icon

Skúsenosti s problémami aplikácie na kúpu vlakových lístkov

18. sep 2025

Funguje vám tá aplikácia na kúpu lístkov? Dnes som si kúpila lístok vo vlaku, pretože aplikácia vôbec nereagovala , snažila som sa to vysvetliť sprievodcovi, ale smola musela som si kúpiť drahý lístok a 5 minút na to, ako som vystúpila z vlaku mi prišlo info o tom, že systémy nefungujú a lístok si môžem kúpiť bez poplatku .. úprimne poviem, že má to už vytáča toto zbíjanie o peniaze. Minule som sa snažila kúpiť lístok, 3x som zadala platbu a vždy mi vyskočilo, že nie je možné platbu uskutočniť, opäť som si kúpila lístok vo vlaku s prirážkou a večer keď už som bola doma mi prišli do aplikácie 3 lístky 😐 takto som si kúpila 1€ lístok za 7€. Dnes 1€ lístok za 4€ . Tak spustia niečo čo nefunguje a ešte budú na tom inkasovať. Mali to najprv riadne testovať a až tak pýtať poplatky za servis navyše...

avatar
simca115
18. sep 2025

@anonym_autor áno všimla som si že strašne blbne poslednú dobu aplikácia . Musela som kúpiť cez oficiálnu stránku

avatar
biba_18
18. sep 2025

áno, dnes aj mne prišlo oznámenie, že nefunguje ...

autor
18. sep 2025
@simca115

@anonym_autor áno všimla som si že strašne blbne poslednú dobu aplikácia . Musela som kúpiť cez oficiálnu stránku

@simca115 mne dnes nešlo ani cez cp kúpiť.

avatar
sara07
18. sep 2025

ked si ešte na stanici tak zbehni do zakaznickeho centra a spiš reklamaciu , s tym nech ti vratia prachy
ja som to minule tiež tak mala , 15 min pred odchodom nešlo , potom mi to prešlo prachy stiahlo ale listok nikde, tak som tam nabehla že tu je čas kedy stiahlo prachy pred odchocom vlaku, že neprišiel mi listok môj problém nie je , spisala som a prachy vratili
babe som vysvetlila že tu ide o princip proste ,nebudem platit za niečo za čo nemôžem a nemôžem ovplynit , tie prachy viem aj lepšie využit
ano je to dost zle , pomaličky to načita, mrzne to ... keby to fungovalo bolo by to super

avatar
miskakyska
18. sep 2025

Že radšej ostanem verná kúpe lístkov cez ZSSK v nejakom predstihu

avatar
maranco
18. sep 2025

Podľa ZSSK v prípade výpadku platí presný postup – účtovanie poplatku sa má centrálne deaktivovať vo všetkých predajných miestach. Ak aj teda nastane výpadok a príplatok nie je vypnutý plošne, systém ho bude účtovať vždy.

Samotný pracovník nevie zrealizovať predaj lístka bez 1-eurového príplatku, ani keby vedel, že spoločnosť má v tom čase výpadok.

„V prípade výpadku online distribučných kanálov má ZSSK presne stanovený postup, podľa ktorého sa automaticky centrálne deaktivuje účtovanie poplatku za servis na všetkých predajných zariadeniach v pokladniciach aj vo vlakoch.,“ vysvetlila spoločnosť ZSSK. Pri kúpe lístku vo vlaku ide až o trojeurový príplatok.

Poplatok za servis sa však dá získať späť – formou reklamácie. Musia o to požiadať. Je potrebné, aby manuálne napísali reklamáciu a zašlú ju na e-mailovú adresu reklamacie@slovakrail.sk.

Firma hovorí, že na vybavenie reklamácie má formálne 30 dní no všetky reklamácie sa vraj snaží spracovať a vybaviť v čo najkratšom možnom čase.
https://zive.aktuality.sk/clanok/QoU3WCJ/vlakov...

autor
18. sep 2025
@miskakyska

Že radšej ostanem verná kúpe lístkov cez ZSSK v nejakom predstihu

@maranco

Vážený zákazník,

dovoľujeme si Vás informovať, že Vaša reklamácia bola posúdená a zamietnutá, v čase, ktorý ste uviedli, neevidujeme žiadny výpadok predajných systémov ZSSK.

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že aj naďalej využijete služby Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s.

---

S úctou,
Zákaznícky servis
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
info@sl

Len toľko k tým reklamáciám ....

@miskakyska nefunguje žiadny z predajných systémov ZSSK ani eshop . Kúpiť si lístok v predstihu nie je vždy možné. Ja som sa dnes potrebovala dostať z roboty, mal ma vyzdvihnúť manžel, ale pokazilo sa auto, tak som išla vlakom. Takéto veci si nenaplánuješ , snažila som sa kúpiť lístok 30minut pred odchodom vlaku.

avatar
miskakyska
18. sep 2025
@anonym_autor

@maranco

Vážený zákazník,

dovoľujeme si Vás informovať, že Vaša reklamácia bola posúdená a zamietnutá, v čase, ktorý ste uviedli, neevidujeme žiadny výpadok predajných systémov ZSSK.

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že aj naďalej využijete služby Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s.

---

S úctou,
Zákaznícky servis
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
info@sl

Len toľko k tým reklamáciám ....

@miskakyska nefunguje žiadny z predajných systémov ZSSK ani eshop . Kúpiť si lístok v predstihu nie je vždy možné. Ja som sa dnes potrebovala dostať z roboty, mal ma vyzdvihnúť manžel, ale pokazilo sa auto, tak som išla vlakom. Takéto veci si nenaplánuješ , snažila som sa kúpiť lístok 30minut pred odchodom vlaku.

@anonym_autor tak to má mrzí, ešte sa mi ani raz nestalo, že by sa nedal kúpiť lístok cez ZSSK

avatar
alison11
18. sep 2025

Ahojte,to chcete povedať že na staniči sa nedajú už kúpiť lístky?

autor
18. sep 2025
@miskakyska

@anonym_autor tak to má mrzí, ešte sa mi ani raz nestalo, že by sa nedal kúpiť lístok cez ZSSK

@alison11 dajú, ale s prirážkou 1€. Ak náhodou evidujú výpadok systému tak to ide bez poplatku, ale nie vždy ho evidujú včas..

@miskakyska predtým to vždy fungovalo, ako sa prešlo na tento koncept platenia za servis tak to často padá. Možno sú tie systém preťažené alebo čo, e-shop sa zvykne rozbehnúť skôr ako apka, ale dnes ani jedno celý čas nešlo . Ani cez cp to dokonca nešlo..

avatar
luxus10
18. sep 2025

lebo by sa mohli dat kupit cez sms, tak ako mhd...a bolo by to 100x jednoduchsie...

jednoducho vygenerovat nejake kody na jednotlive trasy, odoslat sms, vrati sa potvrdzujuca sms a hotovo... vyriesene...toto aspon funguje...nie ako tie appky...

avatar
alison11
18. sep 2025
@anonym_autor

@alison11 dajú, ale s prirážkou 1€. Ak náhodou evidujú výpadok systému tak to ide bez poplatku, ale nie vždy ho evidujú včas..

@miskakyska predtým to vždy fungovalo, ako sa prešlo na tento koncept platenia za servis tak to často padá. Možno sú tie systém preťažené alebo čo, e-shop sa zvykne rozbehnúť skôr ako apka, ale dnes ani jedno celý čas nešlo . Ani cez cp to dokonca nešlo..

@anonym_autor Ďakujem mne aj +1eu je ok chodím vlakom 1x za 4mesiace tam a druhý deň späť len na kontrolu k lekárovi.

avatar
ibrunova
18. sep 2025

@anonym_autor ja kupujem cez ich stránku, nie cez apku a nestalo sa mi, že by to nefungovalo.

avatar
wolf_
Autor odpoveď zmazal
avatar
earlgrey
18. sep 2025

30 minút pred príchodom vlaku si skúšala kúpiť listok...koľkokrát si skúšala pokiaľ prišiel vlak? Mne sa stalo raz...doma som 3x skúšala, nechcelo vziať platbu...skúšala som cestou na stanicu, nič...tam som pani za okienkom povedala o čo ide, ona mi odpovedala, že ona s tým nemá nič spoločné, treba volať na centrálu...skúsila som zase na stanici...nič...tak som ešte 5 minút počkala a podarilo sa kúpiť...🤷‍♀️

avatar
joesvk
18. sep 2025

Stáva sa to. Preto,keď viem,že budem cestovať, kupujem lístky v predstihu aspoň hodinu.

avatar
maranco
18. sep 2025
@anonym_autor

@maranco

Vážený zákazník,

dovoľujeme si Vás informovať, že Vaša reklamácia bola posúdená a zamietnutá, v čase, ktorý ste uviedli, neevidujeme žiadny výpadok predajných systémov ZSSK.

Ďakujeme za pochopenie a veríme, že aj naďalej využijete služby Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s.

---

S úctou,
Zákaznícky servis
Železničná spoločnosť Slovensko, a. s.
info@sl

Len toľko k tým reklamáciám ....

@miskakyska nefunguje žiadny z predajných systémov ZSSK ani eshop . Kúpiť si lístok v predstihu nie je vždy možné. Ja som sa dnes potrebovala dostať z roboty, mal ma vyzdvihnúť manžel, ale pokazilo sa auto, tak som išla vlakom. Takéto veci si nenaplánuješ , snažila som sa kúpiť lístok 30minut pred odchodom vlaku.

@anonym_autor to je na nervy takéto zaobchádzanie, jedine si potom nahrávať video v mobile ako to nefunguje a skúsiť to posunúť aj na SOI, veď keby si pozreli časy kupovania lístkov koľko predali v danom čase kedy tebe nešlo, tak by videli pokles že niečo sa dialo
keď každého odpinkajú tak zarobia na neoprávnených príplatkoch

avatar
niekto2hy
18. sep 2025

Mne prišla info v takom čase.Na kupu lístkov použivam aplikáciu ČSOB,služby Smart.

avatar
maranco
18. sep 2025

Ja kupujem lístky cez net už 9 rokov, ale len občasne a platbu riešim formou kreditu, dobijem si kredit a z neho sa odpočíva platba, párkrát som využil aj na pokladnici, že s kreditom som zaplatil papierový lístok, kredit využívam len kvôli zľave.

Tak vieš minimalizovať prípady, že neprejde platba.
Samozrejme ak padne celý systém tak nič nekúpiš, ale ak im len padne spracovanie platieb kartou tak vieš nakúpiť kreditom.

avatar
majka2959
18. sep 2025

@anonym_autor Mne sa teraz behom dvoch dní ani na niekoľko pokusov nepodarilo zrušiť zakúpený lístok, našťastie bezplatný. Ale vždy sa snažím ho vrátiť včas, aby som zbytočne neblokovala iného, kto si ho chce kúpiť.