Predajca nereaguje na moju správu. Čo robiť?

Nie každý predávajúci odpovedá hneď. Niekto odpovedá iba večer, niekto len v pracovné dni a niekto len raz za 3 dni. Nie každý používateľ ma neustály prístup na Internet, či si vie kedykoľvek uchmatnúť voľnú chvíľku na napísanie správy.

Ak už uplynula dlhšia doba, vyskúšaj:

  1. Prečítaj si ešte raz podmienky predaja a oznam predajcu v bazári. Môže tam mať napísané informácie o tom, ako rýchlo a kedy zvykne odpovedať alebo, že je momentálne na dovolenke.
  2. Prever si, či predajca chodí na koníka.
  3. Tvoju správu mohol predajca prehliadnuť. Napíš mu znova.
  4. Ak sa predávajúci neozýva, pokús sa nájsť tovar u iného predajcu. Nakúpiť môžeš predsa aj inde.

Tip: S balíkom PLUS alebo PRO vidíš, či a kedy si predajca tvoju správu prečítal.

Prečítaj si možné dôvody, prečo ti predávajúci ešte neodpísal:

  • stalo sa niečo nečakané ako úraz, choré dieťa a pod.
  • dovolenka, sťahovanie, nástup do práce,...
  • môže ísť o problémový obchod

Nemáme možnosť prinútiť predajcu, aby na tvoju správu odpísal.

Iný kontakt na predajcu ti nemôžeme poskytnúť (napr. jeho telefónne číslo alebo email).

Všetky témy > Čo kde nájdem, ako niečo urobím? > Bazár > Ako nakupovať v bazári