Ako aktualizovať internetový prehliadač?

Na bezproblémové a bezpečné používanie Internetu je dôležité používať najnovšiu verziu internetového prehliadača (browser). To plati aj pre Modrého koníka. Ak ti niečo nefunguje, možno máš zastaralý prehliadač.

Väčšina prehliadačov sa dnes už aktualizuje sama, ale nie všetky. Takto skontroluješ, či používaš aktuálnu verziu, prípadne si ju hneď aktualizuješ. Nie je to nič zložité, určite to zvládneš.

Používam mobil

  • Mnohí výrobcovia telefónov majú vlastný prehliadač a neumožňujú jeho aktualizáciu. Nainštaluj si preto Chrome, Firefox.
  • Nainštaluj / aktualizuj si Chrome, Firefox: Choď do PlayStore / Obchod Play a vyhľadaj tam Chrome alebo Firefox. Klikni inštaluj (install), alebo aktualizuj (update).
  • Na iPhone, iPade pravdepodobne používaš Safari. Stačí ak máš aktualizovaný operačný systém.

Používam počítač

Všade je to trochu inak, ale princíp je podobný: Choď hore do menu. Najčastejšie vpravo ikonka ⋮ alebo

  • Buď priamo tam nájdeš niečo ako "Aktualizuj ..." (Update ...),
  • alebo skús nájsť a kliknúť "O ..." (About ...). Otvorí sa okno, kde bude napísané, že máš aktuálnu verziu, alebo klikni na tlačidlo "aktualizuj..." (Update...).

Doporučujeme vyskúšať aj iný prehliadač:

Ak problém aj naďalej pretrváva, pokračuj daľej podľa návodu.

Všetky témy > Mám technický problém