Upratovanie a problém otehotnieť
Baby mate skusenost?? Snazime sa rok o babo ja pracujem ako upratovacka a pracujem 12 dni v kuse tak mam volno vikend a zas. Dr ma uz teraz posiela dat v pravi vypoved, jednoznacne nevedela povedat ci mi to moze skodit az tak. Bud alebo .. kedy to ja ale zistim? Dat vypoved len tak?Cakaju nas zakladne vysetrenia. Doteraz zdravotne problem nemame mam ms ako hodinky.. aj ovulaciu mam. Ma niekto skusenost aebo poznate niekoho komu to skodilo a ocividne po vypovedi zena otehotnela?mna taka praca bavi,babi ma upratovat hybat sa a tez dat len tak vypobed a ostat zrazu doma nieje len tak a tiez neda sa isto len tak vybavit pn
nevidím riešenie v tom, aby si dala výpoveď v práci a celé dni sa krvopotne usilovala o dieťatko, to by Ťa asi aj viac stresovalo...skúste počkať výsledky vyšetrení a podľa toho sa snáď zistí, čo treba robiť. Zatiaľ by som na Tvojom mieste prácu nemenila.
@diaszoky ja som napr. otehotnela mesiac po tom ako som dala vypoved 😁 ale ja som to jednoducho v sebe citila, ze potrebujem odist a ze sa to podari 😁 ale doporucujem sa dat najprv vysetrit, my sme mali s manzelom obehanych kompletne vsetkych lekarov (CAR, reprodukcnu imunologiu, genetiku, hematologiu) vsetky vysledky sme mali relativne v pohode, cize u mna bol stres v praci najvacsi problem ☺️ zbavila som sa stresu a hned bolo vsetko tak ako sme chceli ☺️
@vifoncitta ja poznam kadernicku kt otehotnela do troch mesiacov po tom, ako sla na pn. To je vsak kadernicka a pracuje s inymi vecami
@mariaveronikag ok vdaka za nazor aj ja to tak vidim len sa bojim aby namna nepozerala lebo mi povedala, ze si sama mam urcit priority☹️
Ja by som výpoveď nedávala zvlášť ak nemáte porobené všetky vyšetrenia a nie ste úplne v poriadku.
@vifoncitta pouzivas to ale 3x denne 12 smi v kuse v praci plus doma bezne upratovanie???