Kúpili by ste budúcej svokre vianočný darček?

21. dec 2021

Riešim dilemu, či kúpiť na poslednú chvíľu priateľovej mame vianočný darček. Totiž priateľ mi oznámil, že on mojej mame darček kúpil a že či jej ho môže priniesť 24. poobede, ale moja mama mu gratuluje na meniny aj narodeniny s dezertom a fľašou vína, robila mu Mikulášsky balíček, posiela jedlo do práce a kúpila mu zimnú bundu tento rok, priateľ je starší a zarába. Ja som ešte študentka, priateľova mama mi za tie roky, čo sme spolu nepodala ani ruku ešte ani jeden sviatok a nedostala som od nej ani čokoládu, aj keď sme boli u nich, keď mi priateľ blahoželal na okrúhle narodeniny a ona sa tvárila, že to nepočuje, ani obraz ani zvuk. Ja som úprimne nad darčekom pre ňu ani neuvažovala, ale nechcem si pripadať trápne, keď priateľ mojej mame darček kúpil a ja tej jeho nie. Ja by som jej nejakú maličkosť aj priniesla, predsa sú Vianoce, ale ona má veľmi náročný vkus a asi by to vyhodila, pre predstavu od priateľa si nakázala tento rok Bulgari parfém, Delonghi kávovar a nejaké šperky, minulý rok jej dával robiť krb. Mne je celkovo trápne, keď od niekoho prijímam darček a vždy mám potrebu mu to pri nasledujúcej príležitosti vrátiť, môj pocit je nedať jej nič, ale nechcem vyzerať ako držgroš pred priateľom.

alexandra2468
21. dec 2021

Ak to ma byt len “zo slusnosti” a preto, aby si sa necitila blbo, ze on tvojej mame dal a ty jeho nie, tak jej kup len drobnost. Zas nie taku, ze sviecka z billy 😃 ale napriklad maly set z Manufaktury.
Vzhladom na jej spravanie k tebe, tak to robis naozaj len pre seba a kasli na to, ci jej to bude dost dobre a ci to vyhodi.

silviaa
21. dec 2021

Ja by som jej kupila nejaku drobnost, kozmetiku alebo knihu, neinvestovala by som do nej vela penazi ked mate takyto chladny vztah, iba zo slusnosti. Napr v DM su celkom pekne kozmeticke balicky.

janetinka27
21. dec 2021