icon

Prísny manžel

skorpik42
14. nov 2020

Ahojte, potrebovala by som radu, na koho by som sa mohla obrátiť o pomoc s manželom.
Môj manžel je vtipný spoločník, ale aj starostlivý otec. Máme 3 krásne deti, ja som na materskej a on pracuje ako koordinátor v zahraničnej spoločnosti. Teda pekne zarába, ale s tým ide aj veľká zodpovednosť a veľká pracovná vyťaženosť (telefón zvoní 24/7). ALE!!! Má sklony vybuchnúť (hlavne na starsieho syna 4r., ktorý je tvrdohlavý a snaží sa presadzovať svoje) a potom použije silu (naozaj veľkú) a syn dostane na zadok. Už som mu preto niekoľko krát vyčistila žalúdok, zaberie to na nejaký čas a potom príde znovu výbuch. Už neviem, čo mám robiť. Na koho by som sa mohla obrátiť? Ďakujem za každú radu

Strana
z2
letfenixa
15. nov 2020

Tiež si myslím, že manžela príliš obhajujes, ak nie je prezident zemegule, tak nemusí 24/7 byť na telefóne a riešiť hneď všetko, 4-rocne dieťa chce veľa rodičovskej pozornosti a chce ju hneď, to je normálne. A keď odborník manželovi povie - nesmiete byť nonstop na telefóne, venujte sa deťom a nebite ich, myslíš, že v hlave mu spraví cvak a zmení sa? Nie, žiaden odborník na svete ho nezmení, to môže len on sám.

viera
15. nov 2020

@letfenixa 🙂))Ani prezident zemegule nie je urcite 24/7na telefone, lebo vie, ze musi aj realaxovat🙂))

monane
15. nov 2020

pokiaľ bude musieť byť permanentne na telefóne tak nevypne, neoddýchne si a bude sa to s ním len ťahať :/

katka2510
15. nov 2020

@skorpik42 psychoterapeut odporúčam z vlastnej skúsenosti v rodine pri takomto vybusnom chovani

basska_b
15. nov 2020

Musí on sám chcieť sa zmeniť, uznať, že trestať sa dá aj inak. Často si to nesieme z minulosti, že jeho otec tiež bil, myslí si, že je to správny trest...

20erika07
15. nov 2020