Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Musí vždy platiť muž vo vzťahu?

majoms336
19. jan 2016

Ahojte. S priatelom chodime uz par mesiacov spolu, no keď sa dakde vyberieme napríklad večera na výročie platí si každý sám alebo skôr by som povedala že on čaka kým vyložím peniaaze za svoju polku aby mohol ísť zaplatiť. Priateľ zarába ja ešte študujem posledný ročník na VŠ a jediný príjem mám zo strany rodičov, ktorý majjú somnou veľké výdavky jednak za internát, cesta a pod. A prreto nemám vždy peniaze na mínanie. Kamarátka má priatela, ktorý ju stále prekvapuje maličkostami a keď som jej povedala ako je to u nás s platenim povedala že to vôbec nepozná. Niesom nejaká materialistická že by som to očakavala že mi bude kupovaťsamé veci a platiť ale ja nepoznám ani maličkosti len tak z lásky a všetko už podlieha stereotypu pretože kvôli počasiu sa môžeme max prechádzať a ísť dakde do tepla by znamenalo dalšie výdavky tak stále sedíme doma a mňa to už prestáva baviť.

pribinak
19. jan 2016

Nemas ziadnu brigadu?

majoms336
autor
19. jan 2016

Teraz na zimu nie kedže mám volno len cez vikendy ale cez leto plánujem ako stále

natalym
19. jan 2016

A vieš koľko zarába, príp. na čo šetrí, aké sú jeho ciele vo financiách?
Nikdy ste neboli spolu a on samozrejme vytiahol peňaženku?

majoms336
autor
19. jan 2016

Na začiatku áno ale teraz už nie .. Áno viem kolko

natalym
19. jan 2016

Však zabaviť sa dá aj bez toho aby ste niekde chodili. Ja by som sa asi snažila tomu vyhnúť, stále niekde posedávať.

katka1981
19. jan 2016

@majoms336, mne chcel platit vzdy kazdy partner (malo som ich troch 🙂 ale mne to bolo blbe, nenechavala som si platit. Ale hentakeho partnera by som fakt nechcela, uz len z principu.

silaviat
19. jan 2016