Manžel neprejavuje city

xnatalkax
3. júl 2020

S mojim mužom sme spolu 5 rokov, 2 roky ako manželia. Ja 26 on 30. Deti zatial nemáme(2 roky sa snažíme). Byvame v rodinnom dome, je tu stale vela prace. Moj muz pracuje ako kamionista, len cez vikend je doma. A cely vikend pracuje okolo domu. A ak nepracuje tak sedi pred tv alebo sa hra na mobile. Ja ako keby som tu nebola. Ja ho stale volam nech ideme aspon na prechadzku alebo na nejaky maly vylet. Jeho odpoved je ze nema cas a musi robit. Mna to unavuje stale dobiedzat. Uz neviem co mam robit. Snazime sa o dieta 2 roky. Problem ma on, nie je schopny sa ani o tom somnou bavit. Boli sme aj v centre, uz mame vsetky vysetrenia. Ale ja nie som na 100% rozhodnuta ist teraz hned na ivf. On sa k tomu nevie vyjadrit, povie len ze ked ina moznost nie je. Mame psa, teda on ho chcel na prechadzke snim bol asi 10x za ten rok.

zuzka251
3. júl 2020

@xnatalkax Mali by ste sa otvorene a úprimne porozprávať o vašom vzťahu, teda ty si ho musíš posadiť a spustiť.. o prítomnosti a hlavne budúcnosti. podľa mňa to, že ste spolu len cez víkendy, robí hlavný problém.. resp vlastne ani nie ste spolu.

maxxim
3. júl 2020

@xnatalkax ahoj, mala by si mu povedať na rovinu že ta to nici. Ak je chyba v ňom, možno to este nevstrebal, možno je pre neho ťažke riešit ivf ak to je čerstvé. Myslim si , že treba sa v klude porozpravať, a ak bude treba, aj buchnut po stole... ak nepomôže to, treba zahrať divadlo ze ides preč... ze ta sklamal lebo sa nevie postaviť ku problemu ako chlap. Povec mu že chceš najsť takú cestu, ktora bude prínosom..no musi ti prejaviť podporu, že preto si sa vydavala lebo si videla v nom muža...no takto sa muži nespravaju. Hlas stupnuj, a ak to nepomôže tak veď tivhú domacnosť".
Drž sa.

xnatalkax
autor
3. júl 2020

@maxxim