icon
avatar
katusinka
Správa bola zmenená    23. mar 2025    

Mamičky malý bol očkovaní v troch mesiacoch ale hneď po očkovaní bol na jiske lebo po očkovaní sa nevedel nadýchnuť,ani plakať ,až potom ,bol bledý,chcelo sa mu spať...teraz má ísť sa zas očkovať ale do Martina aby bol pod dohľadom...ale ja sa dosť obávam ...kebyže sa to stane vašemu dieťaťu dali by ste ho znova očkovať alebo už nie ? Prosím nehejtit a nemat blbé komentáre slušne sa pýtam idem mi o moje dieťa a bojim sa po Tom čo sa stalo

avatar

Ja by som uz nedala

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Nedala by som

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Nie nedala

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

nedávaj. Fakt nedávaj ho očkovať, aby si raz neľutovala. Si čítala v CZ ako nedávno 2 rodiny odškodnili lebo tam umreli 2 deti po očkovaní

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

pytala by som sa na nazor lekarov, odbornikov, nie tetusiek na MK

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Určite nie

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Ja by som sa poradila s odbornikom, uplne chapem tvoje obavy na druhej strane ja osobne sa obavam aj tych chorob, ktore potencialne moze dostat, kadeco tu uz mame 🤷‍♀️ kazdopadne velmi by som to zvazovala, rovnako ako ty, drzim paste!

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

vyziadaj si nazor viacerych lekarov, nie mamiciek na MK

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@petamich najhoršie že už zajtra musím doktorke povedať že ako som sa rozhodla...presne ako píšeš bojím sa tých chorôb ale zas po Tom čo sa mu stalo neviem

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@viestta počula som čo mi povedali keď ležal a to boli tri doktorky

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka a čo povedali?

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@x015ad že áno ale ja niesom rozhodnuta pretože sa bojím ...videla som ako vyzeralo moje dieťa vravia že prelaknutie a nevyzeralo to tak

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka vsak konzultuj to s lekarmi v Martine alebo aj inde.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka Dieťa mohlo mať respiračný afekt. Ale ak ty ako mama cítis že nechceš dať očkovať nedávaj. Alebo to aspoň posun na neskôr keď sa dá,čo najviac oddialiť alebo nedáš . Správu od lekárov máš, tak určite dali diagnózu a máš aj k dispozii rôzne vyšetrenia,takže tu by som podľa toho zvazila.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

nedala by som, ani keby mi co naslubovali, vlastne som ani nedala a to sme nemali az taku vaznu reakciu, ale mali sme....(tiez som sa rozpravala s viacerymi lekarmi a teda ich nazor sa navzajom dost lisil)...je to tvoje dieta, oni ti nic nezarucia...ak si nie si ista, ockovanie odlož, kym sa nerozhodnes

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka Ja by som nedala. Tiež som poctivo očkovali prvé 2 deti, až pokým staršia dcéra nemala po očkovaní v 10rokoch vážne problémy skoro rok. To každý pochopí, až keď osobne zažije.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Pýtala by som sa na dôvod prečo nastala taka reakcia? Či náhoda alebo predispozícia a podobne a na možnosť rovnakého priebehu pri ďalšom ockovani. Kľudne aj od viacerych lekárov a podľa toho by dom sa rozhodla. Nie som v tej situácii, neviem ako by som sa rozhodla.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Ja osobne by som sa poradila s odborníkmi..na mk v tomto prípade by som sa nespoliehala kedze su dva tábory na očkovanie.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Ak svojmu pediatrovi doverujes tak daj na jeho radu alebo radu ineho odbornika. Urcite by som sa neriadila nazormi tu na MK.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Nie,nedala by som.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Urcite by som nedala, ziadny lekar ti otvorene nepovie aby si neockovala a ak aj sa taky najde tak ti to neda pisomne. Takze od lekarov necakaj iny nazor ako ze ockovat dalej

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka Prepáč ale naozaj sa pýtaš tu, kde je mnoho antivaxeriek, ktoré by neockovali aj keby šlo o vážne veci?
Neber to v zlom. Môj osobný názor by bol rôzny. Ty ako mamina okamžite zisťuj a volaj lekárom. Má iné zdravotné problémy? Áno, sú deti, ktoré nemôžu byť očkované a kvôli nim by sme sa my ako spoločnosť mali očkovať.
Čo ti bolo povedané, prečo ta jis? Chýba mi mnohí informácii aby som ti povedala svoj pohľad na to. Ja som za očkovanie, ale keďže som videla sama a z praxe som videla viac detí, ktoré očkovať nesmeli, verím že nie každé telo a imunita zvládnu nedajbože chorobu a aj očkovanie.
O aké očkovanie sa teraz jedná?
Píšem ti to v dobrom. Veľmi málo informácií. Prosím neber tuto vzorku žien, ktoré vyštudovali základnú školu, nič vedecké ani nie sú lekármi z praxe ako dôveryhodnú... Lebo naozaj chceš názor žien od ktorých by si naživo nechcela ani radu ohľadom farby trička?
Vyžiadaj si posudky lekárov, chceš iný názor a máš obavy. Určite nájdeš iného odbornika, ktorý zhodnotí stav. Radšej si daj poradiť od nich.
Obavy matiek a žien je samozrejme normálna vec, ale ženy nado mnou na to pozerajú len emočne, nie fakticky a prakticky a ani lekárskym pohľadom.
Držím palce aby si zistila viac informácií. Určite očkovanie vie počkať pár mesiacov kým ziskate posudok od iného lekára. 🙏🏼 Nedaj sa zastrašiť strachom ale vezmi to racionálne a získaj informácie od renomovaných lekárov, ktorí takýchto deti videli stovky. Dôveruj im.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

dcéra dostala od neurol. zákaz očkovania... viac očkovaná nebola.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Nedala by som ,Ty vsak teraz nepodlahni tlaku,ze uz zajtra sa musis rozhodnut ,povedz doktorke,ze este si sa stale nerozhodla a naplanuj si este stretnutia s odbornikmi a vsetko este raz preber s nimi.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 podla mna nemas tak celkom pravdu ohladom nazoru,je tu vela mamiciek ktore pisu s vlastnej skusenosti a celkom mi pride cez povazovat vsetky za antivaxerky ,ono je to vacisnou tak,ze neockovat radia mamicky ktore bude na sebe ale hlavne pri detoch zazili velmi negativnu skusenost a niektore zial aj celozivotne postihnutie dietata .Cize nie antivaxerka ktora nedala ani raz ockovat ale taka ktora verili ockovaniu a je tu taka prevazna vacsina podla mna .Ak ale raz uz ma dieta neziaduce ucinky je nato dovod poriadne zvazit co dalej a ak sa potom nieco stane nikto si to nebude vycitat cely zivot ale len a len ta matka. URCITE SA MA RADIT S ODBORNIKMI A TO NIE S JEDNYM ALE VIACERIMI ,pretoze aj nieje odbornik ako odbornik.Ale zas nemusime to spochybnovat uplne nazor ludi co odpoevdaju v najlepsiej viere ,lebo uz prezili a chcu poradit.
Je skuina deti pre ktore je ockovanie nebezpecne a tie chrani tzv.kolktivna imunita,nie z rozmaru to robia rodicia.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

ja by som už nedala , sice bude pod dohladom ale mudr fakt nevedia či to bude ok alebo nie,
ak teda rozhodne by som chcela byt pri tom a presne nech ti povedia aké lieky mu budu dávat a podrobne sa pytala
ja by som už proste nedala očkovat

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@kat_
@petamich však ak ide do martina, lepších odborníkov na tuto problematiku niet na sk, čiže sa s nimi radila ked maju ist ale aj tak to hloda v nej

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Ja mam 9be deti normalne ockovane, nie som antivaxer, ale po takomto zaxitku by som uz dieta ockovat nedala. Mohli by mi slubovat aj nemocnicu na marse.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@kikappp A čítanie s porozumenim kde ostalo? Kde píšem ze všetci sú antivaxeri? Fakt toto? Bohužiaľ antivax komunita skrz minulých rokoch šialene narastá, tu máme čierny kašeľ apod, ktoré zabíjajú! Takže ano štatisticky je mnoho z nich antivax, ale to je fuk, nemajú odbornosť a netušia o danom prípade nič viac len tri vety.
Odborníkov som jej odporúčala aj ja. Ale to, že hanke z oravy dieťa malo to a to. Neznamená že jej názor má hodvovernost. Lebo houby vie, akú dg malo dieťa autorky, ale má predispozíciie, kde ako a čo môže a nemôže. Bože toto je normálne na smiech. Očkovanie nespôsobuje postihnutie! Som v tejto oblasti, takže prosím tu ani neskúšaj. Tieto časté mýty sú už dúfam minulosťou. Áno 1 z miliónov môže sa niečo udiať tak ako aj po užití paralenu, ale to neznamená, že to je nejaký relevantný údaj.
Mamicka, ktorá netuší co jej dieťaťu bolo, na ktorú latku ma možno alergiu apod. Pre mňa nie je vôbec relevantný zdroj pri rozhodovaní svojho dieťaťa. Je to hazard a výsmech odborníkom.
Každý prípad je jedinečný a iný. Takže nie. Mamičky a ich pocity sú irelevantné. Ani jedna sa nepýtala na viac informácií, len odpísali podľa emocii. Za mňa úplne absurdné.
Ja nevravím ze to dieťa má byť očkované, ale vravím že toto majú riešiť odborníci ktorí v Martine naozaj sú. Je to špička široko ďaleko a ak oni tvrdia, že očkovanie je v poriadku tak ver, že si to žiaden lekár nedá na triko riziko žeby sa dieťaťu niečo stalo. 😀 Lekári neockuju pre srandu lekárov a z nudy. Stále nevieme o aké očkovanie ide. Sú očkovania ktoré sú naozaj dôležité a dajme tomu nie je sranda ich vynechať lebo následky môžu byť smrteľne a výskyt môže byť viac pravdepodobny a podobne. Pocity tu nemajú miesto, na to sú fakty a odborníci.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@kikappp Neviem ci si niekedy bola niekde pri ľuďoch, deťoch ktoré majú postihnutie, ja áno a neraz a aj navždy budem. A ani jedno nebolo z očkovania. Vždy tam boli iné faktory (!) tak isto ako sa hádže na očkovanie Autizmus apod. Proste to sú nezmysly, ktoré koluju a koluju... Žiaľ očkovanie je pre telo niekedy náročné a áno môže po ňom sa ukázať nejaká dg, ktorá zrazu vyzerá že tam nebola, ale žiaľ stále sa len ukazuje že je to zhoda náhod keďže v tom období kedy sa ockuju deti sa tieto dg začnú ukazovať.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Skus dat domtorke podpisat papier, ze v pripade ze sa nieco stane, zodpovednost prebera ona.. potom sa mozno bude tvarit inak.. a nie, nedala by som..

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 mimka nie som antivaxer, ale tu na mk je skupina báb čo ich dieta malo nežiaduce učinky a od mudr od bagatelizovanie, zlahčovania , nik ti nenapíše do spravy to čo ti povie, nik
my sme mali tiež nežiaduce učinky s trvalymi následkami a už sme nedali proste , riskujeme a ano očkovanie spustilo skorej to čo malo geneticky dieta v sebe, ale je rozdiel ked sa to spusti v 3 r a je rozdiel v 50 citujem 4 lekarov , ano ta dg by prepukla tak či tak aj keby nebol očkovany
ak ide do martina, tak predpokladam že ide do ambulancie pre rizikove očkovanie a tam skutočne lepších odbornikov nemáme ale to vieš aj mudr sa utne , štát ti nijak nepomôže a spoločnost tiež , táto spoločnost tiež , nárok na odškodenie nemáš narok, tahaš všetko sama nikoho nezaujíma nič

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 čiže mŕtvica po očkovaní u ročného dieťaťa je vlastne očakávaná diagnóza, lebo už bola a náhoda...iste,ani lekar by toto nepovedal....to ze nemáš takú skúsenosť, neznamená,že také neexistuje, ešte aj pribalove letáky to pripúšťajú...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 ty si ides stale svoja a nemam ta dovod presviedcat ,taktiez nepytaj sa ci viem citat s porozumenim,presne obe vieme o com piseme,su veci v ktorych sme zajedno to ,ze sa ma pytat odbornikov a tie ostatne mame odlisne ,co je ok.Vzdy plati,ze mamicka sa ma pytat odbornikov. To,ze ziadne dieta po ockovani nemalo ziadne poskodenie zdravia ,postihnutie, nesulasim,urcite mnohokrat je to zhodna nahod,ze sa ta choroba prave rozbehne ale aby sme nepisali len o detoch aj pri dospelom cloveku su pripady kedy doslo k poskodeniu zdravia..Napriklad uz je to davno tusim na Markize to davali ako pribeh jednej zeny po ocko na HPV mala tazke poskodenie zdravia ostala ochrnuta .Neviem pozno nechapes slovo postuhnutie nie vzdy to je len to co vidis asi v tvojej praci nieje postihnutie ako postihnutia. Mamicke pisu zeny skusenosti je jedno co v nej vyvola opatrnost a rozhodnutie to prekonzultovat s odbornikmi hoc aj emocia ale urobi to najlepsie pre dieta.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Mas pravo odmietnut. Moje deti mali tiez vedlajsie ucinky,nie normalne a normalne sme podpisali papier s tym,ze z uvedenych dovodov dalsie ocko odmietame. Dr.to normalne respektovala a hovorila,ze to chape a tiez napisala,ze neodporuca. Ziadne zariadenie ti nezabezpeci,ze po takejto reakci na prvu davku mu to nezanecha stopy na zdravi.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@sara07 mne raz do oci poevdala neurologicka a to citujem > ockovnie je pridozena selekcia ,(nech si do kazdy vysvetli po svojom ) aj slovo selekcia aj prirodzena...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@kikappp mne mudr zase povedala cituje a kto to mal vediet že to tak dopadne , hotovka
ako s tým selektovanim to nesuhlasim za mna očkovanie je dobrá vec, má svoje opodstatnenie ale ked už matka má nežiaduce učinky pri detoch by mali byt opatrnejši proste a na zhodu náhod žial neverim , to isté aj pri detoch ...
nie za každu cenu

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@sara07 Ja vôbec nevravím, že neexistuje žiadny človek ktorý by nezažil žiaľ vieš mať po každej veci vieš umrieť, keď mam byť cynik. Ale ak sa bavím ja z praxe nevravím ze mam zažite 50r prax to nie. Ale naozaj nerobme z toho, že vonku je milión deti na Slovensku ktoré majú postihnutia a to mi vadí, že sa z toho robí niečo čo je bežné každé druhé dieťa. Ano, je to hrozne! A dokonca sama v rodine mame prípad kedy to proste prišlo po očkovani. Ja len, nemám rada to, že mnoho žien tvrdí za účelom neockovania vymyslené veci prečo ich dieťa nemôže byť očkované hoc je to len ich názor.
Ja len tu celý čas píšem, že je dôležité vziať názor odborníkov, ktorí poznajú dieťa a jeho stav. Lebo zatiaľ nikde nepadlo aka bola dg od lekárov vtedy, aké očkovanie má byť a xy faktorov. A to mi vadí. Ja sama som zámerne nenapisala svoj názor a možno by bol prekvapivý. Ale za mňa Martinski lekári po prvom "upozorneni" vedia viac.
Je ine ak žiaľ prvé očkovanie a bez varovania sa niečo udeje... Ale druhýkrát ak sú za očkovanie znamená to, že majú na to dôvod.
Ale pre mňa človek ktorý vypusti, že očkovanie je selektovanie ľudí je naozaj niekto koho názory nemôžem brať ani seriózne.
Ja vravím poznám prípady ľudí, resp deti ktoré mali zakázané alebo mali nejaky vedľajší účinok kde lekári už ďalšie očkovanie neodporúčali.
Len odmietam brať názor ľudí, ktorí tvrdia už na prvý pohľad nezmysly. Preto som aj písala že treba zvážiť o aké očkovanie ide, typu či prináša väčší benefit ako riziko. Či sa nedá počkať kým dieťa je staršie = lepšia imunita, lepšie sa telo obrani. A xy faktorov, ktoré môžu byť rozhodujúce.
Očkovanie bolo dôležite pre našu spoločnosť a môžme tomu ďakovať, že mnohí ľudí je tu vďaka tomu, že ich predkovia nezomreli ako deti na nejakú dnes už vymretu chorobu. Ale áno, vždy všetko malo rôzne strany mince o tom niet pochýb.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 a kde sa mám radosť s inými lekármi vieš tu všetci i nás áno očkovanie tak neviem kde sa mám inde pýtať vies

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Si matka, mas obavy a mozes odmietnut...moze v Martine nad nim stat aj 10 dr. a nepomozu...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka Pozri. Nájdi si na internete lekára kde môžte zájsť (neviem kam až máš možnosť cestovať) Martinski lekári sú za mňa špička na Sk. Ak viacero lekárov ti povedalo, že očkovanie je v poriadku, tak si pýtaj aj vysvetlenia prečo a co sa stalo v minulosti, nenapisala si o ake očkovanie ide.
Odmietnuť máš právo, ale dala by som si snahu nájsť lekára na posudenie stavu. Ani jedna z nás nie je lekár a nevie čo sa vtedy stalo, keďže mi osobne chýbajú informácie na nejaké "posúdenie".

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 co pises aj si citaj po sebe !!! Neurazaj tu zeny ...nemame vystudovanu len zakladnu skolu a na nazor, nech je akykolvek, ma pravo kazdy...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@diamont00 Názor na lekarske veci? Vážne? Niekto kto nevie akk funguje očkovanie, z čoho sa skladá má písať o tom či niekto sa má alebo nemá dať? Prosím ťa.😀
Nie, na toto názory by nemali byť. Na to sú štúdie a fakty. Niekto od internetu ktorý nevie o diagnózach a o zdraví človeka, či tvrdiť ako očkovanie je selektovanie... To je výsmech ľuďom, ktorí tomu zasvetili roky štúdia, práce aby niekto si tak fandil, že si príde tak natoľko fundovany a tak natoľko prevezme zodpovednosť za druhú osobu, že bude radiť v tak zásadnej veci. A je jedno čo to je. Je to zdravie. Vec ktorú nemá hodnotiť laik.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 presne a hlavne zahranicní odbornici....v zahranici je bežný fond na odskodnenie po ockovani (to je nesenie zodpovednosti) - z nejakych dovodov, je jasne akych, na SR nic take nemame......ziadna spravodlivost, sama korupcia, uplatky (poviem ti, ucila som x dnesnych lekarov a k mnohym by som dnes nesla ani so psom......).....takže ano, aj my s viac ako ZSvzdel. si možeme na zakalde celoziv. skusenosti + roznych studii (nie len tych na SR predkladanych) a faktov urobit nazor

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@sorciera24 názor môžeš urobiť ale to je tak všetko. Lekárov si neučila na VŠ do toho času mohli dospieť atď. Nevravím ze každý lekár je etalon inteligencie.😀
Ale proste berme v úvahu, že ja ako obyčajný človek mam názor, ale nedám na krk si to, že odporučím niečo alebo neodporucim keďže neviem o danom nič. Vieš už som to písala vyššie dokopy nič nevieme. Prečo, začo, načo. Ano to, žeby sa mali viac vnímať aj negatívne veci a skúmať, súhlasím. Sú veci ktoré sú síce za mňa nepravom pripisane očkovaniu. Ale určite je iste percento ľudí ktori budú mať vedľajšie účinky. Ja to nemám ani odvahu popierať. Ale je mnoho ľudí, ktorí tým že sa tu tomu extra nevenuje pozornosť pripisuju aj to, čo nesúvisí. A v skutočnosti keby naozaj sa to do detailov študuje co sa stalo, zistíme že nie všetko malo súvis s očkovanim. Lebo dnes stačí ak dieťa má horúčku, či menší opuch a už mamičky berú ako vedľajší účinok a odmietanie očkovania.
Naše zdravotníctvo nie je ideálne, ale v rôznych štátoch to nie je o nič lepšie. Ani s korupciou. Spravodlivosť sa podľa mňa nedá meriať.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka zaujíma ma, či ti táto anketa ma MK pomôže rozhodnúť sa... Sama neviem, ako by som postupovala, ale asi by som sa nepýtala cudzích ľudí...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 tie študie , fakty, a neviem čo su ti na dve veci ked sa každy každučky den pozeráš na to dieta so spackanym životom ale základ je že neumrie na čierny kašel to je podstatné a gro
ty sa trápiš , nie mudr čo ti to odporučil
očividne nevieš ako to na sk chodí, ked ostanu následky , mudr sa k tebe chovaju ako prašivemu psovi doslova ...

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 vážne chceš povedat ked je zlá reakcia na prve očkovanie, že vedia mud alebo team lekarov sa zaručit na 98% že to druhe očkovanie bude v poriadku
lebo nám sa nevedel nikto
že vedia čo sa stalo ? že vedia prečo ?

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 ty si trosku mino nie? alebo citas s porozumenim ,ty????? To vyjadrenie o slektovanie povedala neurologicka na kramaroch .Nie je ,bolo to premna sokujuce pocut od lekara. Druha vec nikto to enradi odborne veci ale skusenosti co zazili,to je velky rozdiel.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Pokial by lekári a ini ODBORNÍCI nie matky z mk odporučili ockovat, dala by som

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@sara07 Ale ty vieš čo sa dieťaťu stalo? Vieš presne ci to nešlo o alergicku reakciu? Mamina písala niečo iné vyššie. Vieš či to, čo sa stalo pri prvom nemá žiadny súvis s druhým očkovaním. Pripadne na inej látke apod? Lebo ja nie. Ja naozaj neviem usúdiť prečo lekári sa rozhodli odporúčať očkovať. Nevieme stále o ake očkovanie sa jedna.
Dobre, nemá zmysel diskutovať extrémne, beries to osobne a nie reálne, mrzí ma že sa niečo stalo u vas. Ci z očkovania alebo čoho, ale nedá sa to aplikovať na každého človeka na planéte. Bohužiaľ. A ano viem ako to chodí, píšem vyššie ze v rodine sa riešilo niečo k tomu podobne.
Ale neverím tomu, že keď naozaj dieťa skončilo na Jis, že lekári sa zo srandy kralikov rozhodli očkovať druhýkrát bez toho aby zvážili rizika a možnosti, oni vedia viac než my dve ktoré to citame na konovi. Proste nie, nie je štát ideálny ale toto spochybňovať mi nepríde správne.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@utte počkám kým bude väčší lebo on chodí ešte do Martina pichať injekciu proti vírusu RSV

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 neviem to ani ja ani ona a nevedia to na 100% ani mudr, len predpokladajú , zase nerobme z nich neomylných bohov
však pokial by to mala byt alergicka reakcia tak snád toto vedie v tejto dobre mudr vylučit nie , ja neviem či to urobili alebo nie či boli na testoch ...
ja viem aké som mala ja reakcie , aké malo moje dieta a viem ako nás tlačili do druheho očkovania aky sabat robili , a uplne ma fascinuje ako ten pohon na čarodejnice skončil po covide, totálny klud a ticho ,

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

Podla mna ide o druhe ockovanie v 5.mesiacoch, zaskrt, tetanus, cierny kasel atd..

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@katusinka veď napíš viac info, jediné čo píšes je , že skončilo na jis. Ale prečo ? Čo sa stalo ? Musíš dať viac informácií ak sa pýtaš na niečo také dôležité. A ak ti tu aj mamičky povedia, že oni by nedali: žiadna z nich pri tebe nebude ak by náhodou tvoje dieťa ochorelo na niektorú z chorôb proti ktorým môže byť chránené. Daj si viac času a riad sa odbornikmi.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@sara07 Ach okay, mohla som si myslieť z kadiaľ vietor fúka... Lekári to určite vedia lepšie. Ale okay, vidím že nie je o čom, vyššie som už napísala k tejto téme asi všetko.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 ludia ako ty nevedia diskutovat a vsetko si vysvetluju po svojom.Ani na chvilu nepriustis,ze nieje doktor ako doktor,ani to,ze sa moze mylit, zamyslas sa aj niekedy? Preco ked sa ludia idu operovat zahanju najlepsieho operatera,preco si mamicky chcu vybrat dobreho porodnika...Hned ides poukazovat ,ze
@sara07 sa tvari ,ze vie viac ako odbornici tvoja paznamka z kadial vietor fuka,ale ona len upozornuje na ostrazitost a ze nie kady odbornik je odbornik,mozno si nieco odzila,mozno si odzilo jej okolie mozno to vidi v praci.Ved aj kadernicka je jedna sikovnejsia ako druha. Ale ty si ides svoje ,mozno raz zistis ,ze slepo verit,sa nie zvdy vyplaca. Samozrejme kazdy sudny clovek vie,ze ma doverovat odbornikom to nic nespochybnuje . Ps,nikdy se nestalo ze odrezali nespravnu nohu alebo vyoperovali zdrave oko,takze tvoje pohlad je ,ze vsetci co su obozretny su aj blbci alebo antivax atd.

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@mimka1402 škoda že to nevedeli pri mne a tiež pri mojom dietati , čo by som ja dala za to
pokial nezažiješ na vlastnej koži zle diagnostikovanie, neprofesionalne chovanie atd
myslim že s tebou nič nepohne
ja tiež v práci urobím chybu pomylim sa , viem ju napravit , ak si mysliš že lekar sa môže zmylit , predpoklada na zaklade poznatkov, praxe, atd ..že k tomuto všetko smeruje a nakoniec je to inak ..ok
osobne mi tiež vadia antivaxeri čo nemajú dôvod, reálny dôvod , politici s čipmi vo vakcinach - čudujem že nemal žiadny postih za takýto blud alebo aspon pokutu , alebo najnovšie vykvet typu blanar čo je už úplne cez čiaru
ano napriek všetkému mi vadia antivaxeri

Odpovedz
23. mar 2025
avatar

@zuzka1117 to bolo základné očkovanie na čierny kašeľ ,tetanus,záškrtu a týchto chorôb ...ja som napísala ako bol malý očkovaní dvoma injekciami ja som vyšla snim vonka na chodbu a už mal problém sa nadýchnuť ani plakať nevedel lebo sa nadýchnuť nevedel ,začal blednut a ako keby odpadavat ,doktorka si ho zobrala a dako začal plakať ale chlapec bol nevladny a stuhnuty ,robili sa mu vyšetrenia mozgu,obličiek ,pľúc ,eeg,všetko mal v poriadku ....takže po tejto skúsenosti ho mám dať znova ockovat ? Čo keď sa mu to stane znova ? Je predčasné narodený v 34 tt ...ešte ma ísť na poslednú injekcou do Martina proti RSV vírusu....

Odpovedz
24. mar 2025
avatar

@xsuzannex áno je to preockovanie

Odpovedz
24. mar 2025
avatar

@katusinka každé očkovanie sa dá minimálne ODLOŽIŤ. Ak chceš očkovat aj ďalej tak prosím počkaj … nechaj telíčko sa pozbierať, zistí si viac informácii aj od lekárov, a hlavne daj na seba a svoju intuíciu. Nie tu na MK. Mám osobnú skúsenosť.

Odpovedz
24. mar 2025
avatar

@katusinka poradila by som sa s lekármi, poprípade dala odložiť očkovanie zatiaľ. Verím ti, že sa bojíš. Ake závery z toho lekári vyvodili ? Čo sa mu to stalo ? Aku diagnózu urcili?

Odpovedz
24. mar 2025