icon

Baby od koľkých mesiacov ste dávali vaše deti do chodanky?🙂

avatar

mas chut na hadanie sa? 😀 tato tema je horsia ako ockovanie .

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Vyzerám že sa mám chuť hádať??vyzerá to na vulgárny otázku??

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 radsej to vymaz :D

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 no prave ze nevyzeras , ale tu sa nedockas rady zial. Lebo choditko je smrt .

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nejde o mesiace ale o to, aby bolo riadne sediace.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nikdy som nedávala, dokázal sa naucit aj sám a navyše prišlo mi to viac na škodu ako úžitok.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 presne ako píšete. Prvé dve deti som dávala a len nedobrotu to spôsobilo, poučenie pri treťom-žiadny chodák. Kúpila som len taký, čo tlačil, ako kočiarik a super, naučil sa pritom aj vstať a potom aj chodiť. A hlavne mi poňom nechodil po špičkách ako po chodítku🙈🙈🙈

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 Nie otázka je v pohode ..ale väčšinou matiek.neda...skody to všetkému...ja asi v 9 mesiacov...a to len sem tam...10mesiacoch sme už chodili

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@stastna17 no ako komu ako ako dávala som malú do chodanky ale nepamätám v akom mesiaci tak preto sa pýtam nie je na Tom čím zle sa opýtať a to že to niektoré vidia ináč má nezaujíma

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Inak som mala chodak.este po mne...a na spicky nechodila...

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Mam 3 deti vsetky pouzivali choditko odkedy stali na nohach NIC sa I’m nestalo,su zive zdrave ziadne deformacie ani pady ziadne chodenie po spickach krasne si ho orenasali cez prah / nadvihli / boli kedysi deti ine?😘

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Kôli tomu som to napísala lebo mi začína stavať na špičky a stále má prsty na nohách stočené dole ...ale ďakujem

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Mam 3 deti a nekupila som.Dalsia raroha.Tiez by som dala vtedy,ked riadne sedi.Rovnako si myslim,ze ked v tom bude chvilu ,nic sa nestane.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 To je prirodzeny jav,chodak to nenspravi,ba naopak.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Som rada že sú tu aspoň nejaké mamičky ochotne mi na moju otázku normálne odpovedať 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 A dávaš aj topánočky?v chodaku by mal sedieť...naše mali xhodak ešte po nás rodičoch...ako keby tam vydelí..trošku sa opreli ale ak chceli ísť ..museli sa.postavit pevné a ist

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 Oprava..nemal sedieť

Odpovedz
23. okt 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@katulka03 Ako úprimne mne je jedno kto daval kto nie. Ja sa hádať nebudem ani nebudem presviedčať o tom že rob to alebo nerob. Mna len hnevalo keď má do toho tlačili a potom obvinili že kvôli tomu že nadávam mi 7 mesačný syn nechodi :D
@milka1533 Ok, tak asi vtedy keď pevne sedí. Takze odpoved je je to individualne.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@milka1533 A stavanie sa na špičky je normálne je to reflex kt. by mal vymiznut ak nie riesi sa to s fyzio a nie choditkom.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Dávala som ale len keď mi trebalo niečo spraviť a vedela som že ona sedieť nebude a často padala tak aby si neublížila

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nikdy v tom nesedeli

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@malzeville uplne suhlasim,neviem presne asi tak okolo 7mesiaca,ked sa chcela dvihat,pre mna super pomocka,hlavne ked som nieco robila,ked som varila,tak si otvorila suplik podavala varechy,mam 2rocnu a aj 14rocneho,potom tiez cez prah si ho dvihali
@milka1533

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Starší syn používal
SAM chodil na 10mesiacov
Je úplne v poriadku

Mladší nepoužíval,SAM chodil od 11m

Obaja sú ok (11.5r a 9r)
Mladší ma jedine ploché nohy

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nikdy , nechápem ich zmysel a ani ho asi nikdy nepochopím 😅

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

nedavala nenecham si znicit nabytok, ked uz aj opomenieme vsetky moznosti preco to nie je vhodne pre dieta.
Samozrejme kazdy nech urobi ako uzna za spravne, myslim ze sa deju horsie veci ako pouzivanie choditok....a ludstvo zatial nevymrelo.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nikdy mi neznicili nabytok,ani nic podobne.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jenny257 Zmysel je porobiť si .. asi .. nenarazam tu na nikoho konkrétneho. Len mne bolo hovorené ak ho do toho nedas nič si neporobis 😂 Asi som superman keďže hladní sme neboli, v spine sme nežili a dokázali sme aj záhradu urobiť.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 no aj ja som asi Superman. A deti síce padali ale nikdy si neublížili 😅

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Dávala som cca od 8 mesiacov, keď dcéra dočiahla na zem nohami a vedela sa posúvať, obľúbená zábava bola jazdiť po celom byte a prevážať hračky.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 to neni len o tom porobeni si,ale tak nemusela stale lezat,sediet,ale videla z choditka
@jenny257 mozno tvoje si neublizilo,ale mohlo.A velky zmysel,ked sa mohla odrazat smerom ku mne,je to aj zabava a ked nepouzivas choditko,tak to z vas nerobi supermana😂,to by ste toho museli viac dokazat

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj keď dieťa necháš párkrát spadnúť naučí sa dávať si pozor . A keď niecomu nechápeš ako to bolo myslene tak radšej nepíš nič. Howk

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj to je super, ze ste to zvladli bez skod, ja som videla dooobre orafany nabytok, podlahu, prahy.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Fyzioterapeuti neodporucaju. Inak namahane svalstvo ako normalna chodza. Ale problemy u dietata riesit nebudes ty, pretoze pridu az o 20-30rokov.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jenny257 Mne moc nepadal keď sa učil chodiť keďže začal v 14,5 mesiaci :D A hneď na prvykrat prešiel hneď ale 10 x bez pádu. On dlho chodil okolo nábytku.
@myj jeziiiiis to so supermanim bolo ako fór, v úvodzovkách že som mala ja pocit že keď nedám zhnijem v spine tak má do toho tlačili. Každá navsteva sa točila okolo choditka. Už v 4,5 mesiacoch rozplyvacky ako o mesiac je v nom. Preto ten ironicky názov Superman pre nich to bola zrejme nevyhnutna vec.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Cca od 6-7 mesiaca?! . Neviem presne.Chodiť začali obe v 11m samé bez pomoci, takže ich to nezabrzdilo.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jenny257 take male,nemotorne,co ho este ruky,nohy poriadne neposluchaju si bude davat pozor😂ja chapem,ale ty sama pises ze nechapes,tak aby si zacala,preto som pisala (Howk,to mas co 10rokov?)

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj A Inac podľa mna je jedno či pozera so sedu alebo z choditka aj v nom viac menej sedí.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Keď ešte neexistoval internet a jeho poradne, používali ich asi všetky mamičky a ich deti sú tu a zdravšie ako dnešné deti

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu veru argument "pouzivali sme a nema zaidny problem" a potom ako fyzioterapeut idem a vidim ako deti chodia, stoja sedia a velmi casto maju problem, hoci si rodicia myslia ze ziadny nemaju.....

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jenny257 ma to zmysel.pre lenive matky

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 ved ja som to pochopila s tym supermanom,len mi to nedalo,samozrejme,ze to je kazdeho vec a nikto nema nikomu kazat co ma pouzivat pre svoje dieta.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn vacsiu blbost si do eteru nemohla vypustit,to si radsej nemusela ani pisat.ale blbost kvitne v kazdom veku😂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj citis to u seba?

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jonki ano?my vobec nic,podlaha sa ako mohla znicit?nabytok mozno,ked dieta buchlo.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn ak vies citat,tak som to pisala tebe😉

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj prepac ale na mojej drevenej olejovanej podlahe za kt som dala cez 4000€ to koli diskusii na MK ozaj neplanujem dokazovat aby som ti ukazala ako sa nici suchanim koleciek. Najdi si na argumentaciu inu osobku ❤
mas samozrejme pravo robit ako uznas za vhodne co som aj zdoraznila v mojom prispevku a zaroven som ocenila ze tvoj nabytok zniceny nebol (a nie nemyslela som to ironicky ak ked je tomu mozno narozcne uverit)

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 nemaz kasli na nich. Mna tu tiez dali pod ciernu zem. My sme vtom vhodili aj my aj este nasi rodicia 🙂 ja som dala ako zacala sediet hlavne normalne . Sama a proste vtom beha 🙂 mam mega aktigne dieta a kym varim je to ozaj super apson kym nachystam veci a ostatni mozu kludne aj cez okno mi nadavat🙂 nikdy sa neriad ako chcu druhy ale ako uznas za vhodne ty🙂 ved predsa mozno malej sa nebude lubit tak do toho davat nevudes nie? 🙂 dufam som ponohla

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Spytam sa takto, aka autorita by vas musela presvedcit o tom, ze to je/nie je skodlive, aby ste zmenili nazor? Nazory lekarov, fyzioterapeutov pre vacsinu nic neznamenaju,ale potom preco ti ludia chodia za ortopedmi neurologmi, alebo sa prosto len stazuju,ako ich vsetko boli.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 v nom sa moze odrazat,vytahovat veci,posiluje nozky.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu Mne stacil názor neurológa a ortopéda. Určite do toho vidia viac ako ja 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@patka06 veru predne dneska zd ejedna povedala a ostatne podla toho sa radia . :/ potom su matky ktore enriesia co chcu nahovorit a potom sme zle matky

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu urcite z choditka😂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Ja som fyzioterapeut a normálne ženy mám chuť si pofotit túto konverzáciu a ukázať na našej konferencii..! Normálne sa mi rozum zastavuje....nemienim tu virit vodu urážať ani nič..ale ozaj, ste v tejto problematike múdrejšie ako lekári? Klopem si po čele čo dokážete vypustiť. Normálne mi nedalo ignorovať to a musela som napísať....robte čo chcete, s vašimi deťmi sa uvidíme o 10-15 rokov lebo.... Pekný deň....

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj a ty mas za sebou studie, ze urcite nie?

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn ak mas pocit ze sme lenive napriklad ano ja davam vydrzi max 10-15 minut mam aktivne dieta ktore ledva spi. Sp´tale beha lozi sa. Je ale sikovna a uci sa den co den . Varim, uprqtujem, periem, zehlim. Mam plus dve prace vedla toho. A venujem sa malej . Fo je aj pekne vidiet. A spin denne asi dokopy 3-4 hodky a ked niekto ide na vyhovorku ze leniva matka tak by som najradsej poslala ta .....! Takze nie nie sme lenive ba opak

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj Toto vsetko robil pri obchádzaní nábytku, plazeni a stvornozkovaní, stavaní sa o nabytok.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 kiezby ste spravili nejaku studiu a potom to dat do tv,a najlepsie nech ju prezentuje maros molnar,lebo takym asi najskor uveria....facepalm

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jonki ja som to nemyslela v zlom,len som sa pytala,lebo co som mala,tak kolieska boli z umelej hmoty a nikomu som nevidela,ze by to nicilo podlahu.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 Ako som vyssie napísala ja verím ortopedom, fyzio, neurologom. Vlastne oni má len utvrdili v mojom rozhodnutí. Pre mna osobne bol aj taký výkričník že to zakázali v Kostarike, v Kanade. Asi vedeli prečo a nieje len tak lahko zakázať takyto biznis 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 A Inac úkaz , možno začne väčšia osveta 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@melani19
@myj vacsi odbornici ako lekari? Naco ich vlastne mame?

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

tato otazka asi patri do skupiny "zdravotnici na MK" .. ked uz teda hlada autorka spravnu odpoved..

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu štúdie sú, ale zahraničné ale sú ťažko verifikovateľné lebo vysledky sa ukážu po 10 a viac rokoch a teda tie ženy a deti po takom čase nedôjde opäť na výskum.....mne je niekedy do plaču lebo fakt svoje povolanie milujem a je mi veľmi ľúto že pomôcku ktorá je zakázaná vo viacerých krajinách matky potrebujú....mne robota trvala možno 2x viac lebo som musela dávať pozor na malého ale zvládli sme to...všetko sa naučil vtedy keď bolo jeho telo pripravené...alebo som ho dala v obývačke do postieľky tam sa hral a ja som si porobila svoje...aj takto to robili naše mamy..

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn ty si pisala ze sme lenive matky . Nevykuracj . Predstav si ja tych lekarov som nepotrbovala ;) ziadn eproblemy nemam . Nie len ja ale ani v rodine nikto... zahada . Nerieism dnesnych doktorov vsak oni ti su schipnunnahogorit aj fo nie je len aby si knim chodila a platila 🙂 ale nejdem dalej riesit a nazor si nemenim . Len si vaz slova co hovoris na matky sk otom vies akurat tak prd

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 ale tu je nosny argument- pouzivali sme a nic mu nie je. Ze ma dieta skoliozu, lordozu, zly vzorec chodze atd.....to nevadi. To neodargumentujes, nestracaj cas.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@milka1533 ja som tiez nedavala...pytala som sa priamo ortopeda, povedal, ze to neodporuca, ze nasledky sa neprejavia hned, ale az v buducnosti, u niekoho az v dospelosti...

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn no o niektorych doktoroch by som pomlcala,urcite to je aj topankami ake sa zvolia,ake nosi,moze to byt dedicne,je vela faktorov a nie len choditko.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jonki nema nic,je zdrave,ani ja nic nemam,ani sestra a cela rodina,nemame vobec problemy

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

A to načo sa do toho deti davaju? Vždy ma to zaujimalo, to tie deti sa nevedia hýbať po vlastných? Či k čomu to je

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 konečne sa vyjadril nejaký odborník 👌

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@gabriela1414 nie,niektore su bojazlive,niektore,nestvornozkuju a tu sa osmelia,hraju sa,ked matka si chce nieco spravit,precitaj si to cele a potom by si sa takto hlupo nepytala,pocitam,ze tvoje dieta sa hned postavilo a zacalo chodit.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

mňa by len zaujímalo ako sa následky toho že dieťa bolo chvíľu chodítku môžu prejaviť až za 20 -30 rokov 🙄

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj 😂 mám dve a žiadne sa našťastie hneď nepostavili a nechodili ale stvornozkovali pred tým sa plazili, čiže nevidím v Tom význam veď sa vedeli dostať všade aj bez chodítka tak načo by som ich tam dávala? Nerozumiem 🤷

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ayfer asi tak,ved v nom nie su rok v tom choditku a cele dni.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@gabriela1414 ked si chcem nieco urobit,moja sa neplazila,hrala sa v nom,odrazala,bala sa postavit o nabytok a tu sa osmelila.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

..platim 25er fyzioterapeutke za stretnutie, lebo nase spickuje...keby som bola vedela, ze ho staci dat do choditka a bude po probleme😀😀😀

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@snehulienka8 no vidis,mohla si radsej za 25eur kupit choditko😀😂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj no ja viem robiť veci aj pri deťoch, na zemi majú podložku tam sa hrali, stvorkovali po obývačke po kuchyni, nijak tým netrpeli, prehrali sa na zemi, čiže aj tak to nechápem a osmeli sa dieťa hlavne keď je na bruchu na zemi vtedy začne plazit, stvorkovat atď, lebo tým posilňuje svaly a nie tým že je v choditku, veď to dá logiku

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@melani19 ja si vazim.slova a ako pises, kazdy mame svoj nazor, tiez mam hyperpohybne bejby a dali sme to bez choditka, ktore sme mali btw v letnej kuchyni, lebo mi ho sesternica nanutila a druha dcerka ho tiez nebude potrebovat...naco? Ziadny dobry dovod na to nevidim.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@etnatn znova pisem nepis na odtatne matky ze su lenive ked mozno robia 2x tolko co ty . Zase pises od veci co si pisala

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@gabriela1414 a svaly neposilnuje v choditku?niektore deti sa nezahraju na podlozke,ani v postielke,ked som chcel a rychlo uvarit,tak ju nebudem nahanat po obyvacke.kazdy mame svoju logiku😉

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@gabriela1414 ja Suhlasim dieťa sa osmeli skôr pri nábytku lebo chce ísť za niecim ak je v choditku práveže si povie veď choditko má odvezie. Môj sa osmelil v 14,5 mesiaci pre niekoho neskoro pre mna to bol jeho čas kedy bol pripraveny a bol to správny čas 🙂 Plazil sa stvornozkoval. Ja si tak či tak myslim že v choditku keď je dieťa nanho musis dávať vacsi pozor veď tam dokáže vyvinúť veľkú rýchlost vkuse by bol v inej miestnosti no kým sa doplatí to trosku trvá 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Čo matka, to vyštudovana zdravoťáčka 😀

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

My sme choditko nekúpili , bolo krásne sledovať malého ako napreduje . Či uz pasenim koníkov , potom otočka atd . Dieťa potrebuje nabrať silu , vycvičiť si svalstvo . Keď som potrebovala niečo robiť ostal na zemi na podložke . Sesternica dávala mali do chodula a teraz behajú po rehabilitaciach pretože ma dosť vykrivenu chrbticu . Áno aj za taký krátky čas sa da vykrivit .
Je to úplne zbytočne. Dieťa potrebuje čas .

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj sak visi,ine svalove partie zapaja...myslis si,ze ked posilnuje dolnu koncatinu od stehna dole,ze to staci? V pavuku nezapaja adekvatne chrbtove svaly.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Ja som ani jedného nedávala mali celý dom zabezpečený aby sa mohli po ňom platiť stvornozkovat...s najlepším sme museli na neurológiu a tam nám povedali aby sme ho nedávali do chodítka v žiadnom prípade....poznám deti čo boli v chodítka a deti sa naučili zle dostupnosť a musia nosiť tie škaredé ortopedické topánky ( a povedali im že to majú s chodítka)

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 zalezi aky mas dom.my sme boli v kuchyni,kde nemohol mat velku rychlost a dieta tam je max 30 minut,a chodit zacala tiez ako tvoj,neskor,syn bol tiez v choditku a chodil ked mal 11mesiacov.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

ste sa zas v ďalšej téme ukázali ako sa viete tolerovať tu na MK....každá zas len to svoje - každý názor iný ako môj je zlý....ach jaj....

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj Tak my mame zariadené minimalisticky a listy prechodové veľký priestor na pohyb, menej nábytku a vecí, otvorene priestory.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

pripomína mi to kamosku, ktorá ladovala syna od pár mesiacov normálnou stravou ktoru jedli aj dospeli v rodine a doteraz to obhajuje tým, že veď mu nič nie je. Zatiaľ má chlapec len 12 rokov...

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu ako,ze nie,ved pouziva aj hornu cast a opakujem za tych 20minut pochybujem,ze sa stanu zavazne zdravotne problemy.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nepouzivala som choditko, zbytocnost..spravila som si vsetko aj bez neho..ked to bolo kriticke posadila som nachvilu do jedal.stolicky..

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@misinka0611 ved pisem zalezi od vela faktorov.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj tak co na toto povedat. Uz koncim. Ako lekar mam co to prestudovane, ale tak nema zmysel nejak radit.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj pozri dávala si ok, rob tak aj ďalej, sú to tvoje deti, nech naďalej POSILNUJU nohy( na tvojich perlach by sa smiala celá konferencia) ale prosím! Nepresviedcaj ostatné aka je to super pomôcka a bla bla....

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@pertu no veru nic,lebo kazdy si ide svoje a kazda si urobi podla svojho.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 nikoho nepresviedcam nikoho,kazda si urobi podla svojho a ja sa smejem na tebe ako sa tu ohanas svojou konferenciou,ved im vsetko precitaj,aspon budu mat lepsi den,nikde nepisem,ze je to skvela pomocka,ale vlastne je na tych 30minut a to nie ani kazdy den,tak urcite vsetci dospeli to maju z choditka,tak to ma nepresvedci nikto.Chod sa radsej pripravovat na konderenciu,ked nemas co mudre povedat,tak nepis na moju adresu a bla,bla,dalsia co ma asi 10rokov.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj tvl sorry ale ty si jak 10 ročne decko . Ona je odborník a ides ju presviedčať že to neuškodí . Jasne oni študujú to všetko zo srandy a vlastne príde mamynka z Mk a je múdrejšia než ona a ma svoju pravdu . A jo mamynka je správne.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj tak načo mi je taká raroha čo použijem 30minut aj to nie každý deň 🤦 zaberac miesta, úplná zbytočnosť, čiže nie mňa to nepresvedčilo, dá sa žiť bez toho a da sa aj fungovať bez toho, čiže nie nerozumiem načo to ženy kupujú a používajú, keď dieťa behá po byte a dokona samé 🤷

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@gabriela1414 ale autorka,ak si si to dobre precitala,nepotrebuje ci ano,alebo nie,ona sa pyta,kedy ju tam ma davat,no v 6,7mesiaci nebeha same,one uz to choditko asi ma a pouzivala ho aj pri prvom.mozno mas aj ty nejaku rarohu ktoru druhy nepochopi,kazdy sme iny.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@jenny257 ja nemusim nikoho presviedcat,nepoznam ju,an ja mozem byt doktor,a autorka ako hore pisem,uz choditko asi ma,kedze aj prve davala do choditka,nepytala sa co je dobre,alebo nie,ci ho ma pouzivat,alebo rady od doktorov.pytala sa od ktoreho mesiaca sa dava.ostatne tu je pisane od veci.

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@myj Ježiš ty neber keď napíšem že behá po byte samé že chodí dieťa po dvoch, ale teda v 6-7 mesačne dieťa sa hádam minimálne plazi ak má zdraví vývoj a bolo s ním správne manipulované tak sa aj tak doplazi kde potrebuje a vie sa pohrať s hračkami, čiže stále v Tom nevidím význam ale keď vám to pomohlo tak nech sa páči

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@ingrid691 tak ani vy opcne nepresviedcajte ;) ved robite to iste . A minochodom som uz viac ako 20 rokov po a nic nam nie je 🙂 pozdrav konferenciu 🙂

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

@melani19 radu a názor zdravotníka považuješ za presviedčanie??

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Mam 3 deti.prveho som davala do choditka(v tej dobe blba matka,priznavam),ma zle drzanie tela,ploche nohy.Druhu som nedavala,zacala stvornozkovat a neskor chodit a nema ziadne problemy.najmensieho urcite nedam tiez.povie sa,ze ved je tam len chvilku,ale na najstarsom vidim,ze som urobila velku chybu a on sa s tym bude trapit cely zivot

Odpovedz
23. okt 2019
avatar

Nie som lekarka, no pracujem v oblasti, kde sa stretavam so 40ročnými, dovolím si tvrdit, mladymi ludmi, ktori su poberatelmi invalidnych dochodkov prave kvoli porucham pohyboveho a oporneho aparatu - dorzalgie, algicke syndromy, operacie medzistavcovych platniciek...Dobba je aj vdaka technologiam ina, ludia su lenivsi, pohodlní, nie tak pohybovo zdatni (pozrite sa na deti v skolach na telesnej😲)... Aj preto som svoje dieta ani v myslienke nestrcila do choditka. Chodit zacal "az" ako 14mesacny a uplne sam, zakazala som aj chodenie za ruky a pri poznamke, ze keby som ho obcas dala do choditka, uz by behal, som si pleskla po cele a bolo🙄

Odpovedz
23. okt 2019