icon

Poprosím len baby, ktoré sa zaujímajú o takéto veci, poďme podebatovat. 😊 Často premýšľam, čo sa im naozaj stalo chuderkam 😓😳
1.Nájdená mŕtva Viola v Bratislave. Prípad uzavretý, vraj bez cudzieho zavinenia.
2. Stále nezvestna mamička troch detičiek Naďka Ondejkova.
Nejaké vaše názory, teórie.

avatar

Myslim, ze na tieto pripady sa neda zabudnut…

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Aj mna to veru napadlo nedávno

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ved to, rada pozerávam na YT u jednej česky všelijaké krimi príbehy, takisto na hbo max rôzne nevyriešené príbehy, vraždy a vždy si spomeniem aj na tieto dve ženy.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Obcas sondujem po nete informacie k pripadu Viola, ci je nieco nove. Zial vypada to tak ze sa uz na nu "zabudlo"

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Tak co sa týka tej nezvestnej....tam môže byt XY teori...ona môže byt kľudne mŕtva (to si myslím aj ja, tu podla mna ina možnost nie je ) a telo sa nikdy nenájde....

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@srdeenko19 ak si niekto otočí členky naopak a natrhne konečník,tak len hlupák uverí tomu ,že si to dotyčný urobil sám ....

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Na Naďu si spomeniem hocikedy, čo sa jej stalo? Ako žijú jej deti, jej rodina😭🤷‍♀️stále mam pocit, že v tom má prsty jej muž

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@kakawah aj ja… (na tu poslednu Tvoju vetu narazam…)

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@selest áno, o nej už je úplne ticho. Najprv bola taka reportáž od Silvie Mracnovej, že našli mladu zenu v BA, dobitu, natrhnuty konečník a neviem co všetko. Par reportáži a koniec. Zrazu to vyšetrili a nič. Podľa mňa bol v tom zapletený niekto vysoko postavený a sa to jednoducho ututlalo.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Tiež som si minule spomenula na prípad Viola. Podľa mňa taký zaver pustili len do médií, aby mohli ďalej viesť vyšetrovanie bez veľkého záujmu. Aspoň dúfam, že to tak je, lebo tiež si nemyslím, že by to mohla byť samovražda

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

A o Nadke. Ona odišla z domu od troch detičiek, zaznam z kamery ju zachytil niekde blízko domu a potom nič viac, prepadla sa pod zem. Vraj az manžel, keď sa vrátil domov, našiel tu najmenšiu v postieľke a mama preč. Ja neviem, ci aj nemu sa dá veriť, ťažko povedať.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@bombonka
@kakawah ja si osobne myslím ze to je viac menej vždy takto aj nie je iba možná teória, že proste muž...ale nemusí to tak byt..stačí ze stretla nejakého prepnuteho človeka, a keď si zoberieš čomu resp komu všetkému v dnešnej dobe dokážu ľudia naletiet....

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Moj nazpr, ze je to vzdy niekto s motivom, obet poznal, sledoval, zamerne vytipoval atd.., ze to nie je len tak, ze siel ako tak tu zavrazdil…ja sledujem tiez vseliake krimi, citam o ripadoch a nakoniec sa vzdy najde prepojenie, niekedy je totalne banalne inokedy fatalne

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jeennyv vieš čo s týmto moc nesúhlasím.. akože nechcem moc porovnávať nás s amerikou ale co sledujem rôzne pripady reálne co sa tam stanú tak si nemyslím ze clovek vždy musí svoju obed poznať...ale toto je už možno pritiahnuté za vlasy ale proste tam je to tak vo veľa prípadoch

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jeennyv asi máš pravdu. Len ci sa to prepojenie aj niekedy nájde a zisti.
Teraz naposledy som pozerala na hbo max Vraždy v Cheshire. Jeden otrasný, brutálny prípad prepadnutia a vrážd jednej rodiny, prežil len otec-lekár. Len pre silné žalúdky. Má to niekoľko dielov.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ja si často spomeniem na tu maminku 3 deti... ja mam taky pocit, že skončila v Dunaji... tak nešťastne že jej telo sa nenašlo a už asi ani nenájde.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Dnes na oslave sme presne Vielu spomínali ako všetko stichlo a ututlalo

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@srdeenko19 ja nestiham citat komenty ale na pripad Violky tak casto myslim velmi casto..ani mne sa nechce verit ze bez cudzieho zavinenia 😭😪 a druhy pripad vobec nepoznam nevedela som o nezvestnej mamicke 3 deti 😪

Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

@lizatko1009 no oficialne to uzavreli ze bez cudzieho zavinenia akoze to mi hlava neberie...

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@klarissa25
@srdeenko19 je to len dedukujem z reality je vela ludi, co ich napr poviem baba odmietla alebo chalan a oni sa nezmierili mali prepinaky atd aj u nas v okoli dobodal ju bo ho nechala a take …alebo boli vo vyssich kruhoch, kde co vedeli…tym chcem povedat, ze vznikne taky motiv, zecani nevies…a nemyslym si, ze len tak ma niekto konecnik…, ci len tak necha deti a zmizne

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@vanda152 to by sa dali ze diva zver zostatky zlikvidovala Bohuzial aj obycajne prasiatko je ludozravec

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jeennyv sle su aj taky masovy vrahovia co nepoznaju obete 🤷🏼‍♀️veru ale to su asi zriedkavejsie pripady

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@luciak13 si myslim, ze to by bolo ovela viac pripadov a rozkriklo by sa to a boli by opatrenia nejake…

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Presne, aj ja nad tym sěm tam pomyslim.. pripady nevyriesene😡🥲

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@luciak13 ale niečo som zachytila, ze to na nejakú sektu pripisovali

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ano presne na tieto 2 pripady stale myslim aj ja

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ja si myslím ze ťa mamička dostala ťažkú popôrodnú psychózu (uz v minulosti ju mala) a buď sa zabila alebo ušla niekam a nevie poriadne o sebe

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@lizatko1009 to som aj ja zachytila take niečo

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@bombonka skus skocit z mosta do Dunaja a uvidis aka je pravdepodobnost ze budes mat dolmane clenky a poskodenu kostrc a zadok. Potom taka dolamana chvilu plavaj,a garantujem ti, ze ten prud vo vode ta vyzlecie ako babiku.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jeennyv ano ano nemyslela som tento pripad teraz ale vo vseobecbosti si myslim ze najcastejsie su ako si ty pisala prepojenia a bohuzial rodinny prislusnici ( vela krat partnerka...rodicia) ale ze vynimocne su aj maniaci co nemaju prepojenie ( ale moze byt ze rovnaky typ ako niekto z blizkych ze blondyny alebo take ) ach jaj

Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Odpovedz
28. dec 2022
avatar

tiez casto uvazujem nad tymito dvoma pripadmi plus este nad tou 16rocnou Juditou, co zabila kamarata, ze co sa tam muselo stat..

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ja som "počula" že za Violkou je tiež niekto vysokopostavený, ale to sú možno pletky,neviem, ja to skôr vidím na tú sektu, z ktorej chcela odísť. A tá mamička s depresiou, podľa mňa tiež rieka a telo sa nenájde, smutné veľmi.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Je viacero takych prípadov, co sa o nich uz potom nic nepíše a mna by velmi zaujímalo ako dopadli. Resp. preco prave tak.... Nedavno to dievca 32 ročné, co sa utopilo pri Starom Hrozenkove.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

a este o tej smrti babatka v hniezde zachrany na kramaroch bolo odrazu ticho!

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ale musi mat hroznu energiu inak take miesto cinu 😭🙈🙈🙈😭

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@luciak13 suhlasim neviem ako to nazvat, nieco ako specificka frustracia, farba vlasov, pleti, vek, pohlavie..podla mna v minulosti zla skusenost, a potom fixacia bez ohladu na to, ze to nie je ten isty clovek…ale to musi mat clovek prvy pripad bud poruchu nejaku alebo vrazdy z dovodu politicky, zshladenie niecoho, osobny dovod…ja si myslim, ze nas su skor zlociny z osobnych preferencii, vysokopostaveny sa niekoho zbavi, ci zena sa zbavi muza, muz zeny, pre nejaky ich dovod

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@srdeenko19 ja pripad Viola napr nepoznám
Co sa týka mamičky Nadi si žiaľ myslím, že spáchala samovraždu, len jej telo odplavila voda ďaleko (môj nazor)
@viktoriazria tento prípad mnou otriasol asi najviac

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@siss98 keby o sebe nevedela,našli by ju niekde

Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Autor komentár zmazal
avatar

Baby a ako myslite ze tu mamicku odpravil jej muz? preco by to robil 🤔 tato verzia mi nikdy nenapadla

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

pripnem sa.......... Pribeh o Viole aj mna velmi zasiahol.....a stale mraziii

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@lenka1208 tazko povedst.. to mas ako ten co doma rozporcoval zenu a zvysky porozhadzoval po certovici 😒

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@sarianna mna tiez mrazilo z neho...adi za to ze som studovala v Blave a x krat som isla s partiou a zrazu sme uz boli len dve ty kokos 🙈🙈🙈

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@xsuzannex chapes 😭😭😭a ona taka krasna ach

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@xsuzannex ale ja si to neviem predstavit ze rozporcovat to musi mat silu a celkovo to je katastrofa ved ach to je nadludska sila

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@luciak13 co sila ale zaludok mat na to ze este to pobalit a potom rozhadzat

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@xsuzannex a veru pogrcala by som sa naozaj no nic som tu zaspamovala autorke a ta sibnuta co vlastnu dcerku dobodala v taliansku 😭😭😭😭😭😭😭lebo si rozumela s novou partnerkou svojho ex...a ten sa aj zblazni ze ex zabila ich vlastnu dcerku...no ja by som ju naozaj asi neviem co naozaj 😭😭😭😭

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ja si tiez myslim, ze to urcite nebola samovrazda tej Violy. Si pamatam ako som tie prvotne clanky co jej bolo,ako ju nasli,ze mne az zimomriavky nabehli. A potom ked som sa docitala,ze samovrazda. Grcam.Takisto skoncil aj Lučansky,ze samovrazda😵‍💫.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@luciak13 o tom som ani nepocula

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@lucifuk144 k lucanskemu sa vyjadrila aj mojsejks ked mala video o tom ake to je v base a povedala, ze to neni mozne, ze by sa tam len tak niekto zabil

Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@catherinah ja si nemyslím, že sa sama utopila...

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@xsuzannex tak vies to je talianska tragedia vedia o nej viac taliani mala Elena ...ach vies ako na nu casto myslim...ta krava isla po nu do skolky vzala ju na pole a tam ju dobodala a ona neumrela hned trpela krvacala 😭😭😭tiez jju hodila do vreca dalej si nepamatam....riesili to baby co byvaju v taliansku tu na MK inak by som to nevedela

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Inak ja osobne to tak citim ze ked sa stale niekomu objavuju v mysli tieto pripady tak su naozaj nedoriesene ze akoby nemali ppkoj tie duse 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@alica_tn preco si to myslis?

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@catherinah nič nenasvedčovalo tomu, že sa chystá siahnuť si na život. Bola v pohode, mala fajn život. A aj ten spôsob prevedenia bol, povedzme, veľmi zvláštny

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@catherinah ta mladá blondínka? Veronika? Co odišla z domu a nasli auto a potom jej telo v rybníku? Chuderka, ktovie aké problémy mala. Inak vždy ma zaujímajú ti stratení ľudia, čo sa nájdu a už bohužiaľ neskoro. Ze co sa im stalo a prečo, ci to je vždy samovražda. Takých prípadov mužov, ci zien je poslednú dobu strašne veľa. Smutne, veľmi.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@srdeenko19 "ta mladá blondínka? Veronika? Co odišla z domu a nasli auto a potom jej telo v rybníku?" ja som z vedľajšej dediny a tu sa hovorí (nie je to overená info), že zanechala aj list na rozlúčku 🤷

Odpovedz
28. dec 2022
avatar
Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@srdeenko19 ano, tu Veroniku. Ze preco tam, preco takym sposobom. Aj ten policajt Miroslav, co sa nasiel v Polsku zastrelený v kufri auta 😥 toho som poznala osobne.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@alica_tn ta Nadka mala poporodnu depresiu, mozno ani nevedela co robí. Preco by inak nechala dietatko doma a zachytili ju kamery blizko domu.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Baby to ke naozaj tak záhadné a smutné. Skôr ťažké je pochopiť, že za veľa tragédii môže boľavá duša, depresie a stavy úzkosti. Neviem a nedokážem si predstaviť ten život, veľmi mi to je ľúto.
Mne tieto prípady veľmi rezonujú v hlave, k tomu ešte prípad mamičky Andrey, ktorú uniesli spred škôlky, kde nechala svojho syna, po x rokoch prišli na to, že jej pozostatky našli rozpustene v sude... Veľmi mi to trhá srdce, keď deti prichádzajú o tú najväčšiu lásku mamy... Veľmi-veľmi smutné

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Na Violu často myslím a tiež si myslím že je za tým niekto vysoko postavený.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Mne stále nejde do hlavy tiež ta mrcha Judita. Co 51 ranami zabila sploluziaka Tomáša. To mi hlava neberie

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Mňa striasa už len pri pomyslení na tie prípady. Hrozné.

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jajka78 presne aj ona mi napadla. A či sa to stalo naozaj tak. Ona ešte stále sedí?

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@catherinah ja ale nepíšem o nej

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@baskustek ano, Judita je vo väzení odsúdená

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@baskustek hej sedí. Tam bolo toľko dôkazov proti nej, veah by mustl lietať aby nezanechal zisdnu stopu.a ešte aj ten chladný telefonát s matkou...

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ze tak dokáže s tým žiť. Bezcitne si fungovať a tvrdit že je nevinná

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Tak isto prípad Daniela Tupeho nikdy nevysetrili, a to je už teda veľa rokov. 😔

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@jajka78 mne sa prípad Judita až taký jednoznačný nezdá , hlavne tie sms medzi jej kamošmi a ešte ďalšie veci

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

@catherinah toho policajta som aj ja poznala. Toho podľa mňa niekto odstránil
Keby chcel spáchať samovraždu tak sa obesí v nr a nie zastrelí v kufri auta v Poľsku. Podľa mňa

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Judita ma hlavne za sebou taticka....
Aj ja keď vidím, že niektorí ľudia sa najdu aj po rokoch živí 🍀, kde vlastne celý ten čas boli, robili.
A na druhej strane, ti co odišli a zanechali tu pozostalých, čo ich k tomu viedlo 😔

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Ako ak Ľudmila, ktorá sa stratila v Nitre, keď vyšla telefonovať vonku pred diskotéku. Stále čakám nejaké informácie, i keď Bohvie..

Odpovedz
28. dec 2022
avatar

Tiez tieto pripady sledujem, strasne.

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@saona a ako by asi vrah prechádzal pomedzi tie krvavé stopy? Jedine ona

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

Aj ten jej telefonát s matkou co ma povedať. Bohatá rodinka co sa snaží svoje skazene decko dostať z basy

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

Chvalabohu aspon tu 13 rocnu co sa vcera stratila, ze nasli

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@jajka78 ale co to musi mat ta Judita za psychiku odolnú, ked ju nic nezlomi, vobec sa nezruti, ced to su skúsení vysetrovatelia, mhsi zniest brutalny psychicky tlak. A osychiatri nezisti ziadnu poruchu, odvtedy ziadna agresivita...

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@catherinah to jw veľmi zvláštne. Je ro podľa mňa obzvlášť swbecky a bezcitny jedinec. Véd ona ani neprejavila nikdy lutost, plač že jej zomrel kamarát. Áno, vidno tlaku vyšetrovateľov vale pokiaľ ide o dieťa co bolav tom čase zase nemohli použiť dajake praktiky ktoré sa používajú pri dospelých.

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@catherinah psy na pátranie polícia nevolá.. Teda respektíve výnimočné. Kzzsr - kynologicky záchranársky zbor SR.. Volajú požiarnici, ktorý sú prizvaní k patracke, ale len v prípade ak majú dobré vzťahy. Ale kynologov môže zavolať ktokoľvek z rodiny. Za ďalšie termokameru, tych je na sk par... No a preverovať kamery.. Aj to som videla, že nikto nič nevidel... A zrazu iná kamera, zo súkromného domu napríklad osobu zachytí.. Lenže, keďže to majitelia nemusia vedieť, stráca sa čas... Ten najdrahší.

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@catherinah ja viem, že to si nepísala ty.. Len reagujem na to vyjadrenie

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

K Viole:
Tie zranenia mali charakter pádu, ku ktorému môže prísť počas chôdze, alebo mohli byť aj z väčšej výšky, ako je bežná výška človeka?

To bolo takisto vylúčené. Boli viaceré alternatívy, hovorilo sa o nejakom žeriave, ale nie. Nezistili sa ani žiadne obranné zranenia proti útoku alebo cudziemu predmetu. Rovnako neboli zadokumentované ani žiadne zlomeniny členkov, ako sa hovorilo na začiatku.

K tomu som sa chcel dostať, spomínali sa zranenia na členkoch a zápästiach.

Nie. To bolo absolútne vylúčené. Neboli zadokumentované žiadne stopy po nejakom spútaní alebo zväzovaní. Ani neboli zaznamenané zrania genitálnych oblastí.

Takže prvotné neoficiálne informácie, ktoré zverejnili médiá o brutálnych zraneniach a možnom znásilnení, boli nepresné alebo boli úplne nesprávne?

Na základe vykonaného dokazovania musím povedať, že sa absolútne nezhodovali s tým, čo sa na mieste v skutočnosti stalo. Aj ma to mrzí, lebo to vnímam ako pokus o bulvarizáciu. V krátkom čase bola smrť Violy spájaná s údajným útokom na inú ženu a začalo sa hovoriť o sériovom vrahovi. Žiadne sexuálne násilie ani použitie sexuálnych pomôcok sa nepreukázalo.

Novinári v prístave o pár dní našli odhodený vibrátor, ktorý si policajti pri obhliadke nevšimli. To takisto mohlo posilniť obavy verejnosti.

Postup vyšetrovania je taký, že prvotne sa urobí obhliadka miesta nálezu, obhliadka tela a tak ďalej. A keď neexistuje relevantná skutočnosť, ktorá by odôvodňovala širší záber miesta, netreba to robiť. Až keď boli následne nejaké doobhliadky, okrem iných vecí bol nájdený aj tento vibrátor. Ale nemalo to absolútne žiadnu súvislosť s prípadom.

Prehliadku širšieho okolia na začiatku polícia neurobila, hoci Viola Macáková pri sebe nemala osobné veci - kabát, kabelku, mobil. Aké existuje vysvetlenie na to, že niekam zmizli?

Na to neviem odpovedať. Bola snaha tie veci nájsť, lebo aj z kamerových záznamov bolo zrejmé, že ich cestou do prístavu mala. Prepátralo sa okolie, breh Dunaja v smere toku rieky, ale tie veci sa nenašli. Pokiaľ ide o mobil, na záberoch kamier nebolo vidno, že by po ceste do prístavu telefonovala, mobil ani nebol aktívny. Pravdepodobne ho mala v tej kabelke.

K špekuláciám médií, ktoré ste spomínali, na začiatku prispel aj postoj polície, ktorá najskôr nález tela ženy v prístave týždeň tajila. Vysvetľovala to tým, že nechce uľahčovať situáciu páchateľovi.

Nerád by som sa vyjadroval k taktike, ktorú vtedy zvolilo vedenie polície. Je to skôr otázka na nich. Ale treba povedať, že v tom čase ešte museli policajti pracovať so všetkými alternatívami. Spočiatku nemohla byť vylúčená ani možnosť, že došlo k cudziemu zavineniu. Preverovali sa priatelia, ľudia z komunity Otcov dom, v ktorej Viola pôsobila, rodina a, samozrejme, nebolo možné vylúčiť ani náhodného páchateľa.

Koľko svedkov bolo celkovo vypočutých?

Celkov to bolo do 80 svedkov zo všetkých možných oblastí života. Zisťovalo sa, či Viola mala nejaké konflikty. To sa nepreukázalo, práve naopak, nebola konfliktná.

Pri klasickej vražde sa na tele obete zvyčajne hneď dajú nájsť bodno-rezné rany alebo stopy po výstreloch, škrtení a podobne. Mohol byť pri smrti Violy Macákovej problém aj v tom, že nešlo o úplne bežný kriminálny prípad?

Určite áno. Zjednodušene, keď nájdete vstrel, strelný kanál a výstrel, viete jednoznačne určiť, že smrť bola zapríčinená strelnou zbraňou. Aj pri bodnutí viete určiť, že ak bodný kanál smeroval napríklad na srdce, príčina smrti je jasná. Ale v tomto prípade sa to nedalo takto jednoznačne určiť.

Ako prebieha komunikácia s rodinou obete a pozostalými, aby mali relevantné informácie o priebehu vyšetrovania?

Členovia rodiny sú ako poškodení procesnou stranou v trestnom konaní. Majú práva, ktoré im vyplývajú z Trestného poriadku, napríklad právo nahliadnuť do spisu, navrhovať dôkazy. Môžu si zvoliť aj vlastného právneho zástupcu.

V tomto prípade to bolo ako?

Jediná komunikácia bola po skončení vyšetrovania. Rodina nás poprosila, aby sme obšírnejšie nekomentovali veci týkajúce sa zdravotného stavu a niektoré iné detaily, čomu aj rozumiem a je to úplne legitímna požiadavka.

Uznesenie o zastavení trestného stíhania bolo doručené rodine priamo, aby výsledky vyšetrovania mala ako prvá a mohla sa s nimi oboznámiť. Sťažnosť proti uzneseniu nebola podaná, takže je právoplatné.

Znamená to, že prípad je definitívne uzavretý?

Vec je zastavená. Ak by sa v budúcnosti objavila nejaká nová informácia, nevylučuje to možnosť, aby sa preverila. A ak by sa ukázalo, že je relevantná, môže sa opätovne začať trestné stíhanie.

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@jajka78 práveže na mieste činu boli aj iné stopy okrem jej, ale neboli brané do úvahy , sú aj fotky. Takisto nebol brány do úvahy fakt že suseda deň pred tým nahlásila že niekto poškodil zámok zadného vchodu , že kamera zachytila niekoho kto z domu uteká . Nebrali do úvahy sms ktoré sú podľa mňa veľmi dôležité a veľa by vysvetľovali . Takisto to že bol do toho zapletený aj zapletený syn sudkyne ktorá ju odsúdila a poznali sa

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

Takisto polícia uviedla že zbierala stopy v dome do rána a nôž našiel otec o pár dní neskôr v šuflíku tam kde bol aj prvý ??

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

telo Violy odovzdali rodicom znetvorene tak, ze ju takmer nespoznali 🙏🏻

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@natyzara 😢😔

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

Je to strašné, tiež na nich často myslím 😔😔

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

A čo Dedeček? O tom Absolútne nikde nič

Odpovedz
29. dec 2022
avatar

@papaya308 to by aj mna zaujimalo... hádam sa to len tak neututlalo...

Odpovedz
30. dec 2022
avatar

Dedecek by mal byť vo vyšetrovacej vazbe, tak rozhodol prokurátor. Na jeho sťažnosť, že ma ešte veľa roboty a odovzdáva agendu 🙈😨🤢🤢

Odpovedz
30. dec 2022
avatar

@maribell ta že mala v batohu tehly a kvôli chlapovi to urobila...tam tušili že pôjde o samovraždu keďže vyhlásili pátranie ihneď

Naďa...viem že sa písalo o poporodnej depresii ale mne tam niečo na tom jej chlapovi sa nepáčilo od začiatku no myslím že pravdu sa nedozvieme

Odpovedz
2. jan 2023