Prepadajú ma stavy paniky

llenka014
25. mar 2021

neviem či mám úzkosť alebo nie no prepadaju má stavy paniky keď sa mi rozbúši srdce .. môže to byt úzkosť? Čo nato pomáha alebo je potrebné vyhľadať odbornú pomoc ?

moncery
25. mar 2021

@llenka014 môže to byť tetania alebo panicka porucha

martinastaj
25. mar 2021

Mne veľmi pomáha magnézium a kľudné dýchanie 🙂

llenka014
autor
25. mar 2021

@moncery u neurológa som bola na vyšetrení na EEG neviem či tam sa niečo take ukáže, no mna tento pocit strachu trápi od októbra uz

bebemonika
25. mar 2021

Áno môže to byť úzkosť. Ja to mávam každý deň. Skús magnézium. Niekomu to pomôže. Držím palce 🙂

llenka014
autor
25. mar 2021

@bebemonika magnezium užívam :/ ale moc nepomáha beriem 100mg možno maly obsah len

bebemonika
25. mar 2021

@llenka014 Mne tiež nezaberal. Tak som navštívila odborníka. Poprípade skús obvodného lekára, niektoré ukľudňováky môžu predpisovať aj oni...teda aspoň sa mi tak zdá.

llenka014
autor
25. mar 2021

@bebemonika chcem skôr odbornú pomôcť aby mi to skôr pomohol zvládnuť ja popravde ani nevíem kvôli čomu som sa tak zmenila :/ ale je to hrozné a to búšenie srdca tiež pritom EKG som mala ok

bebemonika
25. mar 2021

@llenka014 Viem aké je to nepríjemné. Ja som bežne mávala tep okolo 100 a viac. A na EKG som mala aj nejakú arytmiu. Proste ja som bola aj operovaná na srdce ako malinká... Tak ja chodím aj k psychiatričke aj psychologičke. Ale ja mám aj depresiu. Ale verím, že to tvoj prípad nebudem. Ono ani táto situácia ohľadom covidu nepomáha na psychiku.

llenka014
autor
25. mar 2021

@bebemonika presne to no ja som mala EKG robené a bolo ok tak myslím keby niečo so srdcom bolo tak to ukáže .. ja to mám tak že sa prehnane kontrolujem a bojím sa o seba čo ak

bebemonika
25. mar 2021