Ako sa upokojiť v každodenných stresujúcich situáciách?
Ahojte, neviem ako na to, ostať kľudná aj ťažkých situáciách. Jednoducho ma ľudia vytočia a potom sa to už vezie.
Idem do bankomatu vybrať peniaze, kartu mi zhltne bankomat. Volám na infolinku, 15 min som pri bankomate a 15 min som na čakačke. Zložím telefón, sadám do auta a idem do nákupného centra do banky vybrať peniaze cash. Tam chcú odo mňa poplatok za výber. Hovorím im, ja si vyberám preto, že ste mi blokli kartu, nie preto že chcem. Veľmi nepríjemná som bola na pani na pobočke.
Idem odtiaľ do lekárne, dôležitý liek pre muža, na ktorý čaká niekoľko dní, objednali ho a dnes po 12.00 som mala prísť. Prichádzam o 17.00, 10 minút stojím pri okienku a pani mi hovorí, že to nemajú, že to nebolo objednané. Tu už pením, ale držím sa.
Idem si dať opraviť kabelku, malé uško sa mi na nej roztrhlo, je to 5 min záležitosť, keby som mala stroj, zašijem to doma. Pani mi hovorí, že mám si prísť po to v pondelok na obed a bude to stať 10 eur. Wtf? To vážne, v pondelok? Nad cenou sa nepozastavujem. Tu už som skoro vybuchla, videla na mne, že je zle. Tak nakoniec mám prísť zajtra, bude to hotové.
Mám PMS, ale nemyslím, že je to mojím PMS. Jednoducho nedávam tieto veci.
Veľmi ľahko sa rozčúlim pre tieto veci. Ako to zvládate vy? Ako si nemám brať veci k srdcu?
@svetlonos prosím ťa nauč sa konečne písať ako človek! Prečítaj si po sebe tie svoje nezmysly.
@anonym_ea7490
ja neviem ci sa to niekedy naučím na telefóne 🫣. Ešte na PC ok ale toto je pre mňa kríž. Ale možno od septembra vypnem autokorekruru 😁.
A myslela som to v dobrom. Nerozculuj sa tak na druhych. Ja som sa to tiez musela naučiť, hlavne ked som potrebovala telefonovať, každému som povedala aký problém riešim a pani: moment prepojim! Toto mi išlo tak 4x za sebou pol hodinu. Konecne som sa dostala ku konkrétnej osobe a hadaj? Vyhodilo ma z linky 🤯 😂 Joj toľko vybraných slov padli aj v 3 jazykoch.
Ja ta uplne chapem ale neboj to časom prejde. A co velmi pomaha je - nesud podla seba druhych. Ty vieš veci robiť perfektne podla pravidiel / svoju prácu atd. Naozaj si zagratuluj, málokto to vie. S takýmto očakávaním som takmer vždy padla na nos. Ty si uz fajn vytrenovana, im k tomu chyba este par schodikov 🙂.
Daj si facku a správaj sa k ľuďom tak, ako chceš, aby sa správali oni k tebe. To, že si samonasierací typ človeka, za to ostatní nemôžu.
Poznám to. Na PMS pomáha Pupalka dvojročná, Persen, Magnézium.
Opakuj si: Takéto maličkosti ma nemôžu rozčúliť.
S úsmevom ide všetko lepšie.
"Každá bunka v tele mém je naplnená láskou, každá bunka v tele mém svetlem a láskou je." 😍
Inak, úplne ťa chápem. Presne také veci, ako popisuješ, sa mi začali diať, ale každý deň! Už mi to nešlo do hlavy, prečo sa mi do cesty stavajú prekážky každodenne, jedna za druhou, v práci ani nevravím, tam najviac, nečakané konplikácie, neschopnosť alebo neochota ľudí. Prvé dni som skoro zošalela od nervov. Potom som si začala študovať, prečo sa mi to deje, bolo mi jasné, že to nie je náhoda a život ma chce niečo naučiť. Dočítala som sa, že mám vydržať, rozčuľovať sa vôbec nepomôže, učím sa trpezlivosti, flegmatizmu a odolnosti. Veci nejdú, ale výdržou a každodennou prácou dosiahnem výsledok. Mne to celkom pomohlo, prestala som sa vytáčať, už len pretáčam oči, že čo zase a snažím sa ďalej, ale viac v kľude.
@anonym_ea7490
ja neviem ci sa to niekedy naučím na telefóne 🫣. Ešte na PC ok ale toto je pre mňa kríž. Ale možno od septembra vypnem autokorekruru 😁.
A myslela som to v dobrom. Nerozculuj sa tak na druhych. Ja som sa to tiez musela naučiť, hlavne ked som potrebovala telefonovať, každému som povedala aký problém riešim a pani: moment prepojim! Toto mi išlo tak 4x za sebou pol hodinu. Konecne som sa dostala ku konkrétnej osobe a hadaj? Vyhodilo ma z linky 🤯 😂 Joj toľko vybraných slov padli aj v 3 jazykoch.
Ja ta uplne chapem ale neboj to časom prejde. A co velmi pomaha je - nesud podla seba druhych. Ty vieš veci robiť perfektne podla pravidiel / svoju prácu atd. Naozaj si zagratuluj, málokto to vie. S takýmto očakávaním som takmer vždy padla na nos. Ty si uz fajn vytrenovana, im k tomu chyba este par schodikov 🙂.
@svetlonos máš úplnú pravdu 🙂 a napisala si to pekne len s jednou chybou 🙂
ked ja si s chutou chcem precitat nieco, co ma hlavu a patu a nie blbosti
tebe stoji za to napisat mega dlhy prispevok, ale uz nemas cas si to po sebe precitat, ci to dava zmysel, to ma na tebe hneva, ved to napisanie trva ovela dlhsie ako ta kontrola
A ja si ťa zastanem autorka. Tiež sa viem nasrať, ale mňa skôr nasierajú spomalení, pribrzdení ľudia, ľudia, čo nevedia robiť svoju robotu, od ktorej sú platení (áno aj v banke, chceš úplný základ a jej to musí prísť podpísať pomaly Pellegrini) na pošte na teba hľadí ako hus, keď chceš list vlastníctva, ďalšia trúba ti nablokuje namiesto 10 rožkov 1000, ako uznajte. Ďalšia minda za volantom ide do kruháča a na poslednú chvíľu zabrzdí a ty potom ju môžeš preletieť, a ešte keď zatrúbiš, tak sa ide rozplakať. No áno moja, za volant sa nesadá, keď neviem šoférovať. A možno som asociál a možno ma klepne, áno. Tu ste všetky múdre, pokojné, vyrovnané. Vieme.
@anonym_autor myslim, ze je uplne jedno, co sa ti stalo, co to bola "zhltnuta" karta, alebo dlhy rad v lekarni.....problem je, ze nevies narabat s emociami. Musis sa naucit emocie ovladat ty a nie, aby emocie ovladali teba.
Skus stranku vedomakomunikace.cz - Hanka Čechová učí ako rozumieť emóciam a ako na ne reagovat.

@t1nusa cize pracovnik banky nema kompetencie, aby situaciu riesil? Len pre zaujimavost.
@domkakvet pracovník banky nemôže za spôsobenú situáciu, samozrejme je jeho úlohou s klientom prejsť možné riešenia… to ako prebiehala komunikácia medzi pracovníkom banky a túto slečnou/pani nevieme, ale z osobných skúseností viem, že klient vždy obviňuje práve pracovníka banky zo všetkých nepríjemnosti, ktoré sa mu v súvislosti s bankovými produktami stanú… neraz som bola terčom urážok aj napriek tomu, že som sa snažila čo najviac klientovi pomôcť vyriešiť jeho problém