Čo by ste robili vy?
Pracujem ako opatrovatelka v zahranici a mam kamaratku, tiez opatrovatelku, ktora mi vyrozpravala svoj problem v aute cestou sem, bola dost sklesla, tak ma zaujima vas nazor na takuto vec. Pracuje v zahranici uz dlhsiu dobu a ma dve deti, dceru, ma asi 9 rokov a syna 14 rocneho. Kym je ona tu, o deti sa stara manzel.Obcas mu pomaha jej, alebo jeho mama. Vsimla si, ze syn dlhsiu dobu prejavuje voci otcovi vzdor a doslova odpor, aj k nej je neprijemny, vlastne ku kazdemu, ked sa ho pytala, co mu je, povedal, ze nic a ze je hlupa zena. Urazilo ju to a zaskocilo, preco jej tak hovori, nakoniec z neho vyslo, ze ona ani nevie, co sa doma deje, ked tu nie je. ale nechcel nic viac povedat, ze si to necha na neskor, ze raz tym niekomu vytrie usta...tak sa kamaratka porozpravala s dcerou, ze co sa deje a dcera jej povedala, ze pred nejakym casom sa rano pocas vikendu zobudila a sla na WC, na chodbe si vsimla zenske zabky, sla do kuchyne, ktora susedi so spalnou, na stole boli polozene dva baliky cigariet a dva zapalovace a nejaka malicka tasticka damska, ako penazenka, alebo malicka kabelka, nakukla cez klucovu dierku a v posteli videla otca s inou zenou..hned sla za starsim bratom a povedala mu to, ten sa siel tiez pozriet do chodby na topanky, ale uz nakukovat nesiel, bal sa, ze sa zobudia. Potom uz nevedia nic, lebo ked sa manzel zobudil, oni boli zavreti v izbe, takze nic nevideli, co sa dialo, len odrazu uz topanky v chodbe neboli a on sa spraval akoby nic. Kamaratka si spoenula, ze si pamata, ze po jej prichode zistila, ze z krabicky v nocnom stoliku zmizol jeden prezervativ, co tam bol pohodeny, boli pohdene tri a nasla len dva tak manzel ze sa snazil ho akoze hladat a potom povedal, ze urcite uz jeden minuli, len si ona nepamata presne, ze kolko ich bolo...teraz jej vsetko dalo zmysel. Nevedela co ma robit, ci mu to povedat, ze to vie, alebo byt ticho. Ja si myslim, ze by mu to mala povedat, nech vie, ze tato vec neostala nepovsimnuta, ze taketo v