icon

Ako zastaviť toleranciu kradnutia na Slovensku?

28. sep 2025

Dobrý večer,len tak uvažujem,dokedy sa bude má Slovensku brať kradnutie ako niečo normálne a tolerovať to?? Uvediem príklad,sused vodič doma pravidelne vykladá bandasky nafty a argumentuje to tým,že keď jeho prestanú odrbávať začne normálne zarábať a nebude musieť toto robiť. Kolega pravidelne kupuje stavebný materiál od človeka čo pracuje ako murár v dosť drahej stavebnej firme,ktorý sa vraj ušetrí papalášom na prerábkach,vraj im to nebude chýbať. Švagriná pravidelne z práce nosí kancelárske papiere,farby do tlačiarne a iné kancelárske potreby a argumentuje to tým,že veď hádam to nebude kupovať keď s tým robí. Svokra ešte donedávna keď pracovala v závodnej kuchyni,tak domov nekúpila ani soľ,reku veď hádam to nebude kupovať keď robí v kuchyni.. A všetci sa tvária ako keby nič,ako keby to bolo všetko normálne. Čo by sa na Slovensku muselo zmeniť,aby sa toto zmenilo?

Strana
z2
anonym_4b13e1
29. sep 2025
@anonym_autor

@subartic
Ty keď máš firmu,ty si taký poctivý a nikdy si napr nepoužil firemné auto na súkromné účely?

@anonym_autor co je to sukromne pouzitie auta firemneho? jednak mame POVINNOST si osobne auta "zdanit" = ci sa nam paci a ci nie, je to povinnost, kratit aj naklady atd. Ak to nerobime, riadne sa kontorluje na co sa to auto pouziva.
A druha vec, kopa ciest realne pracovna je = len sa neuznava ako pracovna podnikatelovi, ale napr. keby to isiel zamestnanec tak sa to uzna.. ja poznam malo podnikatelov, co s radostou si robia sukrmne jazdy na firmemnom aute a lietaju hore dole len tak pre zabavu cely den. Popravde su radi ked si spravia robotu a mozu si vylozit doma nohy. A to ze sa odvezie raz za cas niekam s rodinou, ak na to vobec ma vhodne auto, tak co je na tom? nic.