejdem zatracovat myslienku, aj ked mam pochybnosti, ale snad to na nieco bude. len dnesnym prejavom Caputovej to vela ludi prave odradi. takze opacny efekt zas.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@jaja23 presne tak to je! Zacat od seba. Vzdy sa da lepsie pripravit a urobit viac ak sa ludia zomknu pre jeden ciel. Pre dobry ciel som ochotna obmedzit svoju slobodu nielen kvoli sebe ale aj kvoli inym. Ale rozmyslame tak vsetci?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@jaja23 a este k tomu naozja nechapem tie cisla . ktore sa necakane rozbehli akurat ked zacala chripkova a nadchova sezona. do akej miery su tie testy specificke? korony je vela, vela typov, tak naozaj zacinam vobec o tom pochybovat. znama mala pcr plus, kvoli nej zatvorili v praci, a potom sa zistilo z krvi, ze nemala ziadne protilatky voci korona, vola sa to falosna senzivitia ci senzilibita, uz si moc neoamat ako nas to ucili. co akej miery je zaruka ze PCR neklame ze antigen je dostatocny. :( ja som PCR robila. viem o tych testoch o sposobe ...a viem ze aj samotna pcr ma svoje uskalia. :(

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

a este mi neda, ako velmi rychlo boli vytvorene KItty na testovanie. len v decembri sa potvrdil kovid v cine a zrazu an celom svete zacali plosne testovat na PCR. hm zaujimave.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 veď by ho zožrali zaživa. Čo sme mali v lete? Asi len rúška vo vnútri. A koľko protestov, ako sa ľudia dusia a kolabuju počas 10 min. nákupu a sú im obmedzované práva, CO2 im udiera na mozog ...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@barla5 ja nepisem o tom ze nam nezakazali, ja pisem o tom ze si nepripravovali scenare. od toho sme tam mali odbornikov. a chcem vidiet ich vyplatne pasky.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@barla5 a ano kaslal na to cely svet. nie len my.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 neviem, toto asi nikto nečakal. Profesor Krčméry stále hovoril o 2 vlne, bol označovaný za starého blázna. Škoda že ho nikto nepočúval a potom aj odišiel z krízového štábu

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 hej, nemohli, nebol povolený vstup

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@barla5 suhlasim. a radsej siel do dochodku.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@barla5 a skoda ze tam neostal. bol to kapacita. takych mame malo. alebo aj su ale este mladi a neskuseni.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 a nemiešal do toho politiku. Žiaľ, veľa opatrení je o politike. On podporuje celoplošné testovanie a vidí v ňom zmysel. Takisto aj ja
https://www.tvnoviny.sk/exkluzivne/2010660_prof...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 zdravotnici sami hovoria, ze ich je malo na takuto operaciu a ty tu opakovane tvrdis, ze ich je dost. Logika? Alebo si tajomnickou na ministerstve zdtavotnictva, ze ked nieco take tvrdis? Samozrejme, ze je ich velmi MALO - malo ich bolo vzdy - aj bez korony a celej tejto testovacej maskarady. Nemozu tam ist predsa vsetci, mnohi su sami v rizikovej skupine, prestarnuty stav - ak by hned aj mali volno - urcite by nebolo dobre, aby tam taki isli a nedajboze sa nakazili. Mnohi su potrebni pri koronovych aj inych pacientoch. Okrem toho, co teraz, ked dostane niekto infarkt alebo sa mu stane nehoda, nezoperuju ho okamzite, tak ma umriet, lebo vsetci budu testovat? Mozno by nieco taketo bolo realizovatelne - avsak muselo by to byt velmi dobre premyslene a technicky zabezpecene pre vsetky pripady - na to vsak treba cas! Ktory teoreticky mohol byt - vsak Matovic sam priznal, ked prvy raz prehovoril o testovani, ze uz sa o nom rozhodol pred 3 tyzdnami.Cize namiesto 2 - 3 tydnov mohli mat vsetci na pripravu, organizaciu a vychytavanie pripadnych problemov 5-6 tyzdnov. Preco to tajil 3 tyzdne dodnes uspokojivo nevysvetlil. Vraj aby nam nezdvihli cenu za testy, ked zistia, ze ich chceme tolko nakupit. Klamstvo obrovske. Who stanovila maximalnu moznu cenu za tieto testy - presne, za tu maximalnu sme ich aj kupili. Hlava mi neberie miestami myslienkove pochody tohto pana. Proste v style "Bude ako chcem ja, vsetci sa mozte aj pos*at." Nevadi, ze to je napad o nicom a keby aj 90% ludi prislo na test, lockdown bude tak ci tak. Keby ho vyhlasil hned uz sme mohli mat dva tyzdne za sebou a pomalicky sa vyhrabavat z dna, namiesto toho stale padame...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik suhlasimm uplne s tebou, vdaka Bohu ze vidim pravdu nie len ja

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik a ano kebyze da lockdown hned na tie dva tyzdne co tu s nami cvicia , mozno by to malo vacsi efekt

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@bublinka1426 a videla si tu na stene a na FB tie názory na Krčméryho? Ako tu odborníčky na pandémiu naňho kydajú, že je zapredaný a neveria mu? Aj to je dôvod, prečo odišiel, vyhrážali sa mu, vysmievali mnohí odborníci.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@mimimoje Ironia vsak je, ze vcera som videla reklamu na testovanie, kde bol aj Krcmery a pred par dnami bol u prezidentky...takze uz som tiez z toho prec, ci on je za celoplosne, ci nie je.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@mimimoje to som nevidela :( uprimne

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik sa hlavne ukludni 🙄
Poznám kopu sedtriciek, ktoré sa prihlásili na testovanie a nikto ich nekontatoval
A hlavne zabúdašna sestričky, ktoré nepracujú na oddeleniach v nemocnici ale u ambulantných lekárov, pediatrov, špecializované ambulancie. Sú ich stovky. Hádam sa neprihlásia na testy lekári ktorí majú v danej chvíli slúžiť na oddelení, prihlási sa lekár, ktorý má cez víkend voľno, Logicky
Presne s takýmito debilnymi názormi sa šíri hystéria, že dostanem infarkt a nebude ma mat kto ošetriť, lebo celo plošné testovanie, sa spamätaj 🤦‍♀️

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik plus študenti medicíny, tých tiež nie je málo

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 co to, prosim ta hovoris za bludy, ty aj sledujes media posledne dni? Opakujem - zdravotnici sami hovoria, ze ich je malo a ty to vies lepsie ako oni, pomoooc 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Zaslepenost hodna Svedkov Matovicovych. Preto, ze je dost zdravotnikov dnes prezidentka oznamila , ze je pripravenych len 60% odbernych timov, vsak? Preto nam prisli pomahat zdravotnici z Rakuska a Madarska. Aaaale co, mal Adolf Matovic rovno vyhlasit mobilizaciu a nasilim ich tam vsetkych donutit ist, bez ohladu na podmienky v ktorych sme, a bolo by vybavene. Vsak on ma s diktatorskymi sklonmi svoje skusenosti, uz si vydieranie a donucovanie vyskusal na vlastnom narode, ked nas nahnal na "dobrovolne" testy. Ten clovek nema vsetkych pokope. A hlavne - mal povolat predovsetkym veterinarov na testovanie - ti by mohli robit odbery jeho volicom 😉

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik média hovoria samé nezmysly, ty by si mala viacej zdravý rozum používať, evidentne si už narušená z toho čo sa tu vtlka ľuďom do hláv, ty tiež nemáš všetkých pokope, pôsobis ako psychopat, ktorý nemá vlastný názor 😁.
Ja som už tri volebné obdobia volila kotlebovcov😁

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik tvoja analýza dokázala hovno 😆

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 preboha zena, ty, predtym ako budes pisat na verejne fora sa nauc najprv pravidla slusneho spravania. Nahlasujem ta adminom. Ty si volila Kotlebu a obhajujes celoplosne testovanie? To si trochu protireci, nie? Magian by ta nepochvalil. Ano, ja cerpam zakladne info z medii. Ty odkial? Cez alobalovu ciapku z vesmiru ? 🤣

Odpovedz
30. okt 2020
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@luuubik ako nehnevaj sa ale to, čo tu predvádzaš ty okolo slušného správania ani nešlo 😀

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kaitlin3 konkretne co?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik dva krát som si prečítala tvoje príspevky a to fakt ty ideš iným písať, že ich nahlasujes za neslušné správanie? Sa pozri ako sa vyjadrujes o ľuďoch ty.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik no tu urážaš nielen ju, ale aj Matoviča niekoľko krát, dokonca ho prirovnávať k Hitlerovi a Kotlebu...ako ja nevravím že s niektorými tvojimi názormi nesúhlasím, ale slušne prezentované neboli...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik ja mám stále svoj vlastný názor, a nemusím súhlasiť so všetkým čo kotllebovci prezentujú. Za to ty si svoj rozum už stratila, ty mňa ideš nahlasovať preto že som inteligentnejšia ako ty? Kotleba aj matovic sa majú od teba čo učiť. Šíris nezmysly a vyvolavas hystériu

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

Prosim? Ja som niekomu pisala ze je psychopat, ako ona dama mne? Myslim konkretne nejakej zene tu na modrom koniku? Ze to pisem o Matovicovi je nieco ine - ale nepisem to ziadnej uzivatelke - a to je rozdiel. Ved aj o Kotlebovi tu pisu, ze je fasista o Ficovi, ze je zlodej o Kocnerovi, ze je vrah... Cize toto vsetko spada pod neslusne spravanie? Ozaj? Ci len vtedy je to neslusne, ked hania toho, s kym vy sympatizuje? Ach jaj...
@kaitlin3
@mimimoje

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik ty si fakt jednoduchá a hlupucka, ale aj takí musia byť 🙅‍♀️

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik si precitaj ešte raz po sebe. Veď aj o tom píšu, o tom píšu, nemáš svoj vlastný názor a šíriš nezmysly, nikto nezahynie kvôli celoplosnemu testovaniu, aj dobrovoľníkov je dosť, ale ty vidíš jedno. V televizore povedali....
Preber sa do reality, tá je ina ako v televizore povedali

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@gaby21 debata s tebou skoncila. Na zaver ti dakujem za vsetky tvoje urazky a utoky voci mojej osobe, lebo tym si sama o sebe vypovedala viac a jasnejsie, ako tisic mojich slov 👏👏👏

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik ty si tu začala sa oháňať slušným správaním, my sme ti len napísali že urážanie nielen užívateľky, Matoviča, Kotlebu ale aj jeho všetkých voličov fakt slušné nie je, ver mi že nie som sympatizantkou ani jedného ani druhého, tiež si o nich myslím svoje, ale aspoň sa tu nehrám na slušnú

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik v pohode, nemáš za čo, možno aj teba táto debata posunula ďalej, a začneš používať vlastný rozum a rozhliadneš sa kolo seba, a zistíš ze veci nie sú také ako sa na prvý pohľad zdáju. A prestaneš rozmýšľať štýlom lebo Matovič, lebo Fico, lebo Kotleba. A prvá tvoja myšlienka bude lebo Ja

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kaitlin3 ja podavam svoje nazory mozno trochu razantne dakedy. Ale znova opakujem, ze nejde o take osobne utoky voci konkretnej uzivatelke ake odprezentovala mne uzivatelka, o ktorej sa tu bavime. A ti politici... Ty si fakt nikdy nepovedala ze Fico je zlodej napriklad? Alebo ked si nieco take pocula, citala, si si hned pomyslela, ze clovek, ktory to povedal je neslusny? Lebo Ficovi nic nezakonne dokazene nebolo a plati prezumpcia neviny (nie, nevolila som ho, uvadzam len priklad). Cize to urazanie politikov by som velmi nerozpitvavala. Ano, som k nim drsna, kedze su z velkej vacsiny zodpovedny za to, v akom, zial, nevelmi dobrom stave sa nachadza krajina, kde zijem.

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik OMG. Tak ty môžeš svoje názory podávať razantne a ja nie? Mám sa od teba nechať prevalcovat?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik ty si napísala aby Matovič povolal na odbery aj veterinárom, ktorí by podľa teba mali testovať len jeho voličov...to bolo čo?

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@kaitlin3 humor. Hlavne, ze sa smejeme, lajkujeme a zdielame mnoztvo vtipnych obrazkov, meme, kde su zosmiesnovani predstavitelia roznych politickych stran a volici, ktori im veria. Nikoho nenapadne, ze to je neslusne voci volicom dotycnej strany, sympatizantom konkretneho politika, lebo tym zosmiesnujeme aj ich? Boze uz...

Odpovedz
30. okt 2020
avatar

@luuubik pozri, ty to nechápeš ako sme to mysleli, ja netvrdím že si nerobím srandu aj z ľudí a sa mi nepodarí niekoho uraziť, ale narozdiel od teba sa potom keď mi dôjdu argumenty, neohanam slušnosťou a nenahlasujem adminom...

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@kaitlin3 mne dosli argumenty? Mohla by som argumentovat celou slohovou pracou, ale nebudem sa viac bavit s clovekom, ktory mna osobne nazyva za moj nazor psychopatom, hlupym clovekom atd. To je argumentacia? Opakujem posledny krat: nech som akokolvej rozhorcena polickou, spolocenskou alebo inou situaciou, ale nikde neurazam konkretnu uzivatelku modreho konika. A to je setsakra rozdiel, ak si niekto nevsimol.

Odpovedz
31. okt 2020
Modrý koník

Ahojte, rozumieme, že každá máte svoj názor a ten nemusí byť zhodný s názorom iných. Rešpektujeme ho a prosíme všetkých v tejto komunikácii o to isté. Prosím, skúsme sa vyjadrovať slušne, bez vulgarizmov, úctivo, neurážať sa navzájom a ani ostatných, o ktorých sa tu bavíme.
Voľme radšej slušnú a konštruktívnu diskusiu. Ďakujeme. Modrý koník team.

31. okt 2020
avatar

@luuubik ty si na verejnom fóre Vyhlásila, že kvôli celoplošnému testovaniu budú v nemocniciach zomierať ľudia, môže toto inteligentný človek napísať? Na moju reakciu, že je to nezmysel si reagovala uražkami, ja som iba reagovala primerane tvojmu spôsobu vedenia debaty, tak aby si to pochopila

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

A si predstav, že 97 percent odberných miest sa otvorilo, takže na koniec, aj tých zdravotníkov je dostatočný počet, nejaká rozumná reakcia na tento fakt, by sa u teba našla?

Odpovedz
31. okt 2020
avatar

@gaby21
Tak poprve: nenapisala som, ze kvoli testovaniu budu zomierat ludia. Klasika problem: citanie s porozumenim. Pisala som v zmysle, ze ked sami lekari tvrdili, ze ich je malo, tak kde si akoze predstavujes, ze ich mame nabrat - ci od operacnych stolov ci odkial. Vnimas ten rozdiel ci nie?
Podruhe: Napis mi ale ozaj konkretne slova (ja som uz tie z tvojej strany voci mne napisala viackrat), kde teba ako osobu urazam. To je ako ked zlodej krici chytte zlodeja.
Potretie: k odbernym miestam, testovaniu a zdravotnikom sa nevyjadrujem (ako si sa ty nevyjadrila k mnohym faktom, co som ja vo svojich prispevkoch spomenula) - ale cisto len preto, ze je uplne evidentne, ze by sme sa takto hadali a pinpongovali si cely den a to nemam zaujem - idem si odstat pol dna do rady na dobrovolne testovanie, ku ktoremu ma vydieranim prinutili.
Ani som vlastne uz vobec nechcela reagovat - ale ked uz teda - nech si aspon vyjasnime, kto koho a preco zacal urazat 😉

Odpovedz
31. okt 2020