icon

Som divná, keď uprednostňujem prácu učiteľky a rodinný život?

Včera o 14:52

Ahojte.. chcela by som počuť názor nestranných a najmä žien, ktoré majú deti. Ja pracujem ako učiteľka ANJ-BIO. Túto prácu mám rada, finančne to síce nie je výhra, ale mám ešte aj druhú prácu, ktorou si viem pár korún privyrobiť a som ok. Čo ma však zaráža, je to, že som sa stretla s nie jedným mužom, ktorému by tá práca prekážala najmä kvôli platu. Ja som rodinný typ, čiže ja si svoj život predstavujem tak, že budem sa starať najmä o deti ja a táto práca mi to podľa mňa umožní lepšie ako iné.. Keď som to povedala mužovi s ktorým randím, len na mňa zazeral.. Som divná? Ja som predtým mala dlhodobý vzťah a fungovali sme na báze, že ja som skôr skončila, nakúpila, navarila a aj doma viac poupratovala a on keďže podnikal a bol vyťažený mu to vyhovovalo, ale odvtedy som takého nenašla... A neviem akú inú prácu by som robila..

anonym_e41f4f
Včera o 14:57

Nie, nie si divná. Vybrala si si divný kus chlapa, prepusti ho inej.

crazy_cat_lady
Včera o 14:58

A co je ta druha praca, ktora tak odradza vsetkych muzov?

anonym_e59672
Včera o 14:58

@anonym_autor A spytala si sa ho ze co sa mu nepaci? Vobec nie si divna...len zisti ci sa nemracil na nieco ine a co sa mu nepozdava 🙂 Chlapov je v okoli viac ako si myslis...takze ak si nesadnete...tak next 🙂

anonym_a3d4e5
Včera o 14:59

Prekaza mu tvoja praca ucitelky alebo ta druha praca? Vies co je to jedno, divny je on

anonym_84558d
Včera o 15:02

Nie si divná. Byt učiteľkou je poslanie.
A aká je tá druha praca?

anonym_d9bf17
Včera o 15:10

A co cakal, ze s vystudovanym ucitelstvom budes robit v Narodnej banke ci ako? Je to nejaky pako. Pusti ho naspat do obehu.

anonym_651527
Včera o 15:11