Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Kupujúcej sa nepáči vec, ktorú kúpila a chce vrátiť peniaze

japupko
1. mar 2013

Ahojte, pani wawrita, si vyhladla v mojomm bazáriku overal, chlapčenský, za 4 eurá... pýtala sa ma či je spranýý v akom je stave , an všetky otázky som odpovedala pravdvo, ešte som naviše urobila foto, aby naozaj videla že ju nezavádzam.... a tak sme urobli obchod ...ked jej overal prišiel začala na mna útočť, s tým , že ho chce vrátiť, lebo že je spraný....čo vôbec nie je pravda !!! Neviem čo robiť....č sa vyzúriť na jej hodnotení, alebo mi to za tie 4 eurá nestojí??? Bože ved sme tu preto aby sme si pomáhali...nie ??? A MK nie je luxusný butik.... úplne som zhrozená.... ☹

soldi
1. mar 2013

@japupko podla mna je tiez sprany- aspon z fotiek tak vypada. ak sa nechces hadat, tak jej napis, ze ho zoberies spat, ale postovne bude na jej naklady.

osobne by som to neriesila, su ludia, co na vsetkom najdu chybu 😒

irriss
1. mar 2013

asi bych ji pozadala o vraceni zbozi najeji naklady s tou nejexpresnejsi zasikovou sluzbou..do vlastnich rukou... a v pozlacenem papiru 😉
Po obdrzeni sa dodrzeni techto zasilkovych podminek bych ji vratila penize do 30ti dnu

japupko
autor
1. mar 2013

Hej on tak vypadá, a aj som jej písala že bol nosený dva mesiace... ale onn ked som ho kupovala nebol tmavo mo´drý...bola to taká čudná farba... nie síta modrá....o tom pani vedela... Nehnevalo by mato , keby bola slušná, a neútočí na mna v správach, a prtom, som jej vyšla v ústrety.... uplne ma rozhodila...

japupko
autor
1. mar 2013

@irriss Ano aj to je riešenie 🙂 ale vieš, človek si myslí že ako rád pomôže...a čo z toho ??? Mám pocit že táto mamička si zmýlila MK s nejakým nákupným centrom....

lulu090
1. mar 2013

myslim, ze cena je adekvatna kvalite, preto ak chce tovar vratit, tak len na jej naklady. kedze nenakupuje v kamennom obchode, musi ratat s tzm, ze tovar moze mat mensiu odchzlku od jej predstav

japupko
autor
1. mar 2013

@lulu090 No ved ano, ja som jej fakt napísala všetko o nom...aj mi tvrdila že jeden podobný mala z HM takže musela vedieť že po dvojmesačnom nosení to nebude ako nové....nevem ako sa k tomu postaviť... najradšej jej to vyplatiť a mať pokoj, ale na druhej strane prečo??? 😒

lulu090
1. mar 2013

@japupko ja by som sistalaza svojim. pokial bola oboznamena so stavom tovaru, tak nech sa teraz stazuje na lamparni. pre tvoj dobry pocit by som jej peniaze vratila, ale len pod podmienkou, ze naklady za to bude znasat ona

japupko
autor
1. mar 2013

@lulu090 Hej, moja prvá úvaha bola taká...ale nestojí mi to za zlé hodnotenie od nej...už z jej správ som mala zlý pocit...citujem jednu z mála: dúfam budem spokojna, lebo na konikovi som uz vela veci kupila a skoro vzdy som sa oklamala .... mala som dať na svoj inštinkt a nepredať jej to....mala som aj inú záujemkynu, ale tá chcela zľavu tak som sa priklonila k tejto...mala som veľké 😕

lulu090
1. mar 2013

@japupko samozrejme, rozhodnutie je na tebe. ty musis byt stotoznena s tym ako to poriesis. este sa opytam, tie fotky, ktore su tu, si mala uverejnene aj na bazare? lebo ak ano, tak su dost detailne na to, aby dotycna vedela, co kupuje...

japupko
autor
1. mar 2013

@lulu090 Jasné, to som nafotila na jej požiadanie...preto som to sem dala, že nech mi aj vy ostatné mamičky poviete či je vela 4 eurá za toto, a fakt to ni e je sprné....on bol od nova taký nevýrazne modrý... ☹ uplne , ☹mám zlú náladu z tejto situácie....

lulu090
1. mar 2013

@japupko no asi tolko k tomu, som prekvapena, ze kvoli 4 euram dokaze niekto takto vystrajat a pri tom za kadejake blbosti vyhodime tolke prachy. myslim, ze za 4e by taky overal asi len tak nekupila. no nemozem sa k tomu az tak kompetentne vyjadrit, nakolko s takymto nakupovanim nemam vela skusenosti. je piatok, nekaz si naladu nejakou "milou pani" 🙂

japupko
autor
1. mar 2013

@lulu090 Daakujem 🙂

sense
1. mar 2013

....tie 4eura by mi za tie nervy nestali, napis dotycnej pani ze jej tie 4 eura vratis, naspat to musi poslat ale na vlastne naklady....aj pri objednavke novej veci na nete ked nie si spokojna a vratis danu vec postovne hradis sama....myslim ze za tu cenu to este predas....nakolko podla fotiek to vyzera byt este dost zachovale....

japupko
autor
1. mar 2013

Práve mi dala hodnotenie 😀 naozaj nechápem, tak som jej odpísala že tovar nazad nezoberiem prečo by som mala ??? Tu sú jej reakcie : DO VI DE NIA... dajte mi pokoj...

japupko
autor
1. mar 2013

nechapem preco som zla kupujuca, za to ze niesom spokojna s tovarom? zla kupujuca
by som bola keby som vas oklamala, nedala peniaze na ucet a podobne... ale nie ked som nespokojna...
nechajte tak... neposielajte mi ziadne peniaze. nech vám padnu na úzitok.
ludom sa klamstvo vzdy vráti. 😀 😀 Dobré však ???

heni79
1. mar 2013

@japupko
Nerozumiem prečo si situáciu neriešila s kupujúcou, ale založila si novú tému.
😕 Prečo si to napr. neriešila v téme https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/skusenosti-s-predavajucimi-na-modrom-konikovi/
No pokiaľ stále platia pravidlá MK na jeho bazári, nemáš právo dať kupujúcej negatívne hodnotenie iba z trucu, že ti ho dala ona! Svoj postoj si predsa vyjadrila vo svojom komentári k jej hodnoteniu vo vlastnom bazári. 😕 Ona má plné právo si ho dať zmazať.

A ešte k predmetnej veci. Ak ona nebola spokojná s tovarom, ty si ho predsa mohla vziať späť. Ona by predsa hradila spätné poštovné a ty by si o nič neprišla. Iba by si mala opäť vo svojom bazári tú istú vec a mohla by si ju predať niekomu inému. 😕
@wawrita

adriana458
1. mar 2013

A čo čakala za 4 eurá? že to bude zlatou niťou obšité? 🙂 Kto chce nové veci, nech ide do normalneho obchodu

kattrin5
1. mar 2013

@japupko ako fakt nechapem ci ti 4 eura stoja za natahovanie sa?? Vela krat sa stava ze clovek si objedna novu vec z netu a nieje s nou spoojny, fotky skresluju a predsalen v skutocnosti tovar vypada inak....zle si sa zachovala ty!! Peniaze si mala pani vratit a hotovo..a nie tuna temy zakladat...ak nazoaj tie 4eura nemas ti ich dam....

japupko
autor
1. mar 2013

@heni79 Ja neriešim, len diskutujem.... a to že by som dávala hodnotenie z trucu pravda nie je, dala som ho pretože som to cítila takto...Vy ste nevidela celé jednanie pani, ani je správy....ako som už na začiatku písala nemala som dobrý pocit z obchodu, ale predala som...pani je nespokojná, a chcela tovar vrátit, súhlasila som a jej reakcia bola aká bola, môžete si ju prečítať. Ide tu o to, že cítim krivdu, lebo som urobila čo bolo v mojich silách aby som jej tovar priblížila... a predsa nebola spokojná.... a k tomu právu dať vymazať hodnotenie , ja ho nemám ??? prečo??? Tak ako kupujúci aj predávajúci má právo vyjadriť svoj názor na obchod .

japupko
autor
1. mar 2013

@kattrin5 Ja tu predávam preto aby som niečo zarobila, pomohla si a taki sto pomohla niekomu inému že kúpi vec za malé peniaze, nechajte si 4 eurá... Neviem prečo by som nemohla založiť tému ??? Ak vám to prekáža nemusíte sa do nej zapájať Nie ???

kattrin5
1. mar 2013

@japupko jasne chapem, len mi pride trapne sa natahovat pre 4eura...

japupko
autor
1. mar 2013

@kattrin5 Tu nešlo o tie 4 eurá....ale o tože sa madotklo ako sa pani ku mne správa.... celé to začalo o tom...ja som fakt nemala problém keby chce tak tovar zoberiem nazad... ona nechcela...a vyčítala mi klamstvo....a mne tie 4 eurá fakt za toto nestoja...lebo mi to zkazilo náladu.... ja sa tu fakt snažím s každým vychádzať slušne a dobre... aby sme z toho mali radosť aj ja aj kupujúci..... a o to tu šlo... že som sa s takýmto jednaním ešte nestretla . bodka.

kattrin5
1. mar 2013

@japupko hm v tom pripade tvoju reakciu chapem ale aj tak nestoji to za rozculovanie

heni79
1. mar 2013

@japupko
To tvoje negatívne hodnotenie je iba trucovitou reakciou na jej hodnotenie, ktoré ti pridala ona. Preto má právo si ho zmazať! Patrí to medzi základné pravidlá v bazári, že nemôžeš dať negatívne hodnotenie ako reakciu na to, že si ho dostala ty! Kritiku musíš dokázať strpieť. Iná situácia je, ak si si na 100% vedomá, že si negatívne hodnotenie dostala ako prvá a neoprávnene. Vtedy môžeš admina požiadať o jeho odstránenie. No admin ti môže a nemusí vyhovieť. Neviem, či bude mať chuť hodnotiť stav oblečenia a prezerať si všetky fotografie a pod.. Preto som napísala, že si mala situáciu riešiť s kupujúcou.
A ako som už raz uviedla, neprišla by si o peniaze. Predpokladám, že poštovné (teraz myslím to prvé) hradila kupujúca. Hradila by aj spätné, ty by si jej iba vrátila peniaze za tovar, to až potom, ako by sa vrátil tebe. Ja chápem, že sa ti do toho nechcelo ísť, lebo by si mala opäť doma už raz predanú vec. Ale to je vždy rizko obchodu, že natrafíš aj na kupujúcich, ktorí budú chcieť tovar vrátiť.
Ja celú vašu konverzáciu nepoznám, no ak z nej vyplýva, že si tovar opísala pravdivo a detailne a vrátenie tovaru/peňazí odmietla kupujúca, tak to s tým adminom skús. Lebo admin bude chcieť vašu konverzáciu vidieť. A až na jej základe situáciu vyhodnotí. Ale netuším, či aj cez víkend, skôr si počkáš minimálne do pondelka. 😅
A ešte mi napadá jedna podstatná vec - inzerát prezentovali všetky fotografie, ktoré si dala i sem? Ak áno, tak stav veci bol viditeľný.

japupko
autor
1. mar 2013

@heni79 ja nebudemm admina žiadať o výmaz, prečo ? Ved nie každému sa musím páčiť, mne tu o to nešlo, ale o to že som bola krivo obvinená....a kto chce odo mna niečo úpiť, podla mna už z prístupu zistí kto som... ja som už dosť stará na to aby som robila vec z trucu ! každý máme svoju pravdu. A ano, tieto fotky boli pri inzeráte...

luciaj
1. mar 2013

V rámci internetového predaja ti môže pani vec bez udania dôvodu do 7 dni vratit a ty jej musis vratit peniaze.

heni79
1. mar 2013

@japupko
Pýtala si sa, či ty na výmaz nemáš právo, tak som ti odpovedala. 🙂

a k tomu právu dať vymazať hodnotenie , ja ho nemám ??? prečo??? Tak ako kupujúci aj predávajúci má právo vyjadriť svoj názor na obchod .Dnes o 20:02 • 1 dieťa • Odpovedz • Páči sa mi to • 0 • •

Ako budeš postupovať ďalej, je už čisto v tvojej réžii. 😉
Nech sa rozhodneš akokoľvek, prajem ti najmä, aby si sa netrápila. 🙂

miskakyska
1. mar 2013

@japupko čo má spoločné butik a zle opísana vec,ktorú predávaš?...to znamená,že ked MK je bazár a nie butik,tak tu budem predávať veci,s ktorými môže kupujúca po doručení rovno podkúriť? 😖 😖

japupko
autor
1. mar 2013

@miskakyska To určite nie, ale ja som tovar opísala, a pridala aj foto navyše o ktoré kupujúca požiadala.... a aj tak sa rozhodla že tovar chce.... to že jej predstava bola iná, za to ja už nemôžem... bola na všetko upozornená... ona ma osočila že tovar nie je taký ako som ho opísala, čo nie je pravda, druhá vec, bola som ochotná ho vziať nazad...ona nechcela...len ma drzo odbila !

miskakyska
1. mar 2013

@japupko akože nechcela ho vrátiť späť? 😕 😕 však v úvode píšeš,že Ti chce tovar vrátiť späť 🙄 tak ja nechápem,čo teda vlastne chceš?