Wellness nám zarezervovali na termín ešte pred samotným nástupom na pobyt
Zdravím, máte niekto skúsenosť s takýmto prístupom? objednali sme si pobyt cez zľavovy portal týždeň pred termínom, ved naisto pojdeme, storno nebudeme potrebovať. S čím sme nerátali a čo ma prekvapilo a vôbec prvýkrát som sa s tým stretla, že procedúry a wellness nám naplánovali na deň nástupu ale ešte pred samotným check-inom, čo má byť o 14tej, čo je uvedené aj vo voucheri. Ked som komunikovala s penzionom ze s tym sme neratali a ze tam na dany cas nestihame prist, lebo vsak oficialne sa mozme ubytovat az poobede, bolo nam povedane, ze ak neprideme, procedury aj wellness nam tymto prepada, lebo oni nemaju ine volne terminy. Obratila som sa na podporu tohto portalu, ale tam mi odpisala ze terminy na procedury urcuje podla dostupnych kapacit prevadzkovatel, ale mna zaraza ze to moze dat na cas, ked tam vlastne ani nemame byt? nevidim v tom logiku, stretli ste sa uz s tym?
Pokiaľ majú plno tak sa tam tak či tak nedostanete tak čo riešiš? Chceli vám dopriať aspoň pred ubytovaním aby vám to neprepadlo, to že nemôžete nemali odkiaľ vedieť. My sme tak už boli že sme prišli skôr, nechali kufre na recepcii, išli si po svojom a ubytovali sa až po 14tej.
Pobyt ste kupovali týždeň vopred - mali ste si pred kúpou na zľavomate overiť dostupnosť wellnessu. Portál ani hotel za to nemôžu. Mimochodom, vo wellnesse predsa môžeš ležať a užívať si aj bez ubytovania. Absolvuješ wellness a potom sa pôjdeš ubytovať. Ak ti to nevyhovuje, tak budete bez wellnessu. Bolo potrebné si overiť dostupnosť pred kúpou.
Pokiaľ majú plno tak sa tam tak či tak nedostanete tak čo riešiš? Chceli vám dopriať aspoň pred ubytovaním aby vám to neprepadlo, to že nemôžete nemali odkiaľ vedieť. My sme tak už boli že sme prišli skôr, nechali kufre na recepcii, išli si po svojom a ubytovali sa až po 14tej.
@marryliese čože? Akože toto je pre Teba normálny, prijateľný postup? Lebo ja som sa s týmto nikdy takto nestretla. Predsa nemôžu naplánovať procedúry pred samotným ubytovaním. Nezmysel. Ty si to platis, tak si máš sama vybrať kedy a čo. A keď to nie je voľne, tak to nie je voľne. Ale takto určite nie.
@marryliese čože? Akože toto je pre Teba normálny, prijateľný postup? Lebo ja som sa s týmto nikdy takto nestretla. Predsa nemôžu naplánovať procedúry pred samotným ubytovaním. Nezmysel. Ty si to platis, tak si máš sama vybrať kedy a čo. A keď to nie je voľne, tak to nie je voľne. Ale takto určite nie.
@nika23t prečo by to nebolo v poriadku? Wellness nie je voľný, hotel im vyšiel v ústrety, že im poskytne wellness pred ubytovaním. Mali si overiť dostupnosť pred kúpou. Nie kúpiť za lacno a potom sa čudovať, že nie je dostupná služba.
@marryliese čože? Akože toto je pre Teba normálny, prijateľný postup? Lebo ja som sa s týmto nikdy takto nestretla. Predsa nemôžu naplánovať procedúry pred samotným ubytovaním. Nezmysel. Ty si to platis, tak si máš sama vybrať kedy a čo. A keď to nie je voľne, tak to nie je voľne. Ale takto určite nie.
@nika23t bola im ponúknutá alternatívna možnosť, keďže si sami vybrať nemôžu lebo voľné nie je. Zavolala a zrušila to. Ja by som sa recepcii poďakovala za snahu.
Stalo sa nám niečo podobné...odvtedy vždy volám ešte pred rezerváciou ci je wellness/procedury/maserky dostupné
Nie je to OK, hlavne ta komunikacia, mali navrhnut riesenie alebo kompenzaciu. Ale ak nemajú iné termíny voľné tak asi nespravíš nič.
@autorka nestretla som sa s tým. Ono aj závisí, kedy ti ten wellness dali. Ak je chceck in o 14.00 a wellness ti dali na 10.00, tak je to ich problém. A nie, ok to nie je. Pretože keď počítam s nástupom na pobyt o 14., tak podľa toho si plánujem aj cestu. V jednom hoteli sme mali raz nástup až na 16.00, cesta necelu hodinu. Normálne som bola ešte v práci.
@nika23t prečo by to nebolo v poriadku? Wellness nie je voľný, hotel im vyšiel v ústrety, že im poskytne wellness pred ubytovaním. Mali si overiť dostupnosť pred kúpou. Nie kúpiť za lacno a potom sa čudovať, že nie je dostupná služba.
@melanta hotel nema co ponukat niečo, čo reálne nema. Ci? Keď na daný termín nemám wellness voľný, tak ho k voucheru jednoducho neponúkam. A vec vybavená.
Logiku to nemá, ale áno portál s tým nemá nič podmienky určuje hotel podľa dostupnosti. Na väčšine zľavových portáloch sú tieto podmienky napísané aj keď drobným ale sú, preto málokedy rezervujem cez tieto portály a ak áno vždy predtým objednaním kontaktujem dane zariadenie, hlavne preto že vedia mať milión výnimiek a cez zľavové portály chcú vykryť hlavne "hluché " obdobie alebo čas
A ak boli v cene zahrnuté aj procedúry tie mali byť uvedené ešte pred potvrdením rezervacie
Áno, bežne sa nám stalo,keď sme šli na wellness kúpelny pobyt aj s procedúrami,že sme mali tie procedúry ešte pred samotným ubytovaním. Bežne sme veci nechali na recepcii,alebo v aute,šli na procedúru,a potom sme sa ubytovali. Nikdy som v tom problém nevidela,hlavne ak v sezóne bol hotel plné vyťaženy.
To ,že ubytovanie máte až od druhej,sa predsa nevylučuje s wellnessom ani procedúrou,veď príďte, zaregistrujte sa, choďte na wellness a potom sa ubytujte.V čom je problém?
Koľko ste mohli mať tých procedúr?teda ostatné dni nemajú voľné a vy ste ich mohli ešte využiť, alebo len jednu a tú vám dávajú doobeda?Vadilo by mi to a preto nekupujem cez Zľavomat vždy bol nejaký problém.Ak teda iba jednu a tu vám chcú poskytnúť tak by som privstala a išla ..
Nevidim v tom problém,prídete skôr
@nika23t prečo by to nebolo v poriadku? Wellness nie je voľný, hotel im vyšiel v ústrety, že im poskytne wellness pred ubytovaním. Mali si overiť dostupnosť pred kúpou. Nie kúpiť za lacno a potom sa čudovať, že nie je dostupná služba.
@melanta oni sa nečuduju nedostupnej službe, ale spôsobu, akým im naplánovali procedúry. Ako nevrav prosím Ťa, že si tieto veci necháš naplánovať a potom spokojne sa prispôsobis zaplatenej službe, ktorú Ti pridelili na základe dostupnosti. Snáď si sama môžem vybrať, čo a kedy. A keď to nie je dostupné, moja smola. Ale takýto prístup by som neprijala. A či je to v zľave alebo nie, to je jedno
@nika23t bola im ponúknutá alternatívna možnosť, keďže si sami vybrať nemôžu lebo voľné nie je. Zavolala a zrušila to. Ja by som sa recepcii poďakovala za snahu.
@marryliese nebola im ponúknutá alternatívna možnosť. Dostali ponuku skôr, a keďže ju nemôžu využiť, nemôžu dostať ine procedúry z dôvodu plných termínov. Takže žiadna ina alternatíva ponúknutá nebola.
@melanta oni sa nečuduju nedostupnej službe, ale spôsobu, akým im naplánovali procedúry. Ako nevrav prosím Ťa, že si tieto veci necháš naplánovať a potom spokojne sa prispôsobis zaplatenej službe, ktorú Ti pridelili na základe dostupnosti. Snáď si sama môžem vybrať, čo a kedy. A keď to nie je dostupné, moja smola. Ale takýto prístup by som neprijala. A či je to v zľave alebo nie, to je jedno
@nika23t @autorka
je to časté pri týchto zlavomatoch a presne ako pisala @sense. Su tam napísané podmienky aj to co v cene zahrnuté (nie)je. Ibaže ludia to nečítajú.
Robila som v takom hoteli na recepcii. Vykryvali sa tak zrovna tie hluché obdobia a na waucheri to bolo jasné napísané, ani nie až takým malym písmom. Masaze a welnes program sa dávali uz od 10:00 zrovna na týchto waucheroch cez hofer.
Všetko tam bolo jasné vysvetlene, aj to ze stravu si musia hradiť extra okrem raňajok. Vies koľkí si to nečítali? Na recepcii sme to pri príchode všetkým este aj povedali. Niektorým to bolo jasné, viacerí však ostali užívaní. Ostatne extra procedúry ako kozmetika, mani-pedikura a iné welnes ponuky si ludia nahlasili uz pri zajednani pobytu dopredu.
@nika23t @autorka
je to časté pri týchto zlavomatoch a presne ako pisala @sense. Su tam napísané podmienky aj to co v cene zahrnuté (nie)je. Ibaže ludia to nečítajú.
Robila som v takom hoteli na recepcii. Vykryvali sa tak zrovna tie hluché obdobia a na waucheri to bolo jasné napísané, ani nie až takým malym písmom. Masaze a welnes program sa dávali uz od 10:00 zrovna na týchto waucheroch cez hofer.
Všetko tam bolo jasné vysvetlene, aj to ze stravu si musia hradiť extra okrem raňajok. Vies koľkí si to nečítali? Na recepcii sme to pri príchode všetkým este aj povedali. Niektorým to bolo jasné, viacerí však ostali užívaní. Ostatne extra procedúry ako kozmetika, mani-pedikura a iné welnes ponuky si ludia nahlasili uz pri zajednani pobytu dopredu.
@svetlonos tak pokial mam zaplatenu polpenziu, tak nebudem žiadať v cene aj večeru, to je asi logické. A pokiaľ ponúkam nejaké služby k ubytovaniu, tak logicky vtedy "nepredam" tento priestor verejnosti. Ono seriózne hotely majú normalne vyhradené hodiny pre svojich hostí a potom pre verejnosť. Je to asi ako keby mi dali wellness poobede o 16. hoci chcek out mam do 10., tak to potom mam sedieť na recepcii a čakať ci co? Lebo vsak možnosť ti dali, tvoja chyba, že si ju nevyužila, či? Btw, nám sa raz stalo, že raňajky od 8-10, my sme prišli asi 9:15 a čašník, ze oni už nič nemajú. Vravím mu, to akože vážne alebo si len robí srandu? Takže nám pekne nachystali, co sme chceli. Ono netreba sa totižto dat.
Toto je uplna hlupost wellness nema co ponukat tento termin cez zlavovy portal ak nema dostupne procedury kt. v nom ponuka. Velmi sa cudujem, ze tu niektore pisu, ze to je laskavost hotela, ze to ponukaju. Ved autorka za to zaplatila, ale v ramci pobytu. Ja by som to nepriala ziadala by som zmenu rezervacie ak by nesuhlasili fb, Instagram, zlavovy portal zle recenzie a ides. Mne sa takto podarilo vela veci vybavit a peniazky vzdy vratili.
@svetlonos tak pokial mam zaplatenu polpenziu, tak nebudem žiadať v cene aj večeru, to je asi logické. A pokiaľ ponúkam nejaké služby k ubytovaniu, tak logicky vtedy "nepredam" tento priestor verejnosti. Ono seriózne hotely majú normalne vyhradené hodiny pre svojich hostí a potom pre verejnosť. Je to asi ako keby mi dali wellness poobede o 16. hoci chcek out mam do 10., tak to potom mam sedieť na recepcii a čakať ci co? Lebo vsak možnosť ti dali, tvoja chyba, že si ju nevyužila, či? Btw, nám sa raz stalo, že raňajky od 8-10, my sme prišli asi 9:15 a čašník, ze oni už nič nemajú. Vravím mu, to akože vážne alebo si len robí srandu? Takže nám pekne nachystali, co sme chceli. Ono netreba sa totižto dat.
@lienka.7
pre teba aj pre mňa logické ale čudovala by si sa, koľkí s tým mali problém. Bol to 4☆ welnes hotel a jasne ze tie poukážky boli mimosezonne a o niečo lacnejšie, s obmedzeniami. Bolo tam aj jasne napísané, ze masáž je doobeda a pobyt je len s raňajkami. Vies koľkí to jednoducho nečítali a boli v tom, ze maju plnú penziu?
@melanta hotel nema co ponukat niečo, čo reálne nema. Ci? Keď na daný termín nemám wellness voľný, tak ho k voucheru jednoducho neponúkam. A vec vybavená.
@lienka.7 ale zľavomat funguje tak, že hotel niečo ponúka a je zodpovednosť kupujúceho, aby si overil, či služba je dostupná v termíne, v ktorom ju chce urobiť. Autorka to neurobila. Čiže toto je jej a iba jej chyba.
@melanta oni sa nečuduju nedostupnej službe, ale spôsobu, akým im naplánovali procedúry. Ako nevrav prosím Ťa, že si tieto veci necháš naplánovať a potom spokojne sa prispôsobis zaplatenej službe, ktorú Ti pridelili na základe dostupnosti. Snáď si sama môžem vybrať, čo a kedy. A keď to nie je dostupné, moja smola. Ale takýto prístup by som neprijala. A či je to v zľave alebo nie, to je jedno
@nika23t ešte raz - autorka sa rozhodla využiť kúpu pobytu cez zľavomat. Mala si pred kúpou overiť dostupnosť ubytovania a j wellnessu. Neurobila tak, čiže to nie je chyba hotela. To je problém autorky. Čiže kúpila si poukaz bez overenia dostupnosti služby. Hotel jej mohol dať iba ubytovanie. Napriek tomu jej dali možnosť využiť wellness v deň nástupu. Nemuseli. Ale dali. Nabudúce nech premýšľa vopred, nebude mať tento problém.
Toto je uplna hlupost wellness nema co ponukat tento termin cez zlavovy portal ak nema dostupne procedury kt. v nom ponuka. Velmi sa cudujem, ze tu niektore pisu, ze to je laskavost hotela, ze to ponukaju. Ved autorka za to zaplatila, ale v ramci pobytu. Ja by som to nepriala ziadala by som zmenu rezervacie ak by nesuhlasili fb, Instagram, zlavovy portal zle recenzie a ides. Mne sa takto podarilo vela veci vybavit a peniazky vzdy vratili.
@lenkakoc444 asi nevieš, ako to funguje však? Hotel ponúka svoje služby cez zľavomat. To, či si kupujúci overí dostupnosť alebo nie pred kúpou, je zodpovednosť kupujúceho. Mohla sa pýtať na dostupnosť pred kúpou a potom si objednať pobyt v termíne, kedy je dostupné nielen ubytovanie, ale aj wellness. Autorka to neurobila, je to jej chyba. Je dospelá, nemôže ju zľavový portál upozorňovať na logické záležitosti ako je overenie dostupnosti pred kúpou.
Toto je uplna hlupost wellness nema co ponukat tento termin cez zlavovy portal ak nema dostupne procedury kt. v nom ponuka. Velmi sa cudujem, ze tu niektore pisu, ze to je laskavost hotela, ze to ponukaju. Ved autorka za to zaplatila, ale v ramci pobytu. Ja by som to nepriala ziadala by som zmenu rezervacie ak by nesuhlasili fb, Instagram, zlavovy portal zle recenzie a ides. Mne sa takto podarilo vela veci vybavit a peniazky vzdy vratili.
@lenkakoc444
ale hotel po uka urcite služby, nie sú zodpovední za ľudskú sprostost. To by bolo cielene poškodenie dobrého mena hotela - koli ľudskej blbosti, lebo niekto nevie citat!
A zmeniť rezerváciu 🤣? Ved oni na tých woucheroch maju fixne dátumy, ty si to sama v danom čase zarezervujes.
A zle referencie koli tomu, lebo ty si si myslela ze...? Napríklad v hoteli o ktorom pisem personalistka odpovedala na recenzie. A na tie debilne = analfabetom odpovedala faktami aby si ostatní citajuci vedeli urobiť obraz!
@lienka.7 ale zľavomat funguje tak, že hotel niečo ponúka a je zodpovednosť kupujúceho, aby si overil, či služba je dostupná v termíne, v ktorom ju chce urobiť. Autorka to neurobila. Čiže toto je jej a iba jej chyba.
@melanta predávajúci sa len tak nemoze zbaviť zodpovednosti. Mne osobne sa stalo, že som si cez zlavomat kupila na konkrétny dátum konkrétnu izbu a došli sme a ze izba obsadená... cize mi chceš povedať, že som si akoze ešte ja mala overovať, ze ci daný dátum, ktorý mám na rezervácii je voľný??? To myslíš fakt vážne??? Vsak predsa mam zakúpený pobyt na daný termín. A pokiaľ si k tomu kupujem aj nejaké služby, a nie je tam explicitne uvedené, že masaze sú co ja viem vylucne medzi 9-12 a ja mam nástup na pobyt od 14.00, tak to, ze oni mi z ich svojvoľne dáju masáž o 10., keď tam este ani nie som je iba ich problém, resp.vychcanost. lebo oni veľmi dobre vedia, že drvivá väčšina ľudí na to nepríde a oni majú tak peniaze v podstate zadarmo. Mozno by stalo za úvahu toto posunúť ďalej, či nejde aj o úmyselne zavádzanie zákazníka.
@lenkakoc444 asi nevieš, ako to funguje však? Hotel ponúka svoje služby cez zľavomat. To, či si kupujúci overí dostupnosť alebo nie pred kúpou, je zodpovednosť kupujúceho. Mohla sa pýtať na dostupnosť pred kúpou a potom si objednať pobyt v termíne, kedy je dostupné nielen ubytovanie, ale aj wellness. Autorka to neurobila, je to jej chyba. Je dospelá, nemôže ju zľavový portál upozorňovať na logické záležitosti ako je overenie dostupnosti pred kúpou.
@melanta trosku o inom teraz... kúpila som si voucher na dentalnu hygienu, kde mam uvedený presny dátum a čas, ktorý nie je možné meniť, keď na neho neprídem, prepadne mi termín. Cize podľa tvojej logiky si mam termín ešte aj overovať, ano?
@melanta predávajúci sa len tak nemoze zbaviť zodpovednosti. Mne osobne sa stalo, že som si cez zlavomat kupila na konkrétny dátum konkrétnu izbu a došli sme a ze izba obsadená... cize mi chceš povedať, že som si akoze ešte ja mala overovať, ze ci daný dátum, ktorý mám na rezervácii je voľný??? To myslíš fakt vážne??? Vsak predsa mam zakúpený pobyt na daný termín. A pokiaľ si k tomu kupujem aj nejaké služby, a nie je tam explicitne uvedené, že masaze sú co ja viem vylucne medzi 9-12 a ja mam nástup na pobyt od 14.00, tak to, ze oni mi z ich svojvoľne dáju masáž o 10., keď tam este ani nie som je iba ich problém, resp.vychcanost. lebo oni veľmi dobre vedia, že drvivá väčšina ľudí na to nepríde a oni majú tak peniaze v podstate zadarmo. Mozno by stalo za úvahu toto posunúť ďalej, či nejde aj o úmyselne zavádzanie zákazníka.
@lienka.7 ono ale veľakrát býva v podmienkach napr masáže podľa dostupnosti. A vtedy hotel ponúkne alternatívu a to je niečo iné ako vo vašom prípade keď ti príde potvrdenie z hotela o rezervácii a keď tam prídeš ti povedia že izba je obsadená. Tiež sme boli tak na dovolenke, následne nám hotel ponúkol alternatívny hotel lepšej kategórie. Ale to bolo tiež jasne napísané v podmienkach že v prípade chyby zo strany poskytovateľa služby máš nárok na nahradu
@lienka.7 ono ale veľakrát býva v podmienkach napr masáže podľa dostupnosti. A vtedy hotel ponúkne alternatívu a to je niečo iné ako vo vašom prípade keď ti príde potvrdenie z hotela o rezervácii a keď tam prídeš ti povedia že izba je obsadená. Tiež sme boli tak na dovolenke, následne nám hotel ponúkol alternatívny hotel lepšej kategórie. Ale to bolo tiež jasne napísané v podmienkach že v prípade chyby zo strany poskytovateľa služby máš nárok na nahradu
@sense ano, to chápem, ale neponúknem alternatívu, keď tam ten klient este reálne nie je. Alternatíva je to, ze prídem o 14.na check in a povediai, ze žiaľ nie je masáž zial voľná, namiesto toho mi dajú zábal. Ale nie to, ze si mam na tu masáž prísť 4 hod.dopredu, lebo oni majú vtedy voľno. To je podstata tejto diskusie.
áno stretla sa s tým moja mamka, úplne pravidelne vo viacerých hoteloch/kúpeľoch vo viacerých mestách počas posledných rokov ale teda vždy to bolo odkomunikované vopred, resp. mamka už má skúsenosti tak voláva vopred 🤷 nemá z toho žiadne úľavy či zľavy lebo je to pomerne bežné
@sense ano, to chápem, ale neponúknem alternatívu, keď tam ten klient este reálne nie je. Alternatíva je to, ze prídem o 14.na check in a povediai, ze žiaľ nie je masáž zial voľná, namiesto toho mi dajú zábal. Ale nie to, ze si mam na tu masáž prísť 4 hod.dopredu, lebo oni majú vtedy voľno. To je podstata tejto diskusie.
@lienka.7 tak ono my tie podmienky nevieme ako boli na portáli napísané., preto treba čítať aj to drobným a overiť pred kúpou, človek sa vyhne nedorozumeniam. Pretože ty môžeš reálne do hotela prist aj ráno , len nedostaneš izbu
@lenkakoc444 asi nevieš, ako to funguje však? Hotel ponúka svoje služby cez zľavomat. To, či si kupujúci overí dostupnosť alebo nie pred kúpou, je zodpovednosť kupujúceho. Mohla sa pýtať na dostupnosť pred kúpou a potom si objednať pobyt v termíne, kedy je dostupné nielen ubytovanie, ale aj wellness. Autorka to neurobila, je to jej chyba. Je dospelá, nemôže ju zľavový portál upozorňovať na logické záležitosti ako je overenie dostupnosti pred kúpou.
@melanta ešte raz. Pokial majú rezervovaný pobyt v určitom čase, a majú tam uvedeny aj príchod, tak nie, hotel nemá právo rezervovať im procedúry pred prichodom. Môže v čase ubytovania podľa dostupnosti procedúr niečo menit, ale nie svojvoľne, ako majú voľné termíny. Ak o tom nič nevieš a nenavševuješ wellnes alebo hotely, tak ok, chápem, maj svoj názor. V tomto prípade je ale úplne nesprávny.

nie nestretla.