Zadávam platbu kartou, ale neúspešne. Čo mám robiť?

Najčastejšie dôvody môžu byť:

Na karte nie sú povolené online platby.

Stává se to najmä pri novo vydaných platobných kartách. Pri vydaní karty, banka na nej nepovolí platby cez Internet. Zmenu v nastaveniach si urobíš sama v Internet bankingu alebo ti pomôžu na pobočke tvojej banky. Pre pravidelnú opakovanú platbu z karty je treba nastaviť online platby bez časového obmedzenia. Iba tak sa ti bude v nasledujúcich mesiacoch predplatné predlžovať automaticky.

Prečerpanie kreditu.

Skontroluj, či máš na účte dostatok peňazí na platbu.

Dočasná nedostupnosť bankového servera

Aj banka môže mať občas výpadok. Skús zaplatiť neskôr.
Ak si všetko skontrolovala a platba napriek tomu neprebehla, mrzí náš to. Radi by sme ti pomohli, ale nemáme ako. Vyber si z cenníka iný spôsob platby.

Všetky témy > Platené balíky PLUS/PRO