Používame cookies. Viac informácií tu. OK
marhel
7. nov 2019

Ahoj, určite nepotrebuješ žiadne tabletky. Chudne sa len a len z kalorického deficitu, čiže buď menej jesť, alebo viac sa hýbať, najlepšia kombinácia. Najlepšie je začať si sledovať, koľko kalórii denne bežne príjmeš, napr. cez kalorické tabuľky (aplikácia) - denne si nahodíš všetko, čo si zjedla a vypila (okrem čistej vody, tú nemusíš) a potom znížiť príjem. Na chudnutie potrebuješ vytvoriť deficit minimálne 500 kalórii denne, čiže o 500 kalórii prijať menej ako vydáš.

marhel
7. nov 2019

Teda keď chceš čo najrýchlejšie schudnúť, je potrebné vytvoriť väčší kalorický deficit, hýbať sa a príjmať dosť bielkovín, aby si schudla skôr tuk a nie iba svaly.

marus23
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
paulinkah77
7. nov 2019

Ahoj, ja som schudla uz vyse 20 kg od zaciatku roka. Vsetky pravidla som davno vedela, ale aj tak to neslo, tak som si nasla trenera, ktory mi zostavil komplet jedalnicek, poradil ako s nim narabat a zacala som s nim chodit cvicit. Proste som asi potrebovala odborny dohlad. Navyse je to mlady pohladny muz, tak sa clovek aj viac snazil 🙂 Ak chces dam ti kontakt 🙂 Zostavuje aj treningove plany, ak nechces cvicit s nim, ale zo skusenosti viem, ze clovek to flaka ak na neho dakto nedava pozor.

gumkac19
7. nov 2019

nazri do skupiny “cesta k mojej premene” vela typov co jest, cvicit a tak

boldo87
8. nov 2019

@marhel ano presne , stací tych 500 kcal denne a uvidis rozdiel. Ani ta to nezaboli 🤗

majjjjjka
8. nov 2019

Ja cvičím Fittshaker.drzim sa jednej múdrej vety ,,každý hľadá recept ako schudnúť s pritom to je také jednoduché - nezrat a cvičiť" 😉

erika1594
9. nov 2019

@marhel súhlasím, až na mylnú informáciu o 500 kcal deficite. Neexistuje presné číslo, pri ktorom si telo povie "ooo, teraz mi chýba viac, než 500 kcal, tak musím začať chudnúť".
Iba bude chudnutie rýchlejšie, čo ale nie je optimálne pre všetkých a takto od buka ho hodiť do diskusie môže byť kontraproduktívne 🙂
Samozrejme, keď vytvorím deficit 500 kcal, pôjdu kilá dole rýchlejšie, môžeto časom ale nabrať opačný smer, návaly hladu, prejedanie, demotivácia atď. Takže kalorický deficit je nevyhnutný, no jeho veľkosť závisí na xy ďalších faktoroch

erika1594
9. nov 2019

už tu odznelo, že na chudnutie treba vytvoriť kalorický deficit. To sa ľahšie povie, než vykoná. Zjednodušene, máš dve možnosti - ubrať z prijatých kalórií, alebo navýšiť pohyb. Ideálna je kombinácia.

Nedávno som založila skupinu https://www.modrykonik.sk/group/11678/ kde sa bavíme o chudnutí, cvičení, snažím sa prispievať mojimi postrehmi, článkami atď (mám vyštudovanú výživu, takže verím, že to nie sú info "jedna pani povedala", ale niečo, čo má naozaj reálny základ vo fyziológii atď. 🙂
Pozri a možno tam nájdeš nejaké tipy, triky.
Ak by ťa to zaujímalo viac alebo by si chcela poradiť s niečím konkrétnym, pokojne mi napíš, môžeme sa pobaviť aj súkromne, ak nechceš zdieľať detaily tu 🙂

A držím palce! 🙂

erika1594
9. nov 2019

Ešte mi napadlo - áno, počítať a mať prehľad o prijatých kalóriách je super .No človek to musí robiť x mesiacov (ak nie rokov), aby to bolo presné, malo to reálnu výpovednú hodnotu a zároveň ho to neobťažovalo.
Ak človek s chudnutím začína a má minimálne skúsenosti so stravou, chudnutím a vecami, čo s tým súvisia, bude pre neho náročné, aby si počítal kalórie. Ak chce človek dlhodobú zmenu, potrebuje trochu porozumieť základom výživy, fyziológie tela - a to treba postupne. Malými zmenami v dennom správaní a príprave jedla môže urobiť obrovský pokrok bez toho, aby si spočítal čo i len kalóriu.

(to neznamená, že som proti počítaniu, len závisí od konkrétneho prípadu - a u väčšina žien, ktoré okrem svojej stravy majú aj ďalšie hladné krky na starosť, prácu, domácnosť.... to môže byť fakt natoľko zložité a zdĺhavé, že nadobudnú pocit, že chudnutie je náročné a komplikované a vyprdnú sa na to. 🙂 )

miriam_s
9. nov 2019

@erika1594 ahoj, môžem ti napísať správu ? potrebujem sa poradiť 🙂

erika1594
9. nov 2019

@miriam_s kľudne. Uvidím, či budem vedieť poradiť 🙂

all_shall_fall
9. nov 2019

Ahoj napiš mi do správy a urobím ti deficit i tréningový plán 😎

anonym
autor
10. nov 2019

Čo by ste mi doporučovali jesť?

all_shall_fall
10. nov 2019

No ono si treba určiť koľko za deň zjete kalórií a grami bielkovín sacharidov tukov obmedziť sladké vody a sladkosti a mierne kardio cviky

teerezika
Včera o 12:41

ahojky, vše je to o propojení stravy, naší hlavy (mysl) a správného pohybu a pak to krásně jede dolů. Kdyby sis stále nevěděla rady, mrkni na mé stránky a výsledky s lidmi co dali krásně kila dolů a bez bolesti. www.terezaplasgurova.cz přeji spoustu trpělivosti,odvahy a síly 🙂 Tereza

anonym
autor
Včera o 13:04

Ďakujem baby, ste úžasné. Každé rano idem behať aspoň tie 3 km. Stravu sa snažím ustriehnuť. Max. 400 kalórií zjem za deň. Takže poviem vám schudla som 5kg

Tu začni písať odpoveď...

Odošli