icon

Televízia v materskej škôlke

11. sep 2023

Púšťajú vašim deťom v škôlke telku? (Fíhu, Spievankovo, Jaroša...)
Pýtam sa v mene švagriny ktorá pracuje ako upratovačka a vraj im ide tabuľa od rána ako podmaz. Niektoré deti tam sedia od kedy prídu až kým nepríde desiata a poobede znovu kým nechodia rodičia a v spální namiesto čítania púšťajú rádio. Moje deti našťastie chodia do vedľajšej škôlky, ale ľutujem ich.
Je to podľa vás normálne? Jej to príde nenormálne a práve sa o tom bavíme že čo môže ona ako obyčajná upratovačka? Nestarať sa?

deti95060810
•
11. sep 2023

ona s tým nespraví nič...
môj syn stále spommína ako im uč. v mš púšťali televízor - keby ešte rozprávky tak to by sme asi aj prežreli ale reláciu - Rybky, ryby, rybičky.... 🙄

sara07
•
11. sep 2023

to je vec rodičov či sa ozvu, ako choré je to poriadne, u nás boli rozprávky ale udajne len ked pršalo

nyusika
•
11. sep 2023

taketo zarucene informacie treba delit desiatimi...nech sa rodicia na to priamo opytaju

klarissa25
•
11. sep 2023

Áno u nás v škôlke sem tam pustili rozprávku

autor
•
11. sep 2023

To nie je umenie posadiť dieťa pred televízor. Nie preto tam dávajú rodičia svoje deti.

klarissa25
•
11. sep 2023

Ale ved oni im to nepúšťaju každý deň

nyusika
•
11. sep 2023

@klarissa25 svagrina, ktora tam upratuje, povedala, ze od rana do neviemkedy

autor
•
11. sep 2023

@klarissa25 každý deň od začiatku školského roka

cafelatte
•
11. sep 2023

U nás pozerajú krtka keď sa prezliekaju na spanok, najmenšia trieda 2-3 roky.

januska12323
•
11. sep 2023

S deťmi musia plniť aj vzdelávaciu činnosť aj chodiť von. Ak si myslí, že celý deň len sledujú TV tak nahlásiť riaditeľke.

klarissa25
•
11. sep 2023

@nyusika tak aspoň u nás to bolo sporadicky....a hlavne ani nie kadejaké fiha tralala ale len klasické rozprávky....tak ak by to bolo naozaj takto že stále asi by som to riešila

nyusika
•
11. sep 2023