Eshopy - negatívne a pozitívne skúsenosti

lemurko
27. nov 2012

Chcem sa opytat ako casto sa vam stava, ze si nieco najdete na nete v eshope, objednate (po tom co zistujete recenzie na tovar, cenu v predajniach a v inych eshopoch) a z eshopu vam pride na mail info, ze tento tovar dlhodobo nemaju...

Mne sa teraz stalo na eshope, ktory ma v nazve detskahracka , ze ma informovali, ze tovar nie je skladom aktualne a bude dodany za cca 2-3 tyzdne. Ako alternativu mi ponukli vec podobnu, avsak o tretinu drahsiu. Po dlhsej dobe neodpovedania na moje maily, som sa rozhodla zatelefonovat a dozvedela som sa, ze ten moj tovar nemaju a mat nebudu. Na internete ho vsak stale ponukaju.
Cize ked to zhrniem, ziadna komunikacia zo strany eshopu, tovar, ktory ponukaju sa kupit neda, ale podla ich vlastnych slov na tom nic neseriozne nie je, lebo po odoslani objednavky mi dali vediet, ze tovar nemaju a dokonca ponukli alternativu.

Stava sa mi to v podstate pri objednavani s roznych eshopov pravidelne, tak chcem vediet, ci je to len moja nahoda, alebo sa naozaj na Slovensku podnika takymto sposobom bezne?

nanyka
27. nov 2012

nakupujem v eshopoch bežne, no v tých slovenských pomenej, keďže sú neporovnateľne drahšie a veľakrát aj nižšej kvality než zahraničné weby - samozrejme tie overené... v poštovnom až taký rozdiel nie je, iné však je, ak si chce človek objednať ťažší tovar či nad istú sumu (to sa týka eshopov mimo EU, v rámci EU sa clo či DPH neplatí) ...
mám svoje obľúbené, kde si objednávam od spodnej bielizne, doplnkov výživy či bio potravín, cez oblečenie, topánky, až po spotrebiče....
zatiaľ som nemala žiadnu zlú skúsenosť 🙂

modrofuzik11
27. nov 2012

ja som objednavala najma z mall. sk a z paradnedarceky.sk. s obidvomi eshopmi mam dobru skusenost. dobra komunikacia, tovar bol dodany tak, ako mal. aha, este parfums.sk. ti boli tiez dobri. ja v podstate negetivnu skusenost nemam.

kmkke
27. nov 2012

@lemurko Presne. Ja som objednávala vibračné ležadlo Bright Star skoro 3 týždne, lebo všade kde som robila objednávku mi odpísali, že zistia u dodávateľa a po 3-4 dňoch odpisovali že nemajú,ale ak chcem môžem si kúpiť iné (lenže Biscotti baby mali v akcii všade od 35-45 eur a ostatné boli od 60 eur vyššie), takže ma doslova dožrali. (v názve bolo napr. pre naše deti, babetkovo, pre deti a podobne). Nakoniec sme ho museli teda kúpiť za 60. A najnovšia skúsenosť je týždeň stará, manžel mi chcel kúpiť mobil, našiel na jednej stránke za 107, už týždeň čaká na odozvu a dnes prišiel mail, že nikde ho za tú cenu nevedia zohnať, ale je na iných stránkach (normálne napísali že kde), ibaže od 147 vyššie. Na akú riť potom obchodujú a inzerujú tovar, keď ho nemajú?? (v názve je bonusko)

ivani
28. nov 2012

ja nemam ziadnu negativnu skusenost, ked aj tovar nemali vzdy sa mi slusne ozvali a ponukli aj lacnejsiu ale drahsiu alternativu. ak som potrebovala poradit ohladom technickych parametrov alebo rozmerov vzdy do 1 dna odpovedali.

bets
28. nov 2012

ja dost nakupujem, tento rok som koli darcekom nebola v kamennom obchode. vyrazne negativne skusenosti nemam. objednavku robim, az ked si pozriem ich obchodne podmienky. vacsinou nakupujem cez overene eshopy. ked sa mi nieco nezda, radsej neobjednavam. nezvyknem objednat vec najlacnejsiu, dam prednost eshopom, ktore poznam, alebo maju aj kamennu predajnu. to hlavne pri elektronike. napr. dolezite su aj sluzby, cize nielen dovoz tovaru, ale aj odvoz stareho a montaz (napr. pracka) - uz mam overeny eshop, kde im zalezi na spokojnosti zakaznika. este aj neskor volaju, ci vsetko prebehlo ok.
hracky tento rok pre deti uz prisli, bez problemov. neboli to overene eshopy, ale mala som dobry dojem pri prezerani stranky a pri objednavke.
zatial co som mala problem, tak bolo predplatne casopisu ako darcek. poriadne nefungovala stranka a ked som si prezerala uz vytvorenu objednavku, tak som tam mala zadany osobny odber. pritom moznost dodania mi neponuklo. kontaktovala som vsetky adresy, kde ich mozem kontaktovat a kedze ziadna reakcia, tak som riesila s mamou (SOI), ci mam aj pri tejto objednavke pravo odstupit. lenze pri pravidelnej sluzbe ci dodavke tovaru neplati moznost do 7 dni odstupenia. takze som radsej poziadala o storno celej objednavky, kedze nastastie v ich podmienkach bola moznost do 24h.

ivett1
28. nov 2012

aj ja objednávam v e-shopoch a tiež sa mi už stalo, že tovar nemali a tak mi ponúkli podobný ... lenže, ja keď sa už raz rozhodnem, tak chcem mať to, čo som si objednala, takže väčšinou odstúpim od objednávky... keďže sa nerozhodujem štýlom, že toto sa mi páči a už aj to objednávam, ale klasika, najskôr porovnám ceny, pozriem si poriadne podmienky predaja, dodacie doby a platby a potom objednávam, čiže ...venujem tomu aj nejaký ten čas, tak ma to storno objednávky aj patrične rozladí 😖 ...viem si predstaviť ako sa asi cítiš @lemurko.... a raz som sa "popálila", keď som objednala hot wheels dráhu - jašter pre synčeka, cena bola celkom dobrá oproti ostatným predajcom, ale keď prišla, tak som bola dosť sklamaná, lebo podľa obrázka vyzerala byť výrazne väčšia ... preto som si tento rok bola niektoré typy hračiek omrknúť "naživo" a až potom som objednávala ...

saska112
11. feb 2020

Neodporucam eshop HUGLO .....je to tovar z ciny kde si daju prirazku a cakate 40 dni