Zásielkovňa - nepríjemnosti s firmou

18. mar 2021

zdravim,
mam taky problem, kupila som si cez net tpvar kvalitne respiratory uz v januári a zaplatila riadne. respirátory stale nechodili ani do februtára, urgovala som, vraj nemaju na sklade, tie co chce. tak mi navrhli zobrat ine a doplatit sa, napisala som do mailu nie, chcem vratenie penazi, oni ze dobre. vratia.. ok, vybavene, takze som cakala peniaze, peniaze nedosli,ale namiesto toho mi zo zasielkovne kam povodne moje respiratory mali prist pipla o dva dni na to sms, ze mam tam zasileku, nechapala som aku,ale sla som tam a zobrala ju domov, vybalim a zistim, ze mi poslali respiratory, cinske, totalne sity, ktore nechcem a nemienim nosit, plus neseriozne sa zachovali. Na to ako som to zistila urgujem ich nech vratia peniaze a poslu nejakym sposobom nejake cislo pin od ktorym im cez rovnaku zasielkovnu odoslem spat tie respiratory. Neobjednala som si ich, nic, a prisli mi. Peniaze mi dnes vratili a ziadaju ma,aby som na svoje naklady zaniesla balik na postu v tejto situacii a poslal im ho. Balik ma az takmer tri kila a je velky aobjemny, cize ma to bude stat akoby som si aj nechala ako som povodne zaplatila za tie moje respiratory.!!!!!! pytam sa kde je spravodlivost a oni stale so mnou komunikuju ako s ovcou ! takze este mi poslali vadne respiratory, ktore nechcem, kt. som si neobjednala, ktore nepouzivam, su strasne tazke a ziadaju si ich vratit cez postu, ja im to chcem poslat cez zasielkovnu obratom, ale neviem ako, oni mi nechcu dat kontaktne udaje, vraj cez zasielkovnu to nemozem poslat. Volala som na zasielkovnu, a tam mi povedali, ze by to mozno aj slo,ale nie su si isti. Vraj potrebuju nejake stvormiestne cislo, a kde mam take cislo zohnat ? Ako taketo nieco funguje ?co mam robit ? ja im 10eurove najmenej postove platit teda nebudem kvoli ich chybe a vychcanosti, ked mi poslali cinske sity

aduskatt
18. mar 2021

poštovné pri vrátení tovaru ide na ich triko

janai1
18. mar 2021

@aduskatt nemusí ísť... Máloktorý obchod prepláca poštovné pri vrátení

ckocka
18. mar 2021

Eshop musí mať na svojich stránkach uverejnený reklamačný poriadok. Prečítaj si čo tam majú uvedené.

aduskatt
18. mar 2021

@janai1 pri nákupe cez eshop má zo zákona nárok do dvoch týždňov vrátiť tovar a náklady znáša eshop

autor
18. mar 2021

ale dá sa to cez tú zásielkovňu, či nie ?či len cez drahú poštu? Oni sú ešte aj česká firma !! takže posielať ťažký balík do čiech ma bude stáť nemalé peniaze, ja to nemienim platiť zo svojho pre ich chybu

ja som jednoznačne povedala, že nechcem aby mi niečo posielali a oni napriek tomu to urobili, teraz síce poslali peniaze za tovar, čo som zaplatila, lenže mám ich im dať na poštovné ? to je nonsens toto

lenže oni ma už naťahujú teraz podľa mňa dlhšie aj ako dva týždne..:/

autor
18. mar 2021

poslali im niečo, čo som IM VYSLOVNE napisala, nech neposielajú, drzi a nezodpovedny pristup

ckocka
18. mar 2021

Buď zbožie vrátiš v 14dňovej lehote - závazné sú Obchodné podmienky, alebo reklamuješ - závazný je Reklamačný poriadok. Výkriky o drzosti nič nevyriešia.

danielinaa
18. mar 2021

Neviem ako tvoj eshop ale moje kolegyne gate a podobne zalezitosti co im chodia cez dpd kuriera a pod, vratenie realizuju cez zasielkovnu. Hoci to doslo normalne kurierom. Ale vracaju to tak, eshopy same to tak chcu.

lilke
18. mar 2021

Manžel tiež vracal - resp. reklamoval cez zasielkovnu 2x tovar, tiež do Čiech. Ale z firmy mu zadali údaje, aj presné inštrukcie, lebo v dotyčnej zasielkovni veru nevedeli, ako to poslať.

luccija
18. mar 2021

Prečo si prevzala niečo čo si už nechcela??ja som k zásielke do zasielkovne dostala pin s ktorým som zadarmo poslať späť, keď mi to nebolo dobré
Pozri čo majú na stránke k podmienkam vratenia zasielky

hettinka
18. mar 2021

Nemala si to prebrať. Ak chceš, môžeš do 2 týždňov odstúpiť od zmluvy, ale eShop ti poštovné preplatiť nemusí, hoci niektoré to teraz robia.
Prečítaj si podmienky daného eshopu. A odporúčam najskôr citat vždy podmienky, až potom niečo objednávať. Zasielkovna je iba sprostredkovateľ (ako posta), oni s tým fakt nič nemajú... oni by len riešili, keby sa balík stratil, alebo poškodil pri transporte.

Mmch, sory ta otázku, sle to koľko tých respiratorov si objednala, keď to má 3 kila? Mne teraz prišlo 50ks a balík veľký, ale ani štvrť kila nemal.

lenkakravcova
18. mar 2021

3kg balík respirátorov?
Z toho usudzujem že je to balík respirátorov na predaj ďalší. Ak je to tak a kupovala si veľkoobchodne, vzťahujú sa na teba veľkoobchodne podmienky, ktoré si máš precitat.

Nechapem tomu, ako môže mať balík plný respirátorov 3kg a poštovné štát toľko co tie respirátory? To co si ich kupovala po 1cente?😀 Daj link.

luccija
18. mar 2021

@lenkakravcova ale veď preháňa😉najprv sa s nimi naťahuje chce vrátiť peniaze a zrazu ešte aj zásielku preberie a potom sa naťahuje ďalej.Ako keby bolo v lekárňach a na SK malo kvalitných respiratorov.

acer11
18. mar 2021

A inak...čo s tým má Zásielkovňa?

autor
18. mar 2021

@lilke a ako to vracal cez zasielkovnu? Oni ma nutia,aby som to poslala cez kuriera,alebo postu,co stoji nemale peniaze
a nechapem,ako to mam teda poslat kedze mi nechcu dat ziadne nic hesla, ani piny, tak ako im to mam poslat cez danu zasielkovnu z kt. som si to brala?

musela som si to prebrat,lebo to bolo na moje meno a nechapala som,co to je za balik...tak som nakukla dovnutra co to je, a ked som to pootvorila videla som nekvalitne respirátory, takze som to chcela im rovno nechat v zasielkovni,ale pani to odmietla, ze to nech sa dohodnem s eshopom,ako by sa to vracalo,ale ja tomu nechapem teda.
to mam kurierom akoze poslat do zasielkovne ci ako? Ved ta firma mi nechce dat ani len ich adresu ani adresu zasielkovne nic, tvaria sa akoby nic, no totalne vytocena som z tej firmy, teelfony im tam nik nedvíha, tak som ich dorazne poziadala nech mi daju cislo zasielky a zasielkovnu,kam to poslat naspat, ja to nechcem, a oni nedali, vraj nech poslem postu ale ze oni postovne nezaplatia. Tak dakujem pekne potom.

danielinaa
18. mar 2021

Skoda ze si tak urobila, lebo keby si tu zasielku neprebrala, tak by sa im po uplynuti niekolkych dni sama vratila naspat. To je ako s dobierkou na poste. Ked nepreberies, vrati sa ked uplynie stanoveny pocet dni.

autor
18. mar 2021

@danielinaa lenze nevedela som co tam je, obrovska zasielka co mala byt mala (!)este aj v tom ma oklamali, a pani som volala a ona ze vsak ju otvorte a uvidite,co tam je, a ja ze nechapem, tak som ju pootvorila, a zistila som, ze je to proste chybne cele a vadne a urobili to nashcval, teraz to chcem nejako za maly fin. obnos im vratit, 2e max. viac za to nedam za tie cinske sajrajty a stve ma princip, ze to urobili schvalne ! ja som nic od nich nechcela,len vratenie penazi. to spravili naschval isto

danielinaa
18. mar 2021

Chapem. A mas ich adresu? Ak hej mozno sa bude dat poslat spat cez tu zadielkovnu.

janai1
18. mar 2021

Inak.. Ako si prišla na to, že sú to nekvalitné respirátory?

lintu
19. mar 2021

Hm? Obchod ti nechce dať adresu? Nemajú ju ani na stránke? Akosi nerozumiem.
Na stránke eshopu by mali visieť minimálne obchodné podmienky. V nich sa dočítaš, ako sa dá tovar vrátiť.
Nasledovne si zisti, ako poslať cez zásielkovňu novú zásielku. Cieľovú výdajňu v Česku vieš nahodiť podľa mapy a adresy eshopu alebo kukni, či sa podľa čísla zásielky nedá ešte zistiť, kde bola podaná. 2€ za dopravu... no neviem.
Pre budúcnosť s cezhraničnými nakupovaním treba počítať, že tovar možno bude treba aj vrátiť či reklamovať. (Áno, komunikácia s obchodom v tomto prípade bola trochu divná, ale zásielka, ktorú nebudeš chcieť, ti mohla prísť aj bez toho. Snáď mal eshop aspoň predošlé recenzie dobré ....).