Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Vynechanie menštruácie počas užívania antikoncepcie

ellieeee
21. jún 2015

Zdravím, minuly mesiac mi pocas pauzy neprišla menstruacia. Davala som si pre istotu tampón no nic. Iba druhý den ked uz mali byt bolo trochu krvy na tampóne. Posledný den pauzy som si spravila test a bol negatívny.
O tri dni mi ma zas prísť menstruacia. Ak nepríde tak zájdem ku gynekologicke. No ak pride tak nepôjdem.

Stalo sa vam to uz niekedy?

P.s.: tú pauzu pred tou pocas ktorej mi neprišla menstruacia som mala skrátenú o 2 dni. Nemôže to byt aj za to ze menstruacia neprišla pocas tej nasledujúcej pauzy ?

endzy
24. jún 2015

ahoj ellieeee ... no mne sa stalo, že som po sebe užila dve balenia bez pauzy a po druhom balení bola pauza, ale menštruácia nikde, tak som po pauze zasa začala brať tabl. a zašla som ku gynekológovi a ten po vyšetrení povedal že sa mi nevyvinula sliznica maternice a tak sa mi nemá čo odtŕhať a preto menštruácia neprišla a na ďalší mesiac už bolo všetko ok 🙂

Tu začni písať odpoveď...

Odošli