icon

Cítite sa pozadu oproti svojim rovesníkom?

5. jún 2024

Neviem ako sa s tým vyrovnať. Som normálny pracujúci 25 ročný človek s vysokoškolským vzdelaním a relatívne dobrou prácou. Neviem sa však zmieriť s tým, že sa cítim pozadu oproti mojim spolužiakom zo strednej školy. Všade vidím ako jazdia po drahých dovolenkách a prakticky nepracujú, podostávali byty a domy od rodičov a ja ako chumaj mám dve roboty a možno tak o 10 rokov si budem môcť dovoliť zobrať hypo na garzonku.

Strana
z2
janickacrazy
5. jún 2024

@tttbb aj chlap sa môže dobre oženiť 😁

tttbb
5. jún 2024

@janickacrazy Nieze by som to nutne potreboval, ale ak taka existuje nech mi napise :D

naneta258
5. jún 2024

Ja mam za chvíľu 25 a nemám ešte ani vyštudovanu vš, takže buď v kľude 😀

ninusa221
5. jún 2024

Ja sa ti ani nečudujem otázka bývania mňa čaká o tok ešte študujem. A už teraz som z toho v riti ako to ideme s priateľom riešiť.. keďže tie úvery a nehnuteľnosti sú fakt že predražene.

realny
Odpoveď bola odstránená
juliacenc
9. jún 2024

Ano, nie kazdy ma take stastie. Niekto vela podedi podostava rodicia pomozu znacne a niekto si musi vsetko vydret a dret

reddflowerlife
9. jún 2024

Ja som mala tiež spolužiačku, ktorá bývala vo vile, vkuse mala nové oblečenie a do skoly ju rodičia nosili na Porsche. Všeci sme jej závideli. Chanel kabelky. Nakoniec po niekoľkých rokoch je jej zámožný otec v správach ako odrbal štát o niekoľko milión eur a je trestne stíhaný.. 🫢

nataliaba
9. jún 2024

Áno sú taký ktorý dostanú všetko zadarmo a aj taký čo si musia všetko vydrieť no žiaľ taká je doba.Týmto nič nevyriešis jedinú možnosť ak chces zarobiť viac a aj viac si dopriať je práca v zahraničí.Moj syn pracuje vyše roka v Nemecku a je to úplne o inom nepotrebuješ ani jazyk ani školu len chuť ísť za lepším zajtrajškom.Drzim palce nech sa ti to podarí.

nelka93
9. jún 2024