icon

Bože ženy!! Voľakedy nebola predĺžená materská!! Matka musela ísť pracovať či sa jej to páčilo alebo nie!! A nás dali do škôlky či sme jacali či nie!! Za to že dieťa hysterci v škôlke neberte to hneď jak katastrofu!! Potom sa sťažujete že sa v obchode hodí o zem keď niečo nedostane! Však aj ja by som sa hodila keby som vedela že tak dostanem nové auto!! Nie je to tragédia že treba ísť do škôlky! A úprimne život nie je gombicka! Celý poondiaty život musíme robiť aj to čo nechceme!

avatar

Keby len do škôlky...mamy nás šupli už v roku do jaslí a boli sme vyriešené 🙂 a samizdá, že sme ani taký chorľavý neboli, aké sú dnešné deti...vrátane môjho :(

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Suhlasim a to mi posledne dni moje dieta robi sceny koli skolke od 6 rana a som uz na prasky do triedy ho nesiem a dnes uz aj v botaskach a nevidim dovod aby som ostavala na predlzenej rodicovskej . Proste musi tam chodit je to tak , tak isto bude musiet aj do skoly aj do prace.Stale mu poviem ze aj ja som chodila a musela a to som chodila do jasli

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

Presne! A od ucky sme dostali po riti keď sme vyvadzali! A matka cusala!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

suhlasím s tebou. A to ešte môžeme byť radi, že je u nás platná materská 3 roky, v mnohých krajinách je 6. týždňov možno 1/2 roka a žena musí ísť pracovať, lebo nedosatne žiadnu materskú, alebo ju vyhodia z práce.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@antoanett toto by mali zaviest aj unas

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Ved toto...Nikedy to matky neriesili...Teraz sme strasne upipane...

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

Tie ucitelky majú stres!! Už je taký zákon že ani pozrieť zle nemôže lebo mamička sa ide hneď sťažovať! A uprimne doma by mu aj capla tá mamička!!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

ej koľko výkričníkov. aké škaredé. no a čo, sme rozdielni, niekto je citlivejší, niekto nie. niekto berie život aký je a niekto to nedokáže. vždy, keď je moje dieťa nešťastné, puká mi srdce. a aáno, prvé týždne je dieťa v škôlke "opustené" smutné. Ja som nemala inú možnosť, moja bola aj v jasliach. ale hádam sa človek môže posťažovať, nie? a ak si to môže dovoliť, nech je doma s dieťaťom dlhšie. v puberte nás aj tak okašlú. hlavne sa ukludni, každého život

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

A nie len to matky su najmudrejsie na svete ovladaju vsetko medicinu,ucenie vsetko dnes ked sa matka stazuje paaane booze hned uz cirkus dnes sa tak skace ako matky pyskaju

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 Ano a ked sme sa prizali dostali by sme este viac...A teraz ked sa ucitel prisnejsie pozrie na decko alebo nedajboze da po riti hned ti ide matka riesit...Potom to aj tak vyzera...Same nevychovane eecko ktore nema uctu...

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Ako tak citam, niektore by ste rovno z porodnice dieta odniesli do jasli. ☹

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Ano. Ja som bola od roka v jaslickach. Dokonca si to pamatam lebo som tomu nerozumela ze preco som tam a kde je mamina. Plakavala som. Ale za sociku proste nikto nedrzal pracovnu poziciu tri roky a mamina sa musela vratit. A som tu,ziva a zdrava. Aj ked mi bolo smutno, tak nemam pocit ze by to na mne zanechalo nejake nasledky. A dnes to beriem ako velku obetu zo strany maminy. Pre tie to byva castokrat horsie ako pre tie deti. Skor si myslim ze mamicky to nezvladaju a nemaju trpezlivost a nie deticky. Ale samozrejme neodsudzujem nikoho. Kazdy ma tak ako si zariadi a na co sa citi.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@maaaaaaaria7 však si robte podľa svojho. Ja ti negibicujem do výchovy. Ale nestazujte sa. Aj môj reval jak tur! A tu sme. Vôbec som ho nebrala na vedomie. Tá škôlka len pomôže. Určite ich tam netyraju!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@hopeja tak citas zle!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@petkovadanuska23 presne tak vcera sme sli od lekarky s mamou ona ma65 rokov a s dcerou 4 roky pubertiaci sedeli na zadkoch a my ako sardinky natlacene na sebe ze cely den sedia na zadkoch nestaci im este musia sediet aj v autobuse sa cudujem ze este nemaju dekubity ,ale vratim sa niektore skolky zabezpecuju aby mohla byt prvy tyzden s dietatom matka v skolke

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 vôbec som ho nebrala na vedomie??? bože 🙂.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

A to sme vsetko sposobili my!! Rodičia! Príliš ich rozmaznavame!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 Jednu statnu skolku mam rovno pred domom a nehovorim rovno o tyrani ale co tam tie ucitelky niekedy dokazu predviest tak ma z toho striasa, je mi luto tych deti. To vidim len to co sa deje vonku, vo vnutri som bola len raz na dni otvorenych dveri a ked si tam pani riaditelka dovolila nahucat na dieta pred nami - aj jeho matkou tak nechcem vediet co sa tam deje ked su tam tie deti same. Nehovorim ze vsetky skolky su take ale ked tam dieta nechce ist tak mozno obcas za tym treba hladat aj nieco viac, nie len detsky vzdor

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@maaaaaaaria7 ano vôbec som nebrala na vedomie jeho hysaky. Trvali týždeň sme tu živý zdravý! Napriklad boli sme pri mori. Voda bola studená. Jacal že tam neide. Tak som ho chytila a odniesla do tej vody dobrovolne nasilu! A vieš čo sa stalo potom?? Ten chlapec mi poďakoval!! Ďakujem maminka že si ma ponorila! A každý deň od vtedy len somnou isiel! Lebo ostatný ho ľutovali!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 ale hlavne starí rodicia tí su este horsi ako rodicia

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@stormie ano netvrdím že sa nestane že v každej škôlke je dobre. No to je už na zváženie rodičov ak si niečo také všimnú treba to určite riešiť.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 vieš čo? ja som úplne iná. tak ukončujem debatu...🙂 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /a možno za kopu iných vecí ti v živote nepoďakuje, každá robíme nejaké chyby 🙂)/ pekný deň

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@maaaaaaaria7 a stroma chlapmi vlastne musíš byť tvrďas, ktovie aká by si bola s troma dievčencami

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@stormie ja Vam poviem pravdu,ja by som na 20 deti nervy nemala...Dnesne deti su nevychovane...

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

A co sa tyka tej materskej ze miesto sa drzi 3 roky tak ano drzi ale matka nema pravo sa vratit na to iste miesto po 3 rokoch

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@petkovadanuska23 matka nema nervy na dve deti tak jedno supne do skolky a o druhe sa stara ale to je jej povolanie take si vybrala a to mas pravdu su nevychovane

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

úplne v skratke: táto ,,demokracia,, a prístup k ,,informáciam,, na internete neprospieva k výchove detí...a vôbec deformuje zdravý rozum, a úsudok, deformuje staré overené postupy, recepty všetko....nehovoriac o ,,možnosti,, očkovani a pod.....celé zle...preto dnes deti hučia a hádžu sa po zemi ked sa im nie že niečo nedostane, stačí, že sa opováži človek povedať nie, alebo urobiť niečo inak ako si dieťa praje...je to na rodičoch a aj ja som rodič a plne si to uvedomujem...fráza: chcem pre dieťa len to najlešpie (aj cez mrtvoly) je absolútne zvrátená a chorá fráza....a aj rodičia - alibisti. dieťa nepotrebuje značkové oblečenie, ani mobil v prvomročníku zakl. školy, nepotrebuje ani špičkové hračky....jediné čo dieťa potrebuje je čas stravený s ním..............

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@maaaaaaa7 vôbec si ma nepochopila! Moji chlapci sú moje zlaticka! Najstarší syn má DS. A vieš co som dosiahla vychovou? Že som ich nerozmaznala? Že sú šikovný a samostatný! A milujú ma. Či veris ci nie. Dieta ta nebude mat od toho radsej ze je rozmaznane! A ze ho budem cely zivot lutovat. Chuda musi do skolky chuda musi do skoly chuda musi doma pomahat chuda musi na strednu. Toto je kolobeh zivota a nezastavime ho.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 nič netreba riešiť ak nedochádza k týraniu, alebo inej psychickej alebo fyzickej ujme.....aj niekto nakričí na deti to neznamená, že má prísť o job alebo ho ma riešiť niekto z rodičov...ako sa deti naučia vobec rešpektu, autorite a zodpovednosti? tým že budú rodičia hned riešiť?......to je blbosť.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

Aj ja som toho nazoru!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@petkovadanuska23 Ani ja by som na to nervy nemala 👍a potom nechapem baby co idu studovat este aj na vs, stravia tam 5 rokov, vztah k detom nulovy ale hlasia sa na miesto ucitelky do skolky .... Tam to potom presne vidiet a odnesu si to deti, placu nechcu do skolky a rodicia ich tam napriek tomu nutia, lebo decko len vymysla ....

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

REŠPEKT, AUTORITA, ZOPDOVEDNOSŤ SAMI ZA SEBA, s tým sa deti nerodia, to získavajú počas svojho života, ak toto nevidia na svojich rodičoch, vyrastú z nich ,,lúzri,, akých sú plné ulice mladej generácie...nič si nevážia, nikoho si nevážia a hlavne vždy majú za sebou tých,,milujúcich,, rodičov, čo všetko vybavia, zaplatia, postarajú sa.....to čo je...? (ako som písala, večne omielajúce chcem pre dieťa len to najlepšie je absolútna degradovanosť národa....)

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@stormie Zasa tam tie deti urcite netyranizuju...ked ucitelka zvysi hlas na neposlusne dieta to z nej este norobi zlu ucitelku.Ja som v skolke aj po zadku dostala ked som neposluchala...A nebola som vystresovana a ani som neplakala ze tam nechcem ist...Dieta musi vediet kde su hranice...Potom bohuzial dieta kope do ucitelky,vrieska,hadze sa o zem...A mamicka je v pohode...Este ked mu ucitelka nieco povie,mamicka je urazena...

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Moje dieťa sa do škôlky teší. Ale v nemom úžase som čítala tvoj príspevok. Svoje deti chranim pred zbytočným stresom a su stredom môjho vesmíru. A su to úžasné, inteligentné bytosti, s ktorými mám veľmi blízky a otvorený vzťah. Úprimne ma šokuje, že tu viaceré schvalujete fyzicke tresty v školstve. Učila som roky a nikdy mi ani na um neprišlo niečo riešiť capnutim. Vážim si svojich žiakov a oni mňa. A násilím hádzať dieťa do studenej vody? K čomu dobré? Nie su iné prostriedky? Smutné čítanie v tomto statuse.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@petkovadanuska23 ta ucitelka nezvysila hlas ale doslova nahucala (pred jeho matkou) a nie na neposlusne dieta ale dieta ktore si bralo hracky - na dni otvorenych deti kde sme mali dojst aj s detmi aby sa pohrali a mamicky sa dozvedeli informacie. Par dni dozadu isli deti na prechadzku a ucitelku som pocula vrieskat uz za zavretymi dverami a pokracovala aj vonku, namiesto vytesenych deti ze idu von tam stali chudiatka so sklonenymi hlavami. Autorita sa neziskava vrieskanim a vyhrazanim (aj to vyslo z ust tej ucitelky), jedine co tak dieta ziska averziu pripadne strach

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@abbey1 boze chran sa dotknut skolstva boze chran ale do zdravotnikov,predavaciek atd sa moze navazat kazdy typicke skolstvo

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

Moje dieta chodilo do skolky 3 dni s placom,tahanie za golier prestala jest,v noci sa budila a mala hystericke zachvaty,pomocovala sa tak som ju do skolky nedala teraz mi povedala ze ucitelka stale drzala na rukach male babätko a ono si cmulalo palec a im sa nik nevenoval,nasej znamej zacal teraz chodit do skolky syn 3 rocny a povedala ze katastrofa plac,pomovovanie sa a dieta sa uzavrelo do seba a s nikym nekomunikuje to iste dalsie 4 deti co sme poculi kde je chyba??? Moja prestala chodit do skolky minuly rok hned od oktobra a ako nahle ostala doma vsetko sa zmenilo ziaden plac ani hystericke zachvaty nic kde je chyba??? Len v ptistupe uciteliek a to ze ma 20 deti na starosti jedna ucitelka a co teraz? Take povolanie si vybrala ....jedna sestra ma tiez na starosti 20-30 pacientov a koho to zaujima???? Tiez byvam pri MS a ZS a mam dost deti su pojasene,vrieskaju,ziadna hra ale sialenstvo vyskot,ujukanie provokuju mojho psa a ucitelka sa vykecava s druhou na kopceku otocena chrbtom k detom cize ani nevidi co tie deti robia a potom ked sa nieco stane kto bude na vine????

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@bercika Ja som prešťastná, že som svojej dcére dala čas byť pripravená na škôlku. a vybrali sme veľmi starostlivo. Na tom si dám vždy záležať. Vyberám učiteľku a nie školu. Preto sme to teraz tak dobre zvládli. Všade sú ľudia s profesionálnym a ľudským prístupom, rovnako ako stvorenia, ktoré nepatria ani k dobytku. Ale čo čakať, že nastane zlepšenie pre naše deti, keď si tu matky navzájom pokyvkajú hlavou, že na deti treba tvrdom a ich duševný stav si nevšímať. Ja som dcéru dala do školy, kde som kedysi učila a presne som vedela, ktorej učiteľke by som ju nedala ani za svet a pri ktorej bude šťastná.Hlavne v tom rannom veku tam potrebujú druhú mamu a nie komando gestapákov.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

@abbey1 vôbec si ma nepochopila a označila ma za neschopnú mater ktorá nemá rada svoje deti a je na ne tvrdá! Určite ma neznášajú. Vobec ma nepoznas a zaskatulkovala si ma. Ja ti za to ďakujem a prajem pekný deň! 😉

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

Jaj ešte by som dodala že tento rok teplota mora presiahla 29 stupňov!! Citil ju studenu lebo mal teplejšie telicko zo slnka! Nenapisem že bol rozhoruceny z tepla lebo ešte aj za to dostanem! Ale označiť ma za nejakú protivnu neschopnu mater si vyprosim!!!! A to len z jedneho statusu!! Som hrda na svoju rodinu aj na seba! Len za to že nechodím detom furt po vôli ešte nie som sprosta! A ver mi že keď su problémy v škole alebo inde kde majú pravdu moje deti sa žiadna matka nebije tak za dieťa ako ja!!! Ale to by si ma musela poznať! A ináč status bol o inom!

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 Vôbec sa tu neobhajuj, 90% sme to pochopili presne tak, ako si to myslela a napísala. To, že 10% matiek zase musí vyčnievať z radu a hrať sa na supermatky, ktoré vedia všetko najsamlepšie je tu už bežné. Ja plne súhlasím s tvojím statusom aj s ďalšími komentármi...môjho syna "terorizujem" presne takým istým spôsobom :D A na záver, ak ti ešte niektorá niečo "premúdrelého" načarbe, kašli nato, na stupidné komentáre sa neoplatí vôbec reagovať

Odpovedz
30. sep 2015
avatar
monci78
autor

Ďakujem pekne! 😉

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

ono ked je 3 roky dieťa matke za zadkom stále, nečudo že má traumu zo škôlky, je to choré, lebo takto sa buduje nezdravá naviazanosť na matku, matky nedajú dieťa nikomu, ani svojej matke, ani svokre ani sestre a potom to tak dopadne, ale však matky sú šťastné, aspoň nemusia ísť do roboty a ostanú s deckom doma na neplatenej RD ak im neschvália platenú a nezdravý vzťah ešte viac posilňujú.

Odpovedz
30. sep 2015
avatar

@monci78 Ty si si domyslela, čo si chcela, ale nevkladaj slová do úst mne. Ale možno si treba pýtať dovolenie napísať svoj názor na status. Ty si tu niekoho škatuľkovala, nie ja.

Odpovedz
30. sep 2015