Nesúhlasím s hodnotením, ktoré som dostala od predajcu

Hodnotenie vyjadruje spokojnosť / nespokojnosť predávajúceho so spoločným obchodom. Je nám to ľúto, ale pravdepodobne si nenaplnila jeho očakávania.

Hodnotenie opisuje celkový dojem z uskutočneného obchodu a môže tak obsahovať nielen fakty, ale aj pocity. Niekedy sa stane, že aj napriek tomu, že urobíš všetko správne, nestačí to. Obchod je hodnotený subjektívne a preto sa môže stať, že druhá strana ho vníma odlišne a zo svojho pohľadu.

Ak si ale myslíš, že si dostala takéto hodnotenie neoprávnene:

  • Vyjadri sa k hodnoteniu verejne. Klikni pri hodnotení na Odpovedz.
  • Oslov predávajúcu a pokúste sa problém vyriešiť spoločne.
  • Každý, kto hodnotenie napíše, vie ho aj zmazať. Rovnako ako odpoveď.

Ak sa vám nepodarí dohodnúť a chcela by si, aby sme skontrolovali, či hodnotenie neporušuje pravidlá stránky, môžeš nám napísať. Nepredpokladaj ale, že hodnotenie bude automaticky vymazané.

Všetky témy > Mám problém s predajcom, kupujúcim > Problémový nákup v bazári