• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Ideme chudnúť a seriózne !

21. januára 2014 
hallo, zasa ste vsetky zmyzli :frowning2:
24. jún 2009 o 21:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Sedmokraska ja som si vždy myslela, že tavené syry nie sú dovolené. A tak ich mám rada a pritom sa im snažím vyhýbať :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
Ale ešte v starej téme ste sa tuším bavili o tých syroch, že ich jedávaš....
24. jún 2009 o 21:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
janka presne aj 4 kg by potešili,aspon tu pneumatiku okolo brucha zhodit :angry:
24. jún 2009 o 21:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Bubi mne na brucho naozaj pomáhajú brušáky, bočné zhyby..... Ale to som cvičila poctivo každý deň a bolo vidieť výsledok :slight_smile:
24. jún 2009 o 21:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ano ano. mne pisala mimikyky, ze syry sa mozu, ale len tie nizkotucne.

ani neviete, ako mi to pomaha, ze si tu s vami mozem pisat o chudnuti :wink:

baby ja potrebujem zhodit 11 kilo a budem stastna ako blcha. :sunglasses:

hadam to postiham do konca leta. :grinning:
24. jún 2009 o 21:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
No ja som pri oboch tehu pribrala vyše 25 kg :sweat_smile: :frowning2: . Pri prvej som to schudla rýchlejšie ako teraz pri druhej. A to mi všetci vraveli, že dve deti to bude pohybu :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
Ale tiež mi ostalo brucho a boky.... :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. jún 2009 o 21:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
moj najvacsi problem je asi v brusnych svaloch. a dost ma to boli ked cvicim brusaky. a tie opacne skracovacky absolutne nezvladam. asi nieco robim zle. :confounded:
24. jún 2009 o 21:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
To sú aké opačné?
24. jún 2009 o 21:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, ja by som sa s k vám tiež veľmi rada pridala, ale problém je že neviem dodržiavať žiadny režim ... žiadne nizkotučné jogurty a syry ... ale chodím aspoň na aerobic, tak ak budú aspoň v tom niake úspechy, aspoň v tom sa pochválim ... držím všetkým palce
24. jún 2009 o 21:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
http://www.trener.sk/brucho/opacne-skracovacky/detail.html

tieto. ale na kazdej stranke o cviceni je trochu iny obrazok, navod. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. jún 2009 o 21:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hasleerka - ja zase naopak. V poslednej dobe vôbec necvičím, lebo nevládzem, radšej budem menej jesť :slight_smile:
24. jún 2009 o 21:52  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sedmokrasska - uf, to vyzerá byť riadny zaberák :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ja robievam aj priečne alebo šikmé ( či ako sa im hovorí :sweat_smile: ) a teda pri poslednom je to des :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. jún 2009 o 21:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak taký cvik robíme aj na aerobicu, len ja si ten môj "malý" zadok trochu dvíham rukami, bo sa bojím až mi nesekne v krížoch :grinning:
24. jún 2009 o 21:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no tak s tymto ja mam problem riadny. naposledy som spravila 5, potom som to vymenila za klasicke skracovacky, a este som pridala sikme, ako mi mimi poradila. a svalovku uz mam treti den. :grinning: clovek ma boli este aj v spanku. :dizzy_face:
24. jún 2009 o 21:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sedmokrasska a to keď si hore robíš pohyby panvou, alebo ideš normálne dolu a zase hore? A to koľko ich preboha robíš? Sa obávam, že ani 10 neurobím :sweat_smile:
Ale si ma navnadila. Hneď zajtra to musím vyskúšať :slight_smile:
24. jún 2009 o 21:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
3x10 zaciatocnici by mali robit.

a mimi mi dala na to este jednu adresu. kuk.

http://cerealie.sk/news/39/62/Cvik-Posilnovanie-spodnej-casti-brusnych-svalov.html
24. jún 2009 o 21:59  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sticker,no ja sa moc obmedzovat čo sa tyka stravy nechcem.Lebo viem že nejem vela ale často v menšich davkach.Radšej viac pohybu budem mat a začnem cvičit,ale ja rada papam a dieta teda ee :wink:
24. jún 2009 o 22:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ma sa to robit asi tak, ze sa najviac zapajaju spodne brusne svaly, ale ja neviem, mne sa to nedari. asi mam tazke nohy, alebo co. skratka, ja som asi brusne svaly prestala pouzivat, tak na nich musim ist pomaly. a na bruchu mam taku pomarancovu koru, ze koniec. :unamused:
24. jún 2009 o 22:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ale baby, ja v tychto sferach som riadny lajk, takze radsej si to prestudujte z videi, alebo z clankov. :sunglasses:
24. jún 2009 o 22:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Nejde mi otvoriť ten posledný link, sedmo :unamused:
24. jún 2009 o 22:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak skus www.cerealie.sk a tam sa preklikaj k cviceniu a potom na jednotlive partie, ktore chces precvicovat a tam to najdes. :wink:
24. jún 2009 o 22:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja mám aj vytlačené nejaké cviky od Mimi. To ešte v inej temé dávala. Mám to aj s jej smajlíkmi - to pre povzbudenie :slight_smile:
Ale aj tak ma pohľad na fotku mimi v pase viac poháňa :grinning: . Ako niekto napísal - vyzerá ako prísna trénerka :slight_smile: :wink:
24. jún 2009 o 22:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak tak. skoda, ze nemam stepper. budem si ho musiet zaobstarat. a ozaj, ma niekto z vas skusenosti s tym kruhom, co polozite na zem a tocite sa na nom do stran? aj to ma nejaky ucinok? :sweat_smile:
24. jún 2009 o 22:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja vás obdivujem, že sa doma donútite cvičiť ... ale ked tu možno budem medzi vás chodiť a čítať, snád aj ja dostanem chuť, lebo teraz cez prázdniny aerobic nebude :frowning2:
24. jún 2009 o 22:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hasleerka, nepotrebujes nic ine, len spravnu motivaciu :slight_smile: potom to uz pojde lahko.
24. jún 2009 o 22:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sedmo myslíš rotanu? Ja som to nemala rada :sweat_smile: . Ale teda pichalo ma v boku :grinning: No to som skúšala veľmi dávno.
24. jún 2009 o 22:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
uz viem, ako sa to vola, rotacny disk. :wink: ano to myslim. a pomaha to? ja to mam totiz doma, aj s takymi akupunkturnymi bodmi :sweat_smile:
24. jún 2009 o 22:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hasleerka ja dokážem cvičiť tak 15 min. A na druhý deň svalovka. Ale keď som mala požičanú "mašinku" tak som šlapala 30 min. a zo dňa na deň som spaľovala viac. Normálne mi to chýba, ale tak nemám toľko aby som si kúpila :stuck_out_tongue_closed_eyes: .
24. jún 2009 o 22:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sticker, co si mala pozicane? hm? ja cvicim viac ako hodinu, podla pokynov od mimi to tak vychadza :stuck_out_tongue_closed_eyes:
24. jún 2009 o 22:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sticker akú máš mašinu ... ja som chcela bickáč ale má kámoška odhovorila ... ešte som myslela aj nad steperom ... len ktovie aký je dobrý ... a s tou rotanou ste spokojné, tiež som nad tým rozmýšlala
24. jún 2009 o 22:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok